Jag vill tipsa om Gifto (GTO) som lanserades på Coinbase för ca 2 veckor sedan. Lågt marketcap, har inlett samarbete med TRON, och finns endast på en exchange.
Ni kan bläddra tillbaka till denna post om ca 2-4 månader och tacka mig
Tisslas och tasslas om att RaiBlocks kommer rebranda och heta Nano lagom till den kommer till stora exchanges.
Vad tror vi om detta? Finns de någon substans i det?
Jag tror att detta kan bli hur stort som helst, jag är som sagt iaf inne TUNGT i XRB.
Var finns substansen bakom ryktena om att den ska komma till stora exchanges?
Ett namnbyte är ju bara ett namnbyte, det ska ju ha en ytterst liten inverkan... borde man kunna säga, men vi vet ju hur det gick för NEO och Dash.
Hur länge hade du tänkt holda HTML? Vad tror du potentialen är?
Många säger 100+ sats, har själv en del HTML och hoppas såklart på den. Personligen efter att ha läst mer om den så tror jag mellan 50-100 sats inom ett halvår till ett år. Fast vem vet, om den blir listad på stora exchanges kanske den sticker till 500-1000 sats. Det skulle göra mig till miljonär och så optimistisk är jag inte än.
Var finns substansen bakom ryktena om att den ska komma till stora exchanges?
Ett namnbyte är ju bara ett namnbyte, det ska ju ha en ytterst liten inverkan... borde man kunna säga, men vi vet ju hur det gick för NEO och Dash.
Många säger 100+ sats, har själv en del HTML och hoppas såklart på den. Personligen efter att ha läst mer om den så tror jag mellan 50-100 sats inom ett halvår till ett år. Fast vem vet, om den blir listad på stora exchanges kanske den sticker till 500-1000 sats. Det skulle göra mig till miljonär och så optimistisk är jag inte än.