2018-01-04, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Man kan tänka sig att Don Jr (varför har han inte fått hela faderns namn om han nu ska vara jr?) har skrutit både för den ena och den andra om sina möten och då eventuellt för denna Bannon. Bannon är ju en slug jävel så han har nog pumpat ur både den ena och den andra info, bland annat från lille Don.

Är det någon som har en gissning att Den Sluge Bannon har inspelningar på Donald J Trump och andra i Vita Huset?

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det tror jag inte alls är omöjligt, för mig jag har tagit upp detta i nått inlägg.

Men sånt kan han väl inte lämna till Mueller, för det är ett brott väl?

Två som sett för mycket på amerikanska actionfilmer. Även anställda i Vita huset får varje arbetsdag gå igenom säkerhetskontroller innan de gör entré. Det är liksom ingen fritidsgård där man kan få med vad som helst in.
2018-01-04, 13:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Bannon hyllar Trump igen: ”Han är en fantastisk man”
Allt ert tramsande om "förräderi" stämmer inte heller då det är en krigshandling.

Vad är din källa?
2018-01-04, 13:31
Medlem
storraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Även anställda i Vita huset får varje arbetsdag gå igenom säkerhetskontroller innan de gör entré. Det är liksom ingen fritidsgård där man kan få med vad som helst in.
Har du inte en mobil som kan spela in?
2018-01-04, 13:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Två som sett för mycket på amerikanska actionfilmer. Även anställda i Vita huset får varje arbetsdag gå igenom säkerhetskontroller innan de gör entré. Det är liksom ingen fritidsgård där man kan få med vad som helst in.
En sak jag lärt mig om smuggla saker, och det är det alltid går om man är motiverad.
Sen har de alla möjlig utrustning som kan användas som inspelning som redan finns på plats.
Så behövs inte ens smugglas nått.
Frågor på detta?
2018-01-04, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storrap
Har du inte en mobil som kan spela in?

Nej, Vita husets mobiler har endast funktion för samtal. Inte ens sms. Privata lämnas in.
2018-01-04, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
En sak jag lärt mig om smuggla saker, och det är det alltid går om man är motiverad.
Sen har de alla möjlig utrustning som kan användas som inspelning som redan finns på plats.
Så behövs inte ens smugglas nått.
Frågor på detta?

Nej, inga frågor på det. Du får leva i din fantasivärld.
2018-01-04, 13:48
Medlem
storraps avatar
Citat:
Nej, Vita husets mobiler har endast funktion för samtal. Inte ens sms. Privata lämnas in.
Men vet du att Bannon o Don J:r bara träffats i Vita Huset?
Senast redigerad av storrap 2018-01-04 kl. 13:56.
2018-01-04, 13:48
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Då verkar det inte gälla alla då det är flera som twittrar från vita huset från mobiltelefoner
2018-01-04, 13:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Eftersom man tillåtit personliga mobiler, så fanns de redan innanför grindarna.
Så finns de tillgängliga, och finns mer utrustning som går använda som inspelning.
Så det går inte utesluta någon inspelningen INTE skett.

Vart kan man läsa om att de tilldelade mobilerna och vad som är borttaget ur dom?
2018-01-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad är din källa?

Det är ifrån Breitbart Radio men alla större medier har uppmärksammat det.

Citat:
“The president is a great man,” said Bannon, in response to a caller’s question about the extraordinary rift that developed Wednesday between the two men. “You know I support him day in and day out.”

https://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2018/01/04/stephen-k-bannon-calling-trump-a-great-man-says-he-still-supports-him-in-first-comments-after-erupti on/?utm_term=.0e6b18f1f4df
2018-01-04, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storrap
Neb vet du att Bannon o Don J:r bara träffats i Vita Huset?

Påståendet ifrån den jag kommenterade avsåg Vita Huset.
2018-01-04, 13:51
Medlem
Citat:

Bannon var tidigt i huset. Det var då Spicer gick på alla om att visa sina telefoner för honom på ordet av Chiefen? Remember?

I början satt han ju lite extra gräddigt till. Remember?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in