Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Tror att Affane kan vara något om han inte "kostar" något. Att han sedan kysst märket är inte så mycket att bry sig om. Tänk dessa spelare ist
Pontus Kåmark
Andreas Andersson
Patrik Långås Andersson
Dom 2 första betalade AIK enorma summor för. Kåmark var typ Mr IFK och Andersson var grym pga en vis Pettersson. När Andersson lämnade Pettersson så blev det inte så mycket mer. "Andersson skulle inte ens vara farlig i straff området med en kulspruta". Toppen betyg.
Vad det gäller Nilsson så känns det hela märkligt. Och då tänker jag långt tillbaka i tiden.
Kåmark som dessutom kom tillbaka till oss sedan en kort vända...
AA är ju ett kapitel för sig, som du säger var det mest tack vare den fenomenale Steff som AA gjorde sina mål. Steff som förövrigt är en galet underskattad spelare i historien hos oss och även annorstädes.
Långås räddade oss ändå kvar i allsvenskan 02 med målet mot Bajen och även om han tagit en hel del felsteg så är det ett mål jag tar med mig.
Affane får gärna komma till en billig peng, vi är ju inte direkt överfyllda med gubbar nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Lennartsson i Bajen och Hamrén i AIK vore ju drömmen som blåvit.
Isf blir det nära på att förverkliga den episka "visan" från jävlaranamma om "Karneval på stan" men med annan anledning.
Lennartsson alltså, där hör man inte mycket numera...