2017-12-26, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagskrigaren
För dom som undrar hur dessa försörjt sig så har Dessa personer handlat på krita överallt på byn. Tills ingen litade på dom längre.

Tydligen så är det inte Sibylle som stått på huset heller. Utan en annan spå-tant

https://minfil.org/604eo9dab4/4E41F141-4FA2-4D34-B2A0-D8BEF85020B4.png

https://minfil.org/5543o1d7b7/3E15AD50-7DC6-461C-A5E5-EE5022B52049.png

Det är denna gården jag menar. Är det den sista köparen Rin*stad som har koppling till dessa, eller hon G*nlög innan? Vem är mamman? Första, andra eller tredje ägaren?

Detta är ju en adress långt från byns centrum? Där i centrum bodde väl bröderna?

G*nlög är väl nån spåkäring tror jag en kollega sa till mig, som var från orten. Därför jag kanske trasslat in mig.

Och vem har gjort könsbyte??
Senast redigerad av DoubleH76 2017-12-26 kl. 01:42. Anledning: Vill lägga till
Citera
2017-12-26, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleH76
Det är denna gården jag menar. Är det den sista köparen Rin*stad som har koppling till dessa, eller hon G*nlög innan? Vem är mamman? Första, andra eller tredje ägaren?

Detta är ju en adress långt från byns centrum? Där i centrum bodde väl bröderna?

G*nlög är väl nån spåkäring tror jag en kollega sa till mig, som var från orten. Därför jag kanske trasslat in mig.

Och vem har gjort könsbyte??
hej ME här ***LÖG är min kompis mor som valde att slåna ut pengar och stå på huset åt deras moder sibylle varav hon visste inget av detta så det rör ej hon och dom är nära vänner till min familj huset kommer säljas iväg då hon ej vill förknippas med något av detta
Citera
2017-12-26, 04:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Varför är ni så intresserad e av offren ? Är ni inte mer nyfikna på hur två bröder blir såhär. Skrämmande att ni vill veta namn. Jag tror jag vet vem dem är . Men kommer aldrig outa ut några namn.

Jag får direkt aspievibbar av bröderna..
Citera
2017-12-26, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jowe947
hej ME här ***LÖG är min kompis mor som valde att slåna ut pengar och stå på huset åt deras moder sibylle varav hon visste inget av detta så det rör ej hon och dom är nära vänner till min familj huset kommer säljas iväg då hon ej vill förknippas med något av detta

Jaha, då förstår jag. Hon köpte huset till deras morsa. Eftersom hon stod i texten så fick jag inte ihop det. Vem har gjort könskorregering?
Citera
2017-12-26, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag får direkt aspievibbar av bröderna..
Något ni aldrig kommer förstå om ni inte känt bröderna är att . Dom är så snälla och hjälpsamma att jag fan tycker lite synd om dom . Även fast jag vet vad svinen gjort. Dom hade någon jävla talang för detta antar jag . Världen är hemsk . Kommer inte skaffa barn till detta helvetes planeten. En sak jag lärt mig är att ingen går att lita på .
Citera
2017-12-26, 11:44
Medlem
Missförstå mig inte är glad dom sitter inne . Och lider med offren . Men vill bara påpeka hur jävla listiga och äckliga bröderna var.
Citera
2017-12-26, 11:56
Medlem
De dömdes inte till vård då ju allt var så utstuderat och pågick under så lång tid. Så de var inte sjuka i den lagliga bemärkelsen förmodar jag. Men jag hoppas att de får rejält med vård annars är jag rädd att de kommer fortsätta några år efter de kommer ut igen. Då som gubbar där inte deras datorspel, rollspel, tecknade serier och vara kompis med offren kommer fungera lika lätt då säkert både barn och allmänhet hade reagerat ännu mer än de gjort denna gång. Vem vet, då kanske de gör sina saker sexuellt men ser till att det inte finns några vittnen kvar. För sjuka i huvudet är dem och det lär inte försvinna för att se sitter och gottar sig åt sina minnen i en cell någonstans i 14-16 år.

De verkar ju helt sakna spärrar vilket ju alla förstår med allt ont de gjort. Men att de dessutom kan suga av varandra är ju ytterligare ett tecken på att de var några riktiga mysbrödrar.

Sidan 30 i domen:

"Björn och Teddy ville att de skulle ha sex tillsammans, men han och MB kände sig obekväma. Bröderna försökte övertala dem och hans minnesbild är att Björn snabbt utförde oralsex på Teddy, för att visa att det var lugnt, att de inte behövde skämmas. "
Citera
2017-12-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
De dömdes inte till vård då ju allt var så utstuderat och pågick under så lång tid. Så de var inte sjuka i den lagliga bemärkelsen förmodar jag. Men jag hoppas att de får rejält med vård annars är jag rädd att de kommer fortsätta några år efter de kommer ut igen. Då som gubbar där inte deras datorspel, rollspel, tecknade serier och vara kompis med offren kommer fungera lika lätt då säkert både barn och allmänhet hade reagerat ännu mer än de gjort denna gång. Vem vet, då kanske de gör sina saker sexuellt men ser till att det inte finns några vittnen kvar. För sjuka i huvudet är dem och det lär inte försvinna för att se sitter och gottar sig åt sina minnen i en cell någonstans i 14-16 år.

De verkar ju helt sakna spärrar vilket ju alla förstår med allt ont de gjort. Men att de dessutom kan suga av varandra är ju ytterligare ett tecken på att de var några riktiga mysbrödrar.

Sidan 30 i domen:

"Björn och Teddy ville att de skulle ha sex tillsammans, men han och MB kände sig obekväma. Bröderna försökte övertala dem och hans minnesbild är att Björn snabbt utförde oralsex på Teddy, för att visa att det var lugnt, att de inte behövde skämmas. "

Jag tror att de på något sätt har övertalat sig själva och varandra också att detta är normalt. Ett vanligt psykologiskt rättfärdigande av sina gärningar... ser man hos många udda sexuella vridningar ex pedofiler. Det är så sjukt. Barnen ville det, de tycker om det, det är bara i vår kultur detta inte är okej, det är en rättighet jag har... osv.
Citera
2017-12-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGoesCrazy
Bra att dessa äckel sitter bakom galler!

Men en sak sätter rejäla griller i mitt huvud. ReclaimYourMind som så modigt bidrog till att de fälldes säger sig både i originaltråden och på andra ställen vara tjej/kvinna.

Men i domen där R-Y-M måste vara MA så refereras denne ständigt till som en han och det talas om dennes penis, analsex mm.

Det står även att MA startade en tråd på flashback vilket R-Y-M gjorde, så det är definitivt samma person då även delar som berättades på forumet överensstämmer.

Så vad fan är RYM för kön? Här säger sig denne vara kvinna i domen rör det sig tydligt om en man. Får huvudvärk av detta,nåt stämmer inte .

Till att börja med vill jag säga att jag hatar den svenska jävla kontraproduktiva hijabfeminismen.
Med det sagt; skit samma vilket kön RYM har eller vill ha, h*n har gjort en stor insats mot varje fiber i sin kropp och förtjänar bara flashbacks tacksamhet och anonymitet om h*n så önskar.
Citera
2017-12-26, 16:33
Medlem
Citat:
Jag tror att de på något sätt har övertalat sig själva och varandra också att detta är normalt. Ett vanligt psykologiskt rättfärdigande av sina gärningar... ser man hos många udda sexuella vridningar ex pedofiler. Det är så sjukt. Barnen ville det, de tycker om det, det är bara i vår kultur detta inte är okej, det är en rättighet jag har... osv.
Tror jag också. Vilket de säkert kommer göra igen när de får chansen.
Citera
2017-12-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Till att börja med vill jag säga att jag hatar den svenska jävla kontraproduktiva hijabfeminismen.
Med det sagt; skit samma vilket kön RYM har eller vill ha, h*n har gjort en stor insats mot varje fiber i sin kropp och förtjänar bara flashbacks tacksamhet och anonymitet om h*n så önskar.

Totalt enig med dig. Brottsoffren vill vara anonyma och det skall Respekteras!
Att bröderna som nu dömts, förhindras att fördärva fler barn, få många brottsoffer att släppa skuldkoftan från sina axlar är en stor bedrift av en anonymt brottsoffer.

Tacksam för detta enorma Mod som visats av R.Y.M.
Citera
2017-12-26, 18:44
Medlem
Citat:

Jag tror att den äldre brodern, som blev könsmogen före den yngre, introducerade detta och "normaliserade" detta sexuella umgänge dem sins emellan, för att sedan introducera barn i det hela medelst samma metod. Han var mer utåtriktad än sin bror och möjligen mer intressant med sitt tecknande.

Det säger i alla fall mig, att de hemförhållanden dessa söner vuxit upp haft påtagliga brister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in