Citat:
Ursprungligen postat av
superflippat
Ni som äger HTML , har ni stora summor inne? Fortfarande inte köpt,men när någon nämnde den i tråden har jag följt den.
Hade man satt in 200 k bara för någon vecka sen så hade det tripplats. Är det så "enkelt" att köpa sen sälja av bara? haha är fortfarande skeptisk men allt jag har på bevakning bara drar iväg och man tänker man ska köpa på toppen...
Hyffsat stora summor ja. Har redan tjänat riktigt rejält, sålt och så att jag fått tillbaka min investering (och mycket därtill), har fortfarande massvis.
Just den aspekten är väl ganska safe, finns på tre exchanges, fyra när Next lanserar, tror den kommer hamna på 4-5 till inom några månader (baserat på track rekord jämfört med andra, inga garantier alltså).
Krypto i allmänhet är ju väldigt riskabelt, det ska man ha klart för sig. Sen är ju frågan varför du investerar i en krypto också. De flesta är bara ute efter snabba cash, då är inte html rekommenderat alls (Okej 1 sat till 30 på två veckor är ett kap, visst). men värdet i html ligger i dess lösningar, inte minst för oss frilansare, som idag har en katastrofal situation i många fall.
Så mitt råd, gällande html alltså, är att inte investera om du inte är okej med att vänta 3 till 6 månader att se bra resultat. Jag skulle med andra ord inte sälja om den så droppade till 1 satoshi nu, eftersom allt värde INNAN deras riktiga release av POMA, BRSIL samt slutförande av swappen är helt oväsentligt.
Men ja, jag bör också påpeka att jag alltså inte köpt in mig i valutan utan mera av deras plattform som jag vill ha användning av. Jag ser alltså ett värde i plattformen HTMLCOIN, valutan är rätt oväsentlig tillsvidare.
Edit: Såg att många har problem med Bleutrade. Jo, sidan kan inte riktigt hantera trafiken. Var glada med att den bara tar tio minuter att ladda, Satoshi kraschar helt flera gånger dagligen och verkar ta timmar att komma upp ibland. Kommer själv ta och testa CryptoBridge nu (där html och många fler finns), sidan är dock seg, men tror Bridge kan vara en god plattform om de löser det problemet.