2017-12-23, 20:27
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Hon tar den INTE i tvåan

https://nyheter24.se/noje/882566-har-rakar-bianca-ingrosso-avsloja-sexhemligheten

Rätt förvånande att hon inte tar den i tvåan, mamma Pernilla älskar ju att få den i prutten.
Citera
2017-12-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
När man tänker hur en sådan som Bianca kan dra i en miljon om året (sannolikt betydligt mer) blir man lite fundersam över vad som värderas idag.

Kan bara hålla med dig och vart är vi på väg någonstans i världen.
Citera
2018-01-03, 17:12
Medlem
Kanske finns lite hopp för den tjejen ändå.

– Jag är ingen sån som hatar män. Jag är ingen feminist för jag tycker inte att det på ett jobb måste vara tio killar och tio tjejer. För mig handlar det om vem som är mest kapabel till att göra det här vare sig du är kille eller tjej, svarar hon.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Mg1RMo/bianca-ingrosso-jag-ar-ingen-feminist
Citera
2018-01-03, 22:05
Medlem
Painbows avatar
Jadu. Hon har ingen utbildning, det ända hon snackar om på sin youtube kanal är sex. Hon har inga talanger i huvudtaget förutom att leva på sin mammas kändisskap. IQ verkar ju på riktigt vara 1.
Om hon hade bott i bredäng t.e.x. Och hennes mamma inte skulle vara känd skulle hon vara förstagradens Whitetrash.
Citera
2018-01-03, 22:25
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painbow
Jadu. Hon har ingen utbildning, det ända hon snackar om på sin youtube kanal är sex. Hon har inga talanger i huvudtaget förutom att leva på sin mammas kändisskap. IQ verkar ju på riktigt vara 1.
Om hon hade bott i bredäng t.e.x. Och hennes mamma inte skulle vara känd skulle hon vara förstagradens Whitetrash.

So what, din jävla grinolle? Hon verkar pigg, rolig och kåt, en alldeles utmärkt kombination!
Citera
2018-01-04, 09:47
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Tycker hon verkar ha lite autism-drag i och med detta, så besatt av sex och att tala om det hela tiden. Eller så vill hon bara ha publicitet och pratar man sex så skriver skvallerblaskorna om en.

Vad bra att höra att fler än jag tycker hon överdriver med sex och könsord.

Tror det var i ett avsnitt av Wahlgrens värld som hon avslöjade att mamma Pernilla rakade Benjamins rumpa...
Hur kul kan det vara för Benjamin att bli utlämnad så där??
Eller vad tycker ni??
Citera
2018-01-05, 10:57
Medlem
Krickedixans avatar
Nu blåser det igen efter att Bianca sagt att hon inte är feminist.
Det är fortfarande människor som inte vet vad feminist betyder.
Jag blir mörkrädd när tjejer säger att de inte är feminister. Det är oftast bara okunskap.
För Bianca är det nog på den nivån lite lika som att hon inte vet vad en konduktör är för något.
Hon är inte så upplyst och lärd.
Citera
2018-01-05, 11:05
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag blir mörkrädd när tjejer säger att de inte är feminister. Det är oftast bara okunskap.
För Bianca är det nog på den nivån lite lika som att hon inte vet vad en konduktör är för något.

Äh feminist är bara ett ord. För dig har det en viss innebörd, för Bianca betyder det nåt annat.
Citera
2018-01-05, 11:47
Medlem
fonders avatar
Citat:

Att man ens tar hennes ord så seriöst? I programmet frågar hon vad helt vanliga ord betyder och nu ska folk störa sig över ett avancerat ord som hon absolut inte vet betydelsen på? Människan har ju en 3 årings intelligens så man ska inte ta hennes ord så seriöst.

Hon har köpt en lägenhet för miljoner, men visste inte att man betalar hyra för att inte bli vräkt. Samma stund som hon fick samtalet om att hon måste betala hyran innan de hinner vräka henne gick hon in i en affär och skulle köpa mappar som enligt hennes assistent inte ens behövs, men Bianca ville ändå köpa mapparna för att se ut som en vuxen människa sa hon. Assistenten försökte förklara att det som gör henne vuxen är att betala sina räkningar i tid, inte tomma mappar som bara skulle stå och damma. Men det var ju svåra grejer att förstå för 3 åriga Bianca.
Citera
2018-01-05, 12:38
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Att man ens tar hennes ord så seriöst? I programmet frågar hon vad helt vanliga ord betyder och nu ska folk störa sig över ett avancerat ord som hon absolut inte vet betydelsen på? Människan har ju en 3 årings intelligens så man ska inte ta hennes ord så seriöst.

Hon har köpt en lägenhet för miljoner, men visste inte att man betalar hyra för att inte bli vräkt. Samma stund som hon fick samtalet om att hon måste betala hyran innan de hinner vräka henne gick hon in i en affär och skulle köpa mappar som enligt hennes assistent inte ens behövs, men Bianca ville ändå köpa mapparna för att se ut som en vuxen människa sa hon. Assistenten försökte förklara att det som gör henne vuxen är att betala sina räkningar i tid, inte tomma mappar som bara skulle stå och damma. Men det var ju svåra grejer att förstå för 3 åriga Bianca.

Varför har hon en assistent? Trodde folk som inte var funktionsdugliga i samhället var i behov av assistenter?
Citera
2018-01-05, 13:10
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Varför har hon en assistent? Trodde folk som inte var funktionsdugliga i samhället var i behov av assistenter?

Som hon själv kallar dem så är de ekonomi assistenter, hon har 2 st dessutom inte bara en, men när man ser på så fixar dessa assistenter i princip allt. Jag blev små deprimerad över hur bra vissa har det utan ansträngning när hon i telefonen sa till henne att hon redan fått massa påminnelser om hyran i sin brevlåda, då svarade hon med att hon aldrig öppnar sin brevlåda. Är inte det rätt så deprimerande att en så dum tjej har råd att köpa en lägenhet i Stockholm mitt i bostadsbristen som råder när hon är en sådan som inte ens öppnar sin brevlåda eller ens förstår att man betalar räkningar i slutet av månaden?

Konstig värld vi lever i där vissa måste kämpa hårt för minsta grejer medan andra får de största grejerna helt gratis utan att ens fatta hur bra de har det, hur hamnade vi här egentligen?
Citera
2018-01-05, 14:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Exakt. Tyvärr så har ju ordet feminist ofta kommit att jämställas med rabiat manshatande vilket inte är den ursprungliga meningen. Tjejer som Bianca vill därför verka coola genom att ta avstånd från begreppet helt och hållet. Visar som sagt bara på okunskap. Nu är ju inte Bianca någon smart tjej så ingen är väl därför direkt förvånad...

Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
För dig betyder det jämställdhet, för Bianca betyder det nåt annat. Bianca tycker säkert du är okunnig i ämnet.
Så fungerar det inte. Man kan inte bara skapa sina egna definitioner av vedertagna begrepp och ge dem en helt ny mening. Med den inställningen kan allting göras till precis tvärtom och alla kontexter skulle helt tappa sin betydelse och mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in