2017-12-29, 13:45
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jo då om man är läskunnig och mottaglig för verkligheten. Vilket du inte verkar vara.
Han ljuger även i sin videos såg jag nu då jag tittade lite mer noga på just dom trollvideos han lagt upp.
Ger mig fan på att det är ett bot troll.

1. Idioten har ju inte begripit att han befinner sig i ett land där man inte kan slå kvinnor eller vara macho utan feminism vet han inte hur det ens stavas.



2.Hahahahhahaha... Nix, han ljuger.



3.Jepp och Nigel fick inga röster sist undrar varför. Hans retorik går inte riktigt hem inte heller argblattes.


4. Bwahahhahah nä, bara en Bildt och en annan lögnhals som avslöjades hos Fox news så han ljuger även på den.


5. Intervjun hos Infokwars slår alla rekord om gruppvåldtäkten på Gotland. Och intervjuaren slickar sig om munnen och vill så gärna ha Sverige som slagträ när det gäller invandringspolitik. Dåren alltså argblatte är Infowars puppet och bara gungar med i den groteska lögnen.
Du har ju absolut inga argument. Du skrattar ju bara och säger att han har fel, utan att svara med något som är faktabaserat. Rätt så patetiskt.
Citera
2017-12-29, 13:48
  #890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
En blatte som går på försörjningsstöd som kritisera andra invandrare som går på bidrag. Har jag missat något eller varför hyllas han?
Han hyllas för att han tar upp konkreta problem i detta land som de flesta andra politiker/journalister är för fega att ta upp.
Citera
2017-12-29, 14:56
  #891
Medlem
Är det klargjort om man får skriva ut personuppgifter? Har några att bidra med isf. om ni så gärna vill ha ett namn.
Citera
2017-12-29, 15:07
  #892
Medlem
pozies avatar
det är ju en jävla skillnad på att göra videos till att alla vet ens namn. varför tar du detta så personligt? har han gjort någon video som kränkt dig eller vad? finns garanterat folk på flashback som vet vem han är, men som håller tyst då han bett om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Så du tycker det är rimligt att man ska begära annonymitet när man spelar in videoklipp i sitt eget hem och i sin egna stad där man ser personen i frågas yttre under längre perioder?
Med tanke på att han dessutom verkar handla öl varje dag så är det knappast så att han bor under jorden heller.
Citera
2017-12-29, 15:08
  #893
Medlem
AlfaQhards avatar
Han är arbetslös
Citera
2017-12-29, 15:26
  #894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det är ju en jävla skillnad på att göra videos till att alla vet ens namn. varför tar du detta så personligt? har han gjort någon video som kränkt dig eller vad? finns garanterat folk på flashback som vet vem han är, men som håller tyst då han bett om det.
Tsk, respekteras inte i övriga fall och faller därför platt i detta fall. Lika för lika.

Som sagt, klargör om det innebär regelbrott eller inte så kommer det.
Citera
2017-12-29, 15:27
  #895
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Instant-Necc
Enligt hans patreon får han ca 2000 dollar i månaden... sen + intäkter från youtube, och denna killen går dessutom på bidrag? Låter som en bidrags-snyltare om något.

Jag gillar honom INTE eftersom han (med all rätt) klagar på parasiterande invandrare men själv stolt deklarerat att han ALDRIG kommer att jobba i sitt liv och vill att folk ska skänka pengar till honom via swisch så han har till räkningarna. Han tigger helt enkelt.
Citera
2017-12-29, 15:50
  #896
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Jag gillar honom INTE eftersom han (med all rätt) klagar på parasiterande invandrare men själv stolt deklarerat att han ALDRIG kommer att jobba i sitt liv och vill att folk ska skänka pengar till honom via swisch så han har till räkningarna. Han tigger helt enkelt.

Han lägger dock ner ca 8-9 timmar arbete per dag, att döma från all mängd research han gör, blogginlägg, intervjuer etc etc.

Tycker inte han snyltar, han gör mig veterligen samtliga arbetsuppgifter om inte fler som en opinions-journalist gör fast på heltid.
Citera
2017-12-29, 15:55
  #897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Jag gillar honom INTE eftersom han (med all rätt) klagar på parasiterande invandrare men själv stolt deklarerat att han ALDRIG kommer att jobba i sitt liv och vill att folk ska skänka pengar till honom via swisch så han har till räkningarna. Han tigger helt enkelt.

Hans jobb är ju att göra videos, och om han skattar på dessa pengar han får in så är det ju definitivt att betrakta som ett jobb. Då är det ju också ganska beundransvärt att han som folkskygg socialbidragstagare faktiskt tog till vara på sina talanger gjorde en försörjning av det som han gillar att göra.


Angående att han fortfarande skulle gå på bidrag. Hur vet ni detta?
Citera
2017-12-29, 16:02
  #898
Medlem
pozies avatar
eller så tar du dig tiden och läser igenom reglerna själv? knappast en komplicerad uppgift för någon som är så socialt utvecklad, rättskämpe inom rätt och fel, vår generations mark felt
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Tsk, respekteras inte i övriga fall och faller därför platt i detta fall. Lika för lika.

Som sagt, klargör om det innebär regelbrott eller inte så kommer det.

Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Jag gillar honom INTE eftersom han (med all rätt) klagar på parasiterande invandrare men själv stolt deklarerat att han ALDRIG kommer att jobba i sitt liv och vill att folk ska skänka pengar till honom via swisch så han har till räkningarna. Han tigger helt enkelt.
det är knappast tiggeri att be om donationer när man utför ett arbete, som han antagligen inte får så bra betalt via pga youtubes regler för reklam. han lägger ju ner otroligt mycket tid på detta.
Citera
2017-12-29, 16:07
  #899
Medlem
jc90s avatar
Ett socfall som göder sin populäritet genom att infria populisters förutfattade världsbilder. Det enda man kan ge honom är att han har passion, sakligheten offrar han så fort det inte passar den utstakade vägen. Duktig på att förolämpa och hetsa massan mot andra men skall själv dölja sin egna identitet av rädsla för repressalier.

Visst kan han stå där och trycka ner blattar men se på honom själv, okapabel till självförsörjning under en tid då ekonomin är dopad och går på högvarv. Vilket drömexemplar av invandrare han statuerar då.
Citera
2017-12-29, 16:11
  #900
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Oj, här var man populär. 20 sidor på ett dygn.

Kan väl klargöra vad jag finner mest relevant i sammanhanget.

1. Mitt opinionsbildande är numera ett företag och jag betalar skatt. Går inte på soc längre, slutade med det för år sen. Detta är mitt jobb, och nej, man blir inte rik på YouTube. Tjänar nog lite mindre än en vaktmästarlön. Men jag är jättenöjd, och glad över att ha hittat något jag kan göra som gynnar både mig och andra. Har tidigare haft problem med att etablera mig i arbetslivet på grund av störd skalle.

Har inget vanligt jobb i övrigt. Med tanke på åsiktskorridoren hade jag blivit sparkad från ett sådant ifall jag hade det, men även om jag hade vanligt jobb hade jag absolut inte hunnit göra videos. Har flera gånger tidigare förklarat just hur mycket jobb som går in i en video, så jag sätter inte bara på och spelar in om ni tror det.

2. Jag har klargjort att jag vill vara "anonym" då jag inte gillar det sociala. Jag är lika ointresserad av att ha rödingar som krossar ens fönster som jag är av att ha fans som ringer på och frågar om autograf. Jag vill helt enkelt inte ha något med folk att göra, oavsett vad de tycker om mig. Uppskattar man det jag gör, eller bara vill se det människa-till-människa, bör man respektera det. Det är väl allt jag har att säga, sen får folk göra vad dom vill.

Jag gillar inte skvaller, så är rätt ointresserad av att besvara småsinta frågor om mitt privatliv. Fördelen med skvaller är att det kan leda till bekräftade uppgifter så folk som Fredrik Virtanen och Soran Ismail kan åka dit på ful skit, nackdelen är att folk bryr sig om vilken färg du har på kalsongerna. Man får väl ta det dåliga med det bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Tror ryktet stämmer. Även att han dricker minst 4 elk brew på en helg.
Vadå på en helg? Är du bög eller? Det du kallar alkoholism kallar jag "frukost".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in