2017-12-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Hon vill kanske leva upp till sitt rykte som en farlig kvinna?

Hon har i vart fall lyckats bättre än sin mor, vad gäller ögonbrynen

JB verkar genomgående haft ett liv fyllt av bedrövelser och droger sedan unga år. Därför också ett styrbart verktyg för modern och som ersättning erbjudits JMs ständiga beskydd och pengar.
Citera
2017-12-26, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hon har i vart fall lyckats bättre än sin mor, vad gäller ögonbrynen

JB verkar genomgående haft ett liv fyllt av bedrövelser och droger sedan unga år. Därför också ett styrbart verktyg för modern och som ersättning erbjudits JMs ständiga beskydd och pengar.

Har inte ens tänkt på ögonbrynen, men må så vara :-)
Beskydd, pengar - och inte minst droger.
Man hittade väl droger/receptbelagda tabletter hos JM vid husrannsakan om jag inte minns fel.
Citera
2017-12-26, 23:59
Medlem
Citat:
Har inte ens tänkt på ögonbrynen, men må så vara :-)
Beskydd, pengar - och inte minst droger.
Man hittade väl droger/receptbelagda tabletter hos JM vid husrannsakan om jag inte minns fel.

Jodå, Tramadol.
Citera
2017-12-27, 02:28
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja, förstod sarkasmen i ditt inlägg.
Ja, det trodde jag nog.
Skrev så bara för att jag märkt att man ibland måste vara övertydlig här på FB om att man är sarkastisk eller ironisk för annars kan det alltid vara någon som misstolkar
Citera
2017-12-27, 02:35
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Jodå, Tramadol.
Vilket väl varit bra att ha för JM så att hon fått en foglig adept i JB. JM:s negativa prägling av dottern från tonåren har nog underlättats mycket med hjälp av ett beroendeframkallande "hemma-apotek".
Själv skulle jag vilja ge JM livstid för barnmisshandel, om det var möjligt, om man tänker på allt ont hon gjort mot sina barn.
Senast redigerad av magiciadehex 2017-12-27 kl. 02:39.
Citera
2017-12-27, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Ja, det trodde jag nog.
Skrev så bara för att jag märkt att man ibland måste vara övertydlig här på FB om att man är sarkastisk eller ironisk för annars kan det alltid vara någon som misstolkar
Visst är det så här på flashback :-)
Citera
2017-12-27, 07:43
Medlem
Citat:
Hon vill kanske leva upp till sitt och mammans rykte som en farlig kvinna?
Så är det nog, hon är bara larvig och jag blir inte rädd för henne iallafall :-)
Citera
2017-12-27, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Så är det nog, hon är bara larvig och jag blir inte rädd för henne iallafall :-)

Inte jag heller, det hela är bara sorgligt. Hon är en vilsen själ som inte vet hur hon ska göra, klara sig. Då åker den där masken på.
Citera
2017-12-27, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Vilket väl varit bra att ha för JM så att hon fått en foglig adept i JB. JM:s negativa prägling av dottern från tonåren har nog underlättats mycket med hjälp av ett beroendeframkallande "hemma-apotek".
Själv skulle jag vilja ge JM livstid för barnmisshandel, om det var möjligt, om man tänker på allt ont hon gjort mot sina barn.

När JM bodde tillsammans med Aki hade hon en hel kartong med "medicin" i husets källare. Även JB+DB bodde i det huset.
Citera
2017-12-27, 17:08
Medlem
Citat:
När JM bodde tillsammans med Aki hade hon en hel kartong med "medicin" i husets källare. Även JB+DB bodde i det huset.

Vad jag vet så har man knappt nämnt detta om medicinerna, annat än det som vi i media fått tagit del av. Aki blev kanske drogad ovetande? Tänkte på den gången då han låg naken och nedpissad i soffan och JM lät honom ligga där till allmän beskådan och bara skrattade. Det är fruktansvärt! Något av de vuxna barnen nämnde det i förhör.

Vad säger att Aki inte blev drogad i sommarstugan också? Vet dock inte vad just Tramadol har för halveringstid.

Hur många har köpts, hotats eller blivit drogade med Tramadol eller annat av JM, som verkar ha suttit som en örn och kollat sitt förråd av livsfarliga droger?
Senast redigerad av zilvereko 2017-12-27 kl. 18:01.
Citera
2017-12-27, 20:07
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Vad jag vet så har man knappt nämnt detta om medicinerna, annat än det som vi i media fått tagit del av. Aki blev kanske drogad ovetande? Tänkte på den gången då han låg naken och nedpissad i soffan och JM lät honom ligga där till allmän beskådan och bara skrattade. Det är fruktansvärt! Något av de vuxna barnen nämnde det i förhör.

Vad säger att Aki inte blev drogad i sommarstugan också? Vet dock inte vad just Tramadol har för halveringstid.

Hur många har köpts, hotats eller blivit drogade med Tramadol eller annat av JM, som verkar ha suttit som en örn och kollat sitt förråd av livsfarliga droger?

Synd JM inte hade tramadol med till Egypten och fastnade i tullen. Det hade kunnat bespara oss en hel del besvär: https://www.expressen.se/omtalat/turisten-laura-tog-med-smartstillande-pa-flyget-riskerar-dodsstraff/
Citera
2017-12-28, 13:15
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Synd JM inte hade tramadol med till Egypten och fastnade i tullen. Det hade kunnat bespara oss en hel del besvär: https://www.expressen.se/omtalat/turisten-laura-tog-med-smartstillande-pa-flyget-riskerar-dodsstraff/
Ja, så synd. 25 år i fängelse i Egypten eller dödsstraff, för smuggling av droger, hade framförallt sparat människoliv men även livslång sorg och smärta - för hennes familj och andra drabbade. I Egypten hade hon inte ens kunnat gnälla för att hon behandlas som ett "det". Där hade hon räknats som ett DET från dag 1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in