Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Hur vet du att han inte tog droger?
Att han var "till synes frisk och välmående" betyder ju ingenting om han t.ex. dog av en brusten pulsåder eller liknande.. Vad var det han hade avslöjat om Aschberg som inte redan stod på nätet menar du?
En passande Match med ormen.
Jag kände inte Bechir personligen, men har träffat honom ett par gånger och har bekanta som var bekanta med honom.
Nej, killen tog inga droger eller levde ett ohälsosamt liv.
Visst, den psykiska pressen Kan ha fått pulsådern att brista, men det är i sammanhanget föga troligt.
I filmen från julfesten någon dag innan dödsfallet ser Bechir dessutom ut att vara i mycket god form.
Bechir avslöjade inget nytt under solen, att Robert är en kriminell stackare vet de flesta och det är inget nytt.
Han var dessutom inte den skarpaste när det gällde att gräva fram konkreta fakta eller ställa de rätta frågorna.
Dock hade Bechir något som makteliten alltid varit rädda för. Pondus.
Bechir kanske inte hade sopat mattan med Robert när det gäller att backa upp sina påståenden med fakta, däremot hade han stake större än Robert, och hade vunnit matchen tack vare det.
Frågan är väl vem som vann den matchen så här i efterhand?
Jag tror att Robert hade gjort makteliten en tjänst genom att ta den där fajten, nu har han istället lyckats göra honom till martyr.
Jag tror att Robert ångrar sitt val ganska bistert just nu. I folkets ögon är han en looser, och bland maktens sionister gjorde han en dundertabbe.
Hur ser du själv på saken?
Att Bechir dog en naturlig död såklart?