Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag har aldrig sagt att Madsen är/var en bedragare. Däremot en parasit. Hans små sponsringspengar gick till delar av hans raketer och ubåt. Samt egen levnad. Han har aldrig betalat skatt, och därmed inte en fullvärdig samhällsmedborgare. Den skatt han BORDE betalt ligger hos kronofogden, och den ville han inte betala. Han stod i sin overall och sågade små järnbitar, snurrade runt i raketkaruseller och kallade sig kapten. Jag tvivlar starkt på att han hade nån skepparexamen. Han lekte sig igenom livet. Antingen på ubåten eller i obskyra sexsällskap med inslag av grovt våld. Sen satt han och lekte med sig själv i ubåten medan han tittade på våldsexfilmer. En vidrig liten man.
Du håller på att ringa in ett av psykopatens kännetecken: pseudokompetens.
Psykopater älskar lånta fjädrar, genvägar och parasitism. Se vidare: Madsens titlar, hans löjliga uniform, stödtrupperna som slavade gratis, och hans luftiga ambitioner, luftslotten.
Han var varken ingenjör eller kapten, hans uniform var hemmagjord och meningslös, kompetensen lånade han, och nån rymdfärd skulle han aldrig göra...
Titta gärna på hans amatörmässiga föredrag (30 min, finns på youtube). Han kan inte skapa kontakt med publiken och kollar på skärmen varannan minut, som en jävla högstadieelev... Mkt enerverande.