Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Du som startade tråden - kan du förklara varför Q skulle göra allt det här om han är på riktigt?
Om jag inte minns helt fel så skrev "Q" i en av sina tidigare posts att det var för att få ut ordet så att folk var förberedda på vad som skulle hända.
Massgripande av toppolitiker skapar lätt kaosartade rubriker.
Citat:
Att någon skulle kunna trolla så här är naturligtvis inte långsökt - främmande makt eller uttråkad pajas, men vad i hela friden skulle en ”äkta” Q ha att vinna på detta?? Jag har läst halvhjärtade försök att förklara det med att Q skulle kommunicera med underhuggare och dela ut orders på detta vis, men det är ju faktiskt så dumt som det kan bli...
Nja. Troligast som jag ser det är att man vill få ut ordet innan någonting händer så att när hammaren väl faller så finns det folk som redan listat ut hur det ligger till och kan förklara varför Hillary, Obama, Podestas m.fl plötsligt är iförda orange overall och handfängsel.
Men visst, det är väl lika troligt att det är någon som trollar.
Nu har jag inte följt det här i detalj på ett tag, så jag vet inte ifall "Q" svarat på varför exempelvis Hillary inte är gripen än. Flera politiker har setts med ortopedisk stövel (McCain, Hillary + nån till vad jag vet), men tycker det ska hända lite mer för att allt det här ska bli intressant att följa igen.