Citat:
Ursprungligen postat av
leinad82
Snyggt! Och visst kan den betala riktigt bra men även skit. Brorsan spelade som sagt för ett par dagar sen. 5kr insats och får 22spin och han får 178kr nästan lite skrattretande hehe. Han fick även 12 spin på 40kr insats och då fick han runt 2000kr i vinst vilket jag anser är skit.
Det är i och för sig inte helt oväntat eftersom det är ett supervolatilt spel. Bonanza har slängt ut vinster på över 14,000 gånger insatsen, vilket de flesta andra högvolatila slots inte kommer i närheten av, förutom Big Time Gamings övriga spel förstås.
För att kunna betala ut sådana vinster måste många spelare förlora. Ibland kan det hjälpa att förstå vad det är för typ av spel man spelar, så man inte blir allt för besviken när man inte lyckas landa bonusen eller få en hyfsad träff.
Någon kommenterade på min Youtube by the way, att om diamanterna connectat hade vinsten blivit runt 44 000 kr, fml.
Men, men...som jag skrev tidigare är utgången av bonusarna redan förutbestämda så det var ändå bara en grafisk illusion.