Oj, här var man populär. 20 sidor på ett dygn.
Kan väl klargöra vad jag finner mest relevant i sammanhanget.
1. Mitt opinionsbildande är numera ett företag och jag betalar skatt. Går inte på soc längre, slutade med det för år sen. Detta är mitt jobb, och nej, man blir inte rik på YouTube. Tjänar nog lite mindre än en vaktmästarlön. Men jag är jättenöjd, och glad över att ha hittat något jag kan göra som gynnar både mig och andra. Har tidigare haft problem med att etablera mig i arbetslivet på grund av störd skalle.
Har inget vanligt jobb i övrigt. Med tanke på åsiktskorridoren hade jag blivit sparkad från ett sådant ifall jag hade det, men även om jag hade vanligt jobb hade jag absolut inte hunnit göra videos. Har flera gånger tidigare förklarat just hur mycket jobb som går in i en video, så jag sätter inte bara på och spelar in om ni tror det.
2. Jag har klargjort att jag vill vara "anonym" då jag inte gillar det sociala. Jag är lika ointresserad av att ha rödingar som krossar ens fönster som jag är av att ha fans som ringer på och frågar om autograf. Jag vill helt enkelt inte ha något med folk att göra, oavsett vad de tycker om mig. Uppskattar man det jag gör, eller bara vill se det människa-till-människa, bör man respektera det. Det är väl allt jag har att säga, sen får folk göra vad dom vill.
Jag gillar inte skvaller, så är rätt ointresserad av att besvara småsinta frågor om mitt privatliv. Fördelen med skvaller är att det kan leda till bekräftade uppgifter så folk som Fredrik Virtanen och Soran Ismail kan åka dit på ful skit, nackdelen är att folk bryr sig om vilken färg du har på kalsongerna. Man får väl ta det dåliga med det bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Köttbulle
Tror ryktet stämmer. Även att han dricker minst 4 elk brew på en helg.
Vadå på en helg? Är du bög eller? Det du kallar alkoholism kallar jag "frukost".