2017-12-09, 07:47
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miseryman
Jag syftade på de barn som finns och kommer att finnas runt omkring en så pass obalanserad person som jag anser att man måste vara för att göra såna här hysteriska utfall i skvallertrådar på fb.

NU förstår jag HUR du tänker (trevligt NÄR folk förklarar sina tankar för en - japp - en komplimang faktiskt)! Tänker dock inte i samma bana då jag personligen inte hittar tillräckligt med skäl till det.
Citera
2017-12-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av presidentprutt
Varför så intresserad?
Du verkar ha god insikt i Bernys liv. Hon har nyligen lagt upp en bild på Facebook och skrivit att hon gör något för sista gången för pyrets skull. Är R aktuellt igen? Vet familjen om det?
Citera
2017-12-12, 13:39
Medlem
Charmas avatar
Bara jag som tolkar bilden som lagts ut på facebook 171206 07:31, som en bild av en kvinna som blivit slagen (fläskläpp och blod) och räcker långfingret åt sin man(?) och ber honom dra åt h-vete?

Och texten under som att "Lägg inte en hand på mig igen. Pga att jag har en bebis som växer i magen som jag måste prioritera, och inte bara mig själv att ta hänsyn till. Händer det en gång till så gör jag som kvinnan på bilden och säger fuck off".

Hoppas verkligen att jag har helt helt fel !
Citera
2017-12-15, 16:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charma
Bara jag som tolkar bilden som lagts ut på facebook 171206 07:31, som en bild av en kvinna som blivit slagen (fläskläpp och blod) och räcker långfingret åt sin man(?) och ber honom dra åt h-vete?

Och texten under som att "Lägg inte en hand på mig igen. Pga att jag har en bebis som växer i magen som jag måste prioritera, och inte bara mig själv att ta hänsyn till. Händer det en gång till så gör jag som kvinnan på bilden och säger fuck off".

Totalt oförutsägbart om hon lämnar "mannen" med anklagelser om att han är våldsam. Kanske något att basera bok nummer tre på? Psykiskt sjuka singelmamman som lämnade våldsamma "man" och startade om igen?
Citera
2017-12-16, 10:17
Medlem
Citat:

Den bilden är från filmen ”true romance” , förövrigt min favoritfilm så se den om du inte gjort det, och hon blir slagen och utpressad av en som är ute efter en sak som hon ”är på flykt med” kan man säga. Så nej, det är inte hennes man som slagit henne.

Jag tolkar iaf detta som , galen som Berny är ibland, att hon pekar fuck you åt någon som är ute efter att förstöra hennes ”fantastiska” drömliv och kanske är avundsjuk på henne.
Citera
2017-12-17, 21:39
Medlem
motyls avatar
Gjorde en liten snabb koll och hennes kära mans bil, den röda volvon, ägs av en viss Simon S*hlberg. Visst är Berny kompis med en person med samma namn?
Citera
2017-12-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av presidentprutt
Jasså. Annars är vad jag förstått väldigt viktig för berny. Och Loke är väl många månader nu. Det verkar ju funka. Ni har alltid hoppat på henne när det gäller hennes hundar. Sen att milo släpades runt under hemlöshet är hemskt men numera har hon ju ett bättre liv om än inte helt rosenskimrande . Men hon verkar ju kämpa rätt hårt och klara det rätt bra

Jag ser inte varför det är konstigt att ifrågasätta hennes förmåga att ta hand om hundar. Titta på hennes historik när det kommer till djurvård. Det är inte _bara_ ett djur som råkat ha haft det lite dåligt.
Citera
2017-12-21, 15:13
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugsvampsisglass
Jag ser inte varför det är konstigt att ifrågasätta hennes förmåga att ta hand om hundar. Titta på hennes historik när det kommer till djurvård. Det är inte _bara_ ett djur som råkat ha haft det lite dåligt.
Hundarna blir väl dumpade och icke önskvärda när och om bebben kommer, i vanlig ordning.
Citera
2017-12-26, 22:13
Medlem
Vad hände med planerna för det
större boendet.
Som det just nu verkar trängs 3 vuxna,2 stora brukshundar, ”bonusbarnet” och snart ett spädbarn i en liten 2:a?
Citera
2017-12-26, 23:39
Medlem
motyls avatar
Citat:

Säkerligen riktat mot B's pappa, eller brodern. Hon kan ju inte leka gangster i samma utsträckning som tidigare eftersom hon nu är gravid.
Citera
2017-12-27, 10:02
Avslutad
Vad blir det kommande barnets namn, tror ni?

Berny chockar nog oss haters och döper den till Anna eller Ivan i stället för Kaos-Glitter.
Citera
2017-12-27, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Hundarna blir väl dumpade och icke önskvärda när och om bebben kommer, i vanlig ordning.

Det är otroligt, och såå Berny, att hon inte förstå varför hon ständigt får kritik för sina hundar. I efterhand är det uppenbart att hon dumpade Theus för att han inte var en tillräckligt badass ras, och att det var Mannen som pushade för det.
Dock bra för Theus bästa, men hennes tillstånd av absolut nollställd i frågan när hon får kritik, får en att undra hur i helvete hon ska klara av ett eget barn.

Andreas kan inte ens betala underhåll för de han redan har. Sådant äcklar mig, när framför allt män skaffar barn som de sedan skiter i ekonomiskt men fortsätter att skaffa fler. Några grundläggande krav på föräldrar får man faktiskt ha.
Senast redigerad av GenesisP 2017-12-27 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in