2018-01-05, 19:35
Medlem
moderator gason har raderat värde ful information från min tråd innan han lagt den i papperskorgen. tråden va'rymden, mer fejk än starwars?' i tråden diskuterade vi rymdens äkthet. jag blev naturligt viss bemöt av dom som vill vissa mig fel, och en av dom la fram en nasa video som han ville jag skulle svara på om den va fejk eller inte, jag skrattade och pekade ut att molnen inte äns rör sig, så ja, den är uppenbarligen fejk. moderatorn säger i pm, att han tagit bort ot och trams. i mina ögon är det helt on topic och bevis på det vi pratade om. låt mig även peka ut att jag fick en fråga och svarade korrekt, mitt svar är borta men frågan är kvar.
Citera
2018-01-05, 19:39
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
moderator gason har raderat värde ful information från min tråd innan han lagt den i papperskorgen. tråden va'rymden, mer fejk än starwars?' i tråden diskuterade vi rymdens äkthet. jag blev naturligt viss bemöt av dom som vill vissa mig fel, och en av dom la fram en nasa video som han ville jag skulle svara på om den va fejk eller inte, jag skrattade och pekade ut att molnen inte äns rör sig, så ja, den är uppenbarligen fejk. moderatorn säger i pm, att han tagit bort ot och trams. i mina ögon är det helt on topic och bevis på det vi pratade om. låt mig även peka ut att jag fick en fråga och svarade korrekt, mitt svar är borta men frågan är kvar.

Skulle tro att dina inlägg borde ha postats i "Konspirationer" delen istället för rymden ?
Citera
2018-01-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Skulle tro att dina inlägg borde ha postats i "Konspirationer" delen istället för rymden ?

jag va i konspirationer.
Citera
2018-01-05, 19:51
Medlem
ni får gärna lägga ut svaren som blivit raderade så vi får se ifall det va "irrelevant trams" eller "värdeful information".
Senast redigerad av iwanttobefree 2018-01-05 kl. 20:04.
Citera
2018-01-05, 20:49
Medlem
du kan tala här om du har nått att försvara dig med gason, pm va ok tills du sa du har raderat irrelevant trams, nu kan du försvara dina handlingar här. tråden är redan öppen.

moderatorn tyckte han skulle skicka dom raderade inläggen i pm ist för att vissa alla.
Senast redigerad av iwanttobefree 2018-01-05 kl. 20:51.
Citera
2018-01-05, 20:58
Medlem
najass avatar
Citat:
ni får gärna lägga ut svaren som blivit raderade så vi får se ifall det va "irrelevant trams" eller "värdeful information".

Här är dina raderade inlägg i tråden. Det var rätt länge sedan jag såg en samling inlägg som till den milda grad består av just irrelevant trams och som lyckats vara så långt från "värdefull information".

Men det är ju bara vad jag tycker, vi får väl höra med övriga. Kanske finns det värdefull information i inläggen som jag missat.

Citat:
ni är så gulliga när ni kommer in och ignorerar allt jag skrivit, man kan ju undra vad ert mål är.
Citat:
du har sj citerat mina premisser"från vad jag har sett". puko. mamma sa jag inte ska prata med judar, så jag låter dig leka sj.
Citat:
vad fan pratar du om? svara på varför det står sex på vår påståda jord. och jag har inte sett nån tråd ta upp det. så gnäll nån annan stans. ert försök att censurera är uppenbart.
sanningen är alltid korrekt, och aldrig "min".
Citat:
hehe det vet jag väll att du vill påstå. sätt på dig glass ögon kanske?
Citat:
min tråd rubrik slutar med ett frågetecken, jag vill diskutera saken, snarare än att bevisa. och jag kan säga samma till er ni har inte bevisat ett skit.
varför ska jag bevisa att alla bilder är fejk? frågan bör va varför är äns en av dom fejk. och varför ska vi lita på nån som blivit påkommen med löngner? har dom ljugit äns 1 gång så bör allt deras arbete hamna under mikroskopet.
och varför kommer du och leker moderator? om du inte vill va här kan ju du gå till en annan forum del ist.
Citat:
its photoshoped. slut
ja det kan du ju inbilla dig om du vill, sj litar jag inte på kända lögnare.
och hahahahahaha ja det är fejk. lägg märket till att molnen inte rör sig, tom när raketen står på start platan har dom fejkat. busted.
Citera
2018-01-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Här är dina raderade inlägg i tråden. Det var rätt länge sedan jag såg en samling inlägg som till den milda grad består av just irrelevant trams och som lyckats vara så långt från "värdefull information".

Men det är ju bara vad jag tycker, vi får väl höra med övriga. Kanske finns det värdefull information i inläggen som jag missat.

sista inlägget talar vi om, ni kan alla klicka på videon han vissade mig och se sj bara efter några minuter ser man raketen på en start plattform, och molnen i bakgrunden rör sig inte. 100% bevis att nasa är fejk. HUR KAN DU KOMMA OCH SÄGA TRAMS?
Citera
2018-01-05, 21:18
Medlem
najass avatar
Citat:
sista inlägget talar vi om, ni kan alla klicka på videon han vissade mig och se sj bara efter några minuter ser man raketen på en start plattform, och molnen i bakgrunden rör sig inte. 100% bevis att nasa är fejk. HUR KAN DU KOMMA OCH SÄGA TRAMS?

Så du menar alltså på fullt allvar att ett inlägg där du fastslår att du inte ser att moln rör sig i en video är det du kallar "värdefull information"? När jag själv nu kollade videon så syns det ju för övrigt hur tydligt som helst att molnen rör sig. Ditt inlägg visar ju bara att du sannolikt har grava synfel. Att kalla det för värdefull information visar ju också att du inte vet betydelsen av vare sig värdefull eller information.

Det är ju dessutom inte omöjligt att ditt konstiga uttalande misstolkades eller doldes i all den övriga rappakalja du producerat i det och övriga inlägg. Om något borde ju fler av dina irrelevanta tramsinlägg i tråden raderats, men eftersom den ju ändå var felplacerad och skulle korgas då det fanns trådar i ämnet tidigare så ansågs det nog inte så viktigt.
Citera
2018-01-05, 21:23
Medlem
https:\\www.youtube.com\watch?v=9M6Zvi-fFv4
videon i fråga.
Citera
2018-01-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Så du menar alltså på fullt allvar att ett inlägg där du fastslår att du inte ser att moln rör sig i en video är det du kallar "värdefull information"? När jag själv nu kollade videon så syns det ju för övrigt hur tydligt som helst att molnen rör sig. Ditt inlägg visar ju bara att du sannolikt har grava synfel. Att kalla det för värdefull information visar ju också att du inte vet betydelsen av vare sig värdefull eller information.

Det är ju dessutom inte omöjligt att ditt konstiga uttalande misstolkades eller doldes i all den övriga rappakalja du producerat i det och övriga inlägg. Om något borde ju fler av dina irrelevanta tramsinlägg i tråden raderats, men eftersom den ju ändå var felplacerad och skulle korgas då det fanns trådar i ämnet tidigare så ansågs det nog inte så viktigt.

din åsikt utgår ifrån att det jag sagt är fel. vi har hört att du tror molnen rör sig, nu kan folk se själva vem som blind är.
Citera
2018-01-05, 21:48
Medlem
Citat:

Förstår jag dig alltså rätt? Du har inga problem med att trådstarten hamnade i Papperskorgen, men du upplever dig felbehandlad då något/några av dina inlägg i tråden raderades innan korgningen?
Citera
2018-01-05, 22:06
Medlem
Dofternas avatar
I det här fallet tycker jag nog att TS har rätt och att Najas har fel. Man måste kunna skilja på sak och person.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in