2018-01-03, 19:56
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Ja. Du besvarade mitt inlägg där jag påstår att samtliga lag utom MFF är deltagare, ditt svar var att MFF är ett deltagarlag, förklara.

Thern för AC? Är Danne fortfarande full efter nyår?
Även Thern för Rakip är väldigt tveksamt.
Platsar man inte i Holländska ligan platsar man inte i MFF.

Är det bara Danne som bestämmer det, är inte MP med i beslut?
Citera
2018-01-03, 19:56
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det bara Danne som bestämmer det, är inte MP med i beslut?

Tror det beslutats att DA är den som sköter värvningarna.
Ska googla runt lite efter källa.
Citera
2018-01-03, 20:16
Medlem
simonvps avatar
Helt sjukt att MFF kan tappa de spelare som lämnat som Bosman utan att det känns som att det är någon fara på taket.
Citera
2018-01-03, 20:43
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Trots att ni har en mästartränare vid rodret så blir det inga titlar. Thern har tre titlar, bara upplysningsvis.
Vet inte om man ska lägga de orden om Norling. Ett guld har han ju, men det med Malmö.
Citera
2018-01-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Thern till MFF . Aftonbladet har verkligen rätt som skriver att det är en silly season BOMB. Ärligt talat tycker jag inte han var så dålig hos oss som många beskriver honom. Under våren var han framstående och en tydlig pådrivare. Sen gick det sämre under hösten men allt som allt var han inte godkänd, dock inte så jävla långt därifrån, speciellt inte eftersom att vi stod för typ 20% av hans lön.

Ser att ville är igång å vevar i tråden. Inte lätt å debattera med nån som lever i en egen värld.

Jag har inte full koll på siffrorna, men Thern var väl AIKs bästa poängspelare under våren (eller om det var de första tio matcherna eller något sådant)?

Med det sagt tycker jag inte att han håller för MFF. Det borde finnas intressantare namn på listan.
Citera
2018-01-03, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Jag har inte full koll på siffrorna, men Thern var väl AIKs bästa poängspelare under våren (eller om det var de första tio matcherna eller något sådant)?

Med det sagt tycker jag inte att han håller för MFF. Det borde finnas intressantare namn på listan.

Hur går det för Bahoui nuförtiden? Hör aldrig ngt om honom längre. Borde ju verkligen vilja komma tillbaka och få speltid, samt kan även säljas en gång till.
Citera
2018-01-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Hur går det för Bahoui nuförtiden? Hör aldrig ngt om honom längre. Borde ju verkligen vilja komma tillbaka och få speltid, samt kan även säljas en gång till.

såg nu att han nystartar i grasshoppers.
Citera
2018-01-03, 20:59
Medlem
Vems ska ta över i jippoföreningen nu?
Citera
2018-01-03, 21:05
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Vems ska ta över i jippoföreningen nu?

Cirkus Bajen rullar vidare.

En märklig historia och klumpigt skött av styrelsen. För det verkar väl vara sportchef JJ som helt enkelt inte vill ha JM som tränare?
Citera
2018-01-03, 21:13
Medlem
junkbords avatar
Man kan ju inget annat säga än att allsvenskan är världens mest intressanta liga!
Citera
2018-01-03, 21:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Apropå AIK hur är det med Sundgren?
Inte mycket nytt, han besöker läkarna regelbundet och kan förhoppningsvis börja anstränga sig mer fysiskt så småningom, en process man får ta steg för steg.

-

Så Hammarby har nu sparkat sin danska succétränare. Denna tränarsejour är ju helt bisarr.
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R

Ja Thern var bäst med sina 1+3 i poäng när vi tog sommaruppehåll. Ganska så jävla intetsägande att va bäst i ett lag som knappt skapa nånting.
Citera
2018-01-03, 21:20
Medlem
Jag undrar bara vilken dag framöver som pengarna för säsongskortet 2017 trillar in på banksaldot efter att ha blivit helt jävla blåst.

Att 2017 var en höööögst medioker säsong med några ruggiga bottennapp förklarade man med att 2018 var året som resultaten på riktigt skulle räknas. Äntligen såg man fram emot att få spela"på riktigt" efter fucking DECENNIER av "vi behöver x antal transferfönstee på oss, år 20xx är då vi verkligen ska se resultat" och då pissar man som vanligt på alla som älskar klubben och återgår till att vara en cirkus som inte har en aning om hur man ska gå vidare eller tänka långsiktigt.

Jag älskar dig Hammarby men dra åt helvete, på riktigt. Är så fruktansvärt less på den här skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in