2017-12-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Inte alltid tyvärr.

Okej. En vänförfrågan då; hur stor är chansen att en "facebookare" skulle kunna missa en sådan? Det går väl inte att missa?
Senast redigerad av Vardagsproblem 2017-12-25 kl. 15:49.
Citera
2017-12-25, 19:10
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsproblem
Okej. En vänförfrågan då; hur stor är chansen att en "facebookare" skulle kunna missa en sådan? Det går väl inte att missa?

Det beror ju på, inte alltid Facebook skickar notiser om det, man måste ju aktivt gå in och titta under förfrågan...

Vi är alla olika, jag missbrukar sociala media, alla som finns, men vissa inte, så... Jag vet ju exakt var jag ska titta efter saker på tex Facebook, men de flesta vet tex inte hur man följer en tråd utan att skriva i den, eller att det finns flera mappar för PM... Ja, du förstår ju var jag vill komma... Facebook buggar väldigt mycket, och de testar medvetet oss användare genom att slänga in buggar osv... Ja... 😕
Citera
2017-12-25, 21:11
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Varför får jag massa erotisk reklam i mitt Facebook flöde??? Dildosidor, amatörporrsidor osv. Har de infiltrerat min dator och ser att jag gillar porr eller?
Citera
2017-12-26, 13:25
Medlem
Polisen.Patriks avatar
Är det någon som har koll på arkivering av meddelanden på facebook/messenger? Om jag arkiverar en konversation, blir den arkiverad för båda parterna då? Och går den att skriva i som vanligt eller gäller något särskilt? Läste t.ex att om jag skriver i en arkiverad konversation så slutar den vara arkiverad, men är det samma sak ifall motparten skriver i en tråd som jag har arkiverat eller kommer jag missa meddelandena då?
Citera
2017-12-26, 22:51
Avslutad
Om Jag går med i en sluten grupp, kommer mina vänner, som inte är med i den, kunna se att jag är med där?
Citera
2017-12-27, 06:19
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonicoclolasos
Om Jag går med i en sluten grupp, kommer mina vänner, som inte är med i den, kunna se att jag är med där?

Ja, om sekretessen för vilka grupper du gillar står på "vänner". Ändra sekretessen för vilka grupper/sidor/mm du gillar till "bara jag" om du inte vill att någon annan ska veta vad du gillar.
Citera
2017-12-27, 21:45
Avslutad
Citat:
Ja, om sekretessen för vilka grupper du gillar står på "vänner". Ändra sekretessen för vilka grupper/sidor/mm du gillar till "bara jag" om du inte vill att någon annan ska veta vad du gillar.

Hittar ingen sådan inställning under sekretess.
Citera
2017-12-28, 00:34
Medlem
Citat:
Det beror ju på, inte alltid Facebook skickar notiser om det, man måste ju aktivt gå in och titta under förfrågan...

Vi är alla olika, jag missbrukar sociala media, alla som finns, men vissa inte, så... Jag vet ju exakt var jag ska titta efter saker på tex Facebook, men de flesta vet tex inte hur man följer en tråd utan att skriva i den, eller att det finns flera mappar för PM... Ja, du förstår ju var jag vill komma... Facebook buggar väldigt mycket, och de testar medvetet oss användare genom att slänga in buggar osv... Ja... 😕

Så är det ju. Men man borde väl se att det har dykt upp en vänförfrågan på ikonen, right?
Citera
2017-12-29, 06:16
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonicoclolasos
Hittar ingen sådan inställning under sekretess.

Detta är skumt, undrar om de tagit bort eller ändrat... Hittar det inte nu, jag vet att jag gjorde det från min egen timeline, jag skrollade till "grupper" och kunde välja från "pilen" i höger hörn, men det verkar vara borta nu...
Citera
2017-12-29, 06:17
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsproblem
Så är det ju. Men man borde väl se att det har dykt upp en vänförfrågan på ikonen, right?

Om det kommer en siffra på ikonen där ja...
Senast redigerad av Hackergirl 2017-12-29 kl. 06:25. Anledning: Fel skriv
Citera
2017-12-29, 23:32
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Alltså jag kryssar bort dessa snusksidor varje gång jag är inne men de kommer upp nya varje gång jag går in igen! Blir fan galen på sidor så som Knullsugna svenskar, Använda trosor o.s.v. VARFÖR har jag börjat få dessa sidförslag?? Var inget alls förut men sedan en dag så trycktes det rakt upp i ansiktet.
Citera
2018-01-02, 19:20
Medlem
0xmans avatar
Hej, jag har raderat listan/historiken över vilka enheter jag loggat in med och när jag gjort detta.

Min fråga, är det kanske någon som vet om denna går återställa eller är det kört? Mvh 0xman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in