2017-12-27, 15:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Eftersom det är förenat med livsfara att vara kunnig på området och kritisera narrativet så är det inte så många jag kan länka till, men vänta lite så ska jag se om jag kan hitta någon.

Ändå påstår du att det råder konsensus kring detta? Trots att ingen vågar prata om det och trots att du inte kan få fram en enda källa som håller med dig om dina påståenden?
Citera
2017-12-27, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ändå påstår du att det råder konsensus kring detta? Trots att ingen vågar prata om det och trots att du inte kan få fram en enda källa som håller med dig om dina påståenden?
Jepp
Citera
2017-12-27, 15:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Här är en som ovetandes får se building 7 kollapsa, och kommenterar det.
Tyvärr är han död nu.
https://m.youtube.com/watch?v=uw1Lh7lYMNo

Danny Jowenko var dock helt övertygad om att WTC1 och WTC2 INTE var "controlled demolitions" - så han höll absolut inte med dig om det vi diskuterar..
Han fick dessutom inte se hela filmen på wtc7's kollaps utan endast EFTER att penthouse hade rasat in, dessutom ljög man för Danny och sa att huset hade kollapsat så perfekt så man kunde gå runt högen..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-12-27 kl. 15:10.
Citera
2017-12-27, 15:10
Bannlyst
Citat:
När i filmen säger han att toppen föll 120 meter på 5 sekunder, och när förklarar han att stålskelettet alltså måste förintats?
Han säger att man måste förinta nedre delen av skelettet, 30% av byggnadens höjd, ungefär i mitten av videon tror jag.
Citera
2017-12-27, 15:11
Bannlyst
Citat:
Danny Jowenko var dock helt övertygad om att WTC1 och WTC2 INTE var "controlled demolitions" - så han höll absolut inte med dig om det vi diskuterar..
Då var han ingen fysiker.
Citera
2017-12-27, 15:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Han säger att man måste förinta nedre delen av skelettet, 30% av byggnadens höjd, ungefär i mitten av videon tror jag.
Fast de delarna av WTC's stålskelett stod som sagt kvar... (Hittar det dock inte i videon - du får ange tid)
Citera
2017-12-27, 15:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Då var han ingen fysiker.

Så experten som du drog upp är nu diskvalificerad av ... dig?
ok..
Citera
2017-12-27, 15:27
Bannlyst
Citat:
Fast de delarna av WTC's stålskelett stod som sagt kvar... (Hittar det dock inte i videon - du får ange tid)
Orkar inte kolla på den igen.
Och givetvis kan sprängningarna gått lite fel, men slutresultatet blev ju det förväntade.
Citera
2017-12-27, 15:27
Bannlyst
Citat:
Så experten som du drog upp är nu diskvalificerad av ... dig?
ok..
Det verkar inte bättre. Tyvärr.
Han var den förste som kom upp när jag googlade.
Citera
2017-12-27, 16:05
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Det verkar inte bättre. Tyvärr.
Han var den förste som kom upp när jag googlade.
Så, det fanns inget konsensus, alls?
Inte ens på onopono-skalan där ett enda anonymt och begränsat medhåll räknas som samstämmighet?
Citera
2017-12-27, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Så, det fanns inget konsensus, alls?
Inte ens på onopono-skalan där ett enda anonymt och begränsat medhåll räknas som samstämmighet?
Jo det råder konsensus bland fysiker att 120 meter stålskelett inte kan försvinna på 5 sekunder om det inte förintas på något sätt.
Citera
2017-12-27, 16:20
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jo det råder konsensus bland fysiker att 120 meter stålskelett inte kan försvinna på 5 sekunder om det inte förintas på något sätt.
Vad har det med 911 att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in