2018-01-02, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bobbeh
Kan rekommendera https://discord.gg/beTsq5 , 75k members, aktiv chat

https://discord.gg/beTsq5

Enkelt att hitta bra coins
Är du seriös? Har du inte lagt upp samma länk en gång redan idag?

TRX är stark genom stormen, allt på skärmen går på minus förutom den.
Citera
2018-01-02, 20:40
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Vad skulle du gissa att html landar i år? Köpte på mig en del, jag skulle vara kalasglad om den nådde 1 cent. Deras kombination med BTC och ETH verkar ju intressant.

Ingen aning faktiskt men gissar på rätt bra värdeökning

köpte lite R(evain) häromdan...bra ökning där med just nu. Får se vad den tar vägen..
Citera
2018-01-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbeh
Kan rekommendera https://discord.gg/beTsq5 , 75k members, aktiv chat

https://discord.gg/beTsq5

Enkelt att hitta bra coins

Varning för denna typ av scamforum. Klicka ej på länken, personen får belöning när någon klickar och vet folk som fått uppgifter bitcoin stulna tack vare skadlig kod maskerad som länk.

Grundregel är att aldrig klicka på okända länkar.
Citera
2018-01-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Html, elixir rent spontant. Stellar tror jag drar också framöver.

Köpte mina raiblocks för strax över 1 krona när det begav sig! Synd man inte shoppade fler.

Tack för tips Sikkan!

Är inne på att köpa lite HTMLBleutrade, via BTC, eftersom i princip all volym ligger där.

För ELIX verkar både BTC och ETH ha en ok volym på KuCoin.

Har tidigare endast köpt altcoins via ETH på grund av lägre transaktionsavgifter och snabbare verifiering. Hur resonerar ni kring valet mellan ETH och BTC som växlingsvaluta och vad är era tankar om Bleutrade respektive KuCoin?
Citera
2018-01-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollfantasi
Tack för tips Sikkan!

Är inne på att köpa lite HTMLBleutrade, via BTC, eftersom i princip all volym ligger där.

Har tidigare endast köpt altcoins via ETH på grund av lägre transaktionsavgifter och snabbare verifiering. Hur resonerar ni kring valet mellan ETH och BTC som växlingsvaluta och vad är era tankar om Bleutrade respektive KuCoin?

Jag använder KuCoin och det fungerar bra och volymen ökar för varje dag. Det har varit vissa dagar där systemet varit segt på grund av antalet användare ökat så drastiskt men de har varit snabba på att uppgradera sina servrar och gör så kontinuerligt. Snart kommer XRB till KuCoin också och då lär antalet användare öka ännu mer och det är ju något positivt om du vill handla med mindre/nya coins.

Delar gärna med mig av en reflink dit

Oftast är väl kursen på BTC/Altcoin något bättre än ETH/Altcoin just på grund av volymen.
Senast redigerad av crazybitch 2018-01-02 kl. 21:30.
Citera
2018-01-02, 21:29
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
TRX tror jag på!

Köpt XRB efter alla lovord, verkar ha gått ner...

bitgrail (shitgrail) är orsaken, dom har hiskeliga problem och folk har problem med deposits/withdrawals.. Och eftersom det är så låg volym kan valarna manipulera marknaden. Alltså inget att oroa sig för. Detta kommer lösa sig när vi hamnar på bättre exchanges och vi kan lämna shitgrail och mercashit bakom oss
Citera
2018-01-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollfantasi
Tack för tips Sikkan!

KuCoin gillar jag personligen! Dock har den haft (inte något jag märkt senaste veckan) problem med att den varit långsam. Förhoppningsvis är servrarna uppgraderade och bra nu dock!

Ang. BTC + ETH så handlar det lite om hur mycket du ska skicka. Om det är en mindre pott pengar kan vara smartare att skicka t.ex BCH då transaktionsavgifterna är små, och sedan byta det mot ETH/BTC. Eftersom det inte är så mycket pengar blir det en låg bytesavgift allt som allt.

Är det större mängd pengar kan avgiften för att byta från BCH -> BTC/ETH på exchangen bli hög och det därför är bättre att köpa BTC/ETH och "endast" betala transaktionsavgiften!
Citera
2018-01-02, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giftfritt
Varning för denna typ av scamforum. Klicka ej på länken, personen får belöning när någon klickar och vet folk som fått uppgifter bitcoin stulna tack vare skadlig kod maskerad som länk.

Grundregel är att aldrig klicka på okända länkar.
Tack för varningen. Vilket as, hoppas han stängs av.

Mycket prat om betalningar, är inte LTC bästa sättet ändå, relativ låg avgift.

Tar tillfället i akt och gråter ut över att jag sålde av mina ETH för en vecka sen, fan säger jag bara..
Citera
2018-01-02, 23:00
Medlem
xideeRs avatar
Tips på nån bra valuta att investera i just nu?

Har redan investerat i:
Komodo
Stellar
Verge
Ripple
OmiseGo
Byteball Bytes
Neo
Raiblocks
Electroneum.

Eller om jag borde dumpa nån av dessa också?
Citera
2018-01-02, 23:04
Medlem
project_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xideeR
Tips på nån bra valuta att investera i just nu?

Har redan investerat i:
Komodo
Stellar
Verge
Ripple
OmiseGo
Byteball Bytes
Neo
Raiblocks
Electroneum.

Eller om jag borde dumpa nån av dessa också?

Dumpa Verge och investera i Monero istället. "Lanseringen" av Verge's Wraith-protokoll var ett skämt. Hela den community:n är ett skämt.
Citera
2018-01-02, 23:42
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Vet inte varför ni är så kåta på TRX. top 15 marketcap för en ethereum token helt utan användningsområde för tillfället.. Köpte när den låg på 30 satoshi som shitcoin trodde aldrig att golden boy kinesen Suns leende kunde ta den såhär långt. Luktar illa.

Verge var shitcoin hela vägen
Citera
2018-01-03, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Vet inte varför ni är så kåta på TRX. top 15 marketcap för en ethereum token helt utan användningsområde för tillfället.. Köpte när den låg på 30 satoshi som shitcoin trodde aldrig att golden boy kinesen Suns leende kunde ta den såhär långt. Luktar illa.

Verge var shitcoin hela vägen

du har fel TRX är all in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in