Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Uppenbarligen är det för mycket begärt att du ska ge oss exempel på vad du skriver till föremålen för ditt intresse.
Du misslyckas uppenbarligen med att skapa intresse och kontakt. Det kan rimligtvis inte vara någon annans fel än ditt, men det är förstås enklare att skylla på någon annan.
Tyvärr är detta ytterligare en misogyntråd.
Tyvärr, eftersom du kunde vara man nog och visa vad du själv skriver. Det hade varit konstruktivt.
Skärpning, Optimisering!
Hur ska man skapa intresse när det första de kan skriva är "he he", "Haha", "Kul" och andra konstiga läten som hör till djungeln.
Tänk dig om en kvinna hade skrivit "Hej, vilken intressant profil du har, jag gillar att du seglar, jag har seglar också, skulle du vilja följa med på en segeldejt på min båt?" och svaret man får från mannen är "Haha kanske" sen knäpptyst.
Vad ska man säga efter det?
Alla män fattar att de ska blockera personen men det är knappast mäns marknad så därför försöker man skapa åtminstone nånting. Tack och lov börjar det gå upp ett ljus för alla att ni kvinnor är störda. Tyvärr, man vill gilla kvinnor men blir gång på gång åter less.
Och kom nu inte med något "det-är-du-som-gör-fel"-svar.