Citat:
Ursprungligen postat av
Ghana
Om jag skulle ha något tips till honom så är det att försöka hålla klippen korta, personligen har jag sällan tid att sitta och titta på ett 30min+ långt klipp.
Har hört den kritiken ofta och håller egentligen med dig, men jag har väldigt svårt att klippa ner videos till kortare längd. Vet inte riktigt varför. Jag försöker att bara ta med det viktigaste och då blir det ofta mycket info. Om nån har konkreta tips på hur man håller saker kort tar jag gärna emot. Siktar alltid på att effektivisera.
Tack så mycket för komplimangerna i övrigt, det är trevligt att höra. Förväntar mig inte att alla ska hålla med om allt, det vore ju konstigt om det var så. Folk är olika helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
levfordagen90
Enligt mig är han en offentlig person vilket ger oss all rätt att veta i stort sett allt om honom.
Väldigt äcklig logik där. Objektifiering; Du hade lika gärna kunnat säga att folk har rätt att komma in i mitt rövhål för nu tillhör jag "offentligheten" och upphör vara individ med rätten till mig själv. Jag slutar alltså vara en människa, för att ett stort gäng gillar mina åsikter i vissa frågor?
Mentaliteten du förespråkar är grunden till den hjärndöda kändisdyrkan vi ser i samhället, där totala idioter som Zara Larsson höjs upp till skyarna och får sina bakåtvända pubertala politiska analyser publicerade på Aftonbladet - bara för att hon är känd. Vad är människans banala fascination av kändisar egentligen? Bara för att man i grund och botten är rädd för döden ska man bli besatt av de vars namn lyckas leva längre än deras bortgång. Trivialt.
Summa summarum: Du har inte rätt att veta ett piss om mig. Du har inte rätten att lära känna mig. Jag bestämmer vem jag öppnar upp mig för.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klappar
Att det inte har hänt än beror sannolikt på att han är en nobody som ingen lägger märke till irl.
Precis. Jag är ett spöke. Det finns inget märkvärdigt med mig i verkliga livet.