Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-08, 12:56
  #121
Medlem
Kan man ha kvar Ethereum och andra Ethereumbaserad (?) altcoins på sin Localbitcoins wallet?
Eller måste man öppna ett konto på t ex Myetherwallet?

Jag kollar även på Cryptopia, men förstår inte riktigt om jag kan ha Ethervalutor på mitt konto där eller om jag måste öppna nytt någon annanstans.
Citera
2018-01-08, 14:40
  #122
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Kan man ha kvar Ethereum och andra Ethereumbaserad (?) altcoins på sin Localbitcoins wallet?
Eller måste man öppna ett konto på t ex Myetherwallet?

Jag kollar även på Cryptopia, men förstår inte riktigt om jag kan ha Ethervalutor på mitt konto där eller om jag måste öppna nytt någon annanstans.
På blockchain.info kan du ha dina eth i samma plånbok som btc och bch.
Citera
2018-01-08, 14:54
  #123
Medlem
jordrobsss avatar
Man ser på avsluten att det är mycket non och ava som håller på pressar kursen. Får se vart de slutar idag. Brukar återhämta sig under kvällen/natten.
Citera
2018-01-08, 15:41
  #124
Medlem
igl0s avatar
Fick köpa mer cert på dyr kurs 1050 känns som den inte kommer droppa mer
Citera
2018-01-09, 20:35
  #125
Medlem
Funderar på att dela upp lite av mina bitcoins till ethereum. Kan jag växla bitcoins mot ethereum direkt någonstans utan hemska avgifter?
Citera
2018-01-09, 22:11
  #126
Medlem
Åhej vad det går 😊 tror det blir ett riktigt race inatt!
Citera
2018-01-09, 22:41
  #127
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dc3102
Åhej vad det går 😊 tror det blir ett riktigt race inatt!
Kan alltid hoppas, var en trevlig start på dagen när man öppnade mobilen på morgonen. Trodde inte den skulle skjuta mkt mer än 1000 usd men hej och hå. Kommer raset imorgon?
Citera
2018-01-09, 22:48
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av movsd
Kan alltid hoppas, var en trevlig start på dagen när man öppnade mobilen på morgonen. Trodde inte den skulle skjuta mkt mer än 1000 usd men hej och hå. Kommer raset imorgon?
Förhoppningsvis fortsätter det. Det behöver inte stiga exponentiellt som det gjorde i höstas, bara att det rör sig stadigt som nu så är jag nöjd. Tänk ha mina liggandes tills jag är klar med studierna och se vad det leder till .
Rätt sugen på att trycka in lite mer när nästa större dipp, men lite tungt ekonomiskt som student just nu. Vågar man fråga om föräldrarna vill hoppa på tåget?
Citera
2018-01-09, 23:07
  #129
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DCEriksson
Förhoppningsvis fortsätter det. Det behöver inte stiga exponentiellt som det gjorde i höstas, bara att det rör sig stadigt som nu så är jag nöjd. Tänk ha mina liggandes tills jag är klar med studierna och se vad det leder till .
Rätt sugen på att trycka in lite mer när nästa större dipp, men lite tungt ekonomiskt som student just nu. Vågar man fråga om föräldrarna vill hoppa på tåget?
Jag tänker inte satsa mer i en dipp utan låta det gå. Har investerat tillräckligt i denna valuta. Men vem vet var det tar vägen, tänk dig 5000 usd i en framtid. Då åker allt in i andra aktier, fonder. Tänk på att du kan förlora allt. Som student kanske man ska satsa på nya altcoins och sälja, köpa. Mer jobb men mer potential till snabba pengar som student. Detta är bara kul om det lyckas.
Citera
2018-01-10, 07:33
  #130
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss
Man ser på avsluten att det är mycket non och ava som håller på pressar kursen. Får se vart de slutar idag. Brukar återhämta sig under kvällen/natten.

Non-Nordnet och Ava- Avanza...
Citera
2018-01-10, 07:43
  #131
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
En tanke som slår mig, om utvecklingen fortsätter dit vi vill, minst $40 000, hur löser dom prisfrågan/cert? Kommer vi få en ny berkshire Hathaway A där småspararna inte har kapitalet som krävs för att ens börja investera?
Citera
2018-01-10, 08:17
  #132
Medlem
Fenjal888s avatar
Helvete vad priset springer upp, 1365 USD nu. Är det någon stor nyhet som nyligen kommit ut eller? Var inte längesedan priset låg på 800 USD och då var det "höjt".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback