2017-12-25, 12:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Ursäkta sent svar. Somliga har har annat för sig än konspiratrioneteorier. För det är exakt vad du sysslar med.

Du ropar efter logik!? BR var 33 år ung, tog inga droger och var till synes frisk och välmående. Hur stor är sannolikheten att en människa som gör hembesök hos en inflytelserik jude och avslöjar dennes skumma förslutna och nuvarandes makt, avlider?

Hur vet du att han inte tog droger?
Att han var "till synes frisk och välmående" betyder ju ingenting om han t.ex. dog av en brusten pulsåder eller liknande.. Vad var det han hade avslöjat om Aschberg som inte redan stod på nätet menar du?
Citera
2017-12-25, 12:28
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
VAR har jag nämnt "de tre"?

Svara nu snällt på min fråga som du lovat.

Ditt mongo.

1. jag ställde en fråga som inte var adresserad till dig
2. du citerade mig och sket i frågan utan pratade annat istället
3. min fråga kvarstår obesvarad
4. jag frågar igen för att komma nån vart
5. du säger att du aldrig pratat om de tre döda jag frågade om från början (no shit) och kräver istället svar på om det är omöjligt att dö utan Aschbergs inblandning om man publicerar en video på youtube baserad på uppgifter från Wikipedia

Svaret på din fråga bögjävel är att det är betydligt mycket troligare att Bechir dött av orsaker som ej Aschberg har med att göra än att Aschberg går så bananas över allmänt kända uppgifter från Wiki att han beställer ett mord och får det utfört.
Utfört på mindre än en vecka.
Utan att läkare upptäcker något lurt.
Utan att polis upptäcker något lurt.
Utan att familjen går ut med att det är något lurt.
Citera
2017-12-25, 12:37
Medlem
I del 1 avslöjade Bechir Rabani att han och hans filmteam smygfilmat Robert Aschberg under en hel vecka - hembesöket hos Aschbergs var det sista dom gjorde under den veckan.

De som sitter på filmmaterialet måste släppa del 2 för det är det materialet som skrämmer skiten ur Robert Aschberg. Inte hembesöket.
Citera
2017-12-25, 12:49
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att han var "till synes frisk och välmående" betyder ju ingenting om han t.ex. dog av en brusten pulsåder eller liknande.. Vad var det han hade avslöjat om Aschberg som inte redan stod på nätet menar du?

Det har jag redan frågat om det i tråden och det har funnits peroner som svarat som säger att dem kännde Rabani och enligt dem hade han inga drogproblem.

Enligt mig så råder det inga tvivel om att Rabani blev mördad. Faktum är att journalister som inte ställer sig in på den korrupta MSM sidan har det mycket svårt och vi har tidigare fall. Journalister som inte följer MSM agendan är ständigt attackerade vilket även inkluderar fysiskt våld, förföljelse och skadegörelse mot deras egendom. Daphne Caruana Galizia blev t.ex. mördad vilket är ett solklart beställningsmord. Tim Pool som är en egen/frilansjournalist som enligt MSM är nazist pga att han intervjuar högerextremister.

MSM och krafterna bakom MSM gör allt vad de kan för att förhindra att andra personer styr agendan. Det är helt enkelt för många tillfälligheter i det här fallet.

Om det är Robert Aschberg som har beställt mordet låter jag vara osagt, men han faller lätt in bland personer som har ett motiv samtidigt som hans profil/mentalitet/historia gör han misstänkt. Mikhail Khodorkovsky är en profil som jag tycker linkar Aschberg här. Man får även tänka på vad och vilka Aschberg representerar och inom dessa kretsar råder det ofta konsensus om några åtgärder behöver åtas.
Senast redigerad av HipToBeSquare 2017-12-25 kl. 12:52.
Citera
2017-12-25, 13:08
Medlem
"Det är vi som är Megafonerna Medborgarjournalisterna"

Där finns bara ett namn. Var han ensam att driva Megafonerna? Eller finns det andra men de vill vara anonyma?

Vem har då lagt upp videon till minne av honom?
Citera
2017-12-25, 13:59
Medlem
UndeadNinjas avatar
Jag är en som läser mycket om konspirationsteorier och tro på väldigt många av dom. Visst luktar det illa om detta dödsfall där en ung kille dör mystiskt efter att ha retat upp kommunister men en sak som jag lade märke till efter att ha sett hans video än vad många redan skrivit.

För det första var det inget nytt under solen han "avslöjade" men jag reagerade på att han såg sjuk ut i videon och han lät också lite krasslig så han kan tex haft lunginflammation vilket drar ner på alla kroppens organ inklusive hjärtat. Kan också varit något annat som påverkat hjärtat och han kan ha haft något medfött fel på hjärtat utan att ha vetat om det.

Unga friska starka idrottare har klappat ihop pga hjärtat vilket unga starka friska tränade människor inte borde och inte gör i stor utsträckning men det händer och tyvärr gick en ung man bort pga hjärtat tydligen även här i detta fallet men jag kan inte se att han skulle vara ett så stort hot att tex judar vill få han att trilla av pinnen. Dessutom avslöjade han inget nytt om Robert Aschberg och jag tror inte att han eller hans fru ville se han död pga hembesöket och jag tror att frugan menade mer att han skulle få igen genom att dom skulle gå ut i media tex och hänga ut Bechir som judehatare eller annat för att ge igen men knappast döda honom.

Sorry men tror inte här finns nån konspiration utan tyvärr en för ung mans död pga sjukdom. Tex influensa eller lunginflammation eller annat.

Någon som vet om obducering är allmän handling så man kan se vad han på riktigt dog av?
Senast redigerad av UndeadNinja 2017-12-25 kl. 14:02.
Citera
2017-12-25, 17:01
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:

En passande Match med ormen.

Jag kände inte Bechir personligen, men har träffat honom ett par gånger och har bekanta som var bekanta med honom.
Nej, killen tog inga droger eller levde ett ohälsosamt liv.
Visst, den psykiska pressen Kan ha fått pulsådern att brista, men det är i sammanhanget föga troligt.
I filmen från julfesten någon dag innan dödsfallet ser Bechir dessutom ut att vara i mycket god form.

Bechir avslöjade inget nytt under solen, att Robert är en kriminell stackare vet de flesta och det är inget nytt.
Han var dessutom inte den skarpaste när det gällde att gräva fram konkreta fakta eller ställa de rätta frågorna.
Dock hade Bechir något som makteliten alltid varit rädda för. Pondus.
Bechir kanske inte hade sopat mattan med Robert när det gäller att backa upp sina påståenden med fakta, däremot hade han stake större än Robert, och hade vunnit matchen tack vare det.

Frågan är väl vem som vann den matchen så här i efterhand?
Jag tror att Robert hade gjort makteliten en tjänst genom att ta den där fajten, nu har han istället lyckats göra honom till martyr.

Jag tror att Robert ångrar sitt val ganska bistert just nu. I folkets ögon är han en looser, och bland maktens sionister gjorde han en dundertabbe.

Hur ser du själv på saken?

Att Bechir dog en naturlig död såklart?
Senast redigerad av fluffypuffy 2017-12-25 kl. 17:06.
Citera
2017-12-25, 17:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
En passande Match med ormen.

Jag kände inte Bechir personligen, men har träffat honom ett par gånger och har bekanta som var bekanta med honom.
Nej, killen tog inga droger eller levde ett ohälsosamt liv.
Visst, den psykiska pressen Kan ha fått pulsådern att brista, men det är i sammanhanget föga troligt.
I filmen från julfesten någon dag innan dödsfallet ser Bechir dessutom ut att vara i mycket god form.

Bechir avslöjade inget nytt under solen, att Robert är en kriminell stackare vet de flesta och det är inget nytt.
Han var dessutom inte den skarpaste när det gällde att gräva fram konkreta fakta eller ställa de rätta frågorna.
Dock hade Bechir något som makteliten alltid varit rädda för. Pondus.
Bechir kanske inte hade sopat mattan med Robert när det gäller att backa upp sina påståenden med fakta, däremot hade han stake större än Robert, och hade vunnit matchen tack vare det.

Frågan är väl vem som vann den matchen så här i efterhand?
Jag tror att Robert hade gjort makteliten en tjänst genom att ta den där fajten, nu har han istället lyckats göra honom till martyr.

Jag tror att Robert ångrar sitt val ganska bistert just nu. I folkets ögon är han en looser, och bland maktens sionister gjorde han en dundertabbe.

Hur ser du själv på saken?

Att Bechir dog en naturlig död såklart?

Ingen aning, omdömena om hur han påstås ha mått dagarna innan varierar ju extremt - alltifrån kärnfrisk till att det såg ut som om han hade lunginflammation.. Däremot har jag extremt svårt att förstå folk som tror att Aschberg skulle röjt honom ur vägen, det låter fantastiskt långsökt ned tanke på att killens avslöjanden verkar vara i stil med att skriva av sånt som redan står på nätet.. Min gissning är att Aschberg såg honom som ett lika stort hot som jultidningsförsäljare - lite jobbiga men smågulliga ibland och inget man bryr sig om när man stängt dörren...
Citera
2017-12-25, 17:24
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ingen aning, omdömena om hur han påstås ha mått dagarna innan varierar ju extremt - alltifrån kärnfrisk till att det såg ut som om han hade lunginflammation.. Däremot har jag extremt svårt att förstå folk som tror att Aschberg skulle röjt honom ur vägen, det låter fantastiskt långsökt ned tanke på att killens avslöjanden verkar vara i stil med att skriva av sånt som redan står på nätet.. Min gissning är att Aschberg såg honom som ett lika stort hot som jultidningsförsäljare - lite jobbiga men smågulliga ibland och inget man bryr sig om när man stängt dörren...

De som pratar om lunginflammation är nog de som tolkar sin vy från den sista videon han postade upp, som ser ut att vara filmad i en källarlokal eller förråd.
Alla som pratat med honom de sista dagarna har sagt precis tvärtom, eller hittar du din information någon annanstans?
Videon från julfesten är dessutom ganska talande för en frisk person.

Vad gäller Robert så säger jag varken bu eller bä. Jag har svårt att se Robert beställa mordet, såvida han inte är en väldigt känslig människa som tog ”intrånget” mot sin fru väldigt hårt.

Annars tror jag att mordet beställdes på annan ort. Dock inte från toppen av hierarkin då det uppenbarligen var ett ganska dåligt beslut så här i efterhand.
Citera
2017-12-25, 17:45
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jag är en som läser mycket om konspirationsteorier och tro på väldigt många av dom. Visst luktar det illa om detta dödsfall där en ung kille dör mystiskt efter att ha retat upp kommunister men en sak som jag lade märke till efter att ha sett hans video än vad många redan skrivit.

För det första var det inget nytt under solen han "avslöjade" men jag reagerade på att han såg sjuk ut i videon och han lät också lite krasslig så han kan tex haft lunginflammation vilket drar ner på alla kroppens organ inklusive hjärtat. Kan också varit något annat som påverkat hjärtat och han kan ha haft något medfött fel på hjärtat utan att ha vetat om det.

Unga friska starka idrottare har klappat ihop pga hjärtat vilket unga starka friska tränade människor inte borde och inte gör i stor utsträckning men det händer och tyvärr gick en ung man bort pga hjärtat tydligen även här i detta fallet men jag kan inte se att han skulle vara ett så stort hot att tex judar vill få han att trilla av pinnen. Dessutom avslöjade han inget nytt om Robert Aschberg och jag tror inte att han eller hans fru ville se han död pga hembesöket och jag tror att frugan menade mer att han skulle få igen genom att dom skulle gå ut i media tex och hänga ut Bechir som judehatare eller annat för att ge igen men knappast döda honom.

Sorry men tror inte här finns nån konspiration utan tyvärr en för ung mans död pga sjukdom. Tex influensa eller lunginflammation eller annat.

Någon som vet om obducering är allmän handling så man kan se vad han på riktigt dog av?
Förutom naturliga medfödda dödsorsaker, ex long Qt-syndrome och familjär hyperkolesterolemi, så vet jag om unga friska män som dött av oavsiktlig läkemedelsförgiftning i samband med förkylning/influensa. Alltså inte överdoser utan kombinationer av mediciner som fått dödlig utfall i en, för stunden, försvagad kropp.

Obduktionsprotokollet är inte allmän handling.
Citera
2017-12-25, 18:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
De som pratar om lunginflammation är nog de som tolkar sin vy från den sista videon han postade upp, som ser ut att vara filmad i en källarlokal eller förråd.
Alla som pratat med honom de sista dagarna har sagt precis tvärtom, eller hittar du din information någon annanstans?
Videon från julfesten är dessutom ganska talande för en frisk person.

Vad gäller Robert så säger jag varken bu eller bä. Jag har svårt att se Robert beställa mordet, såvida han inte är en väldigt känslig människa som tog ”intrånget” mot sin fru väldigt hårt.

Annars tror jag att mordet beställdes på annan ort. Dock inte från toppen av hierarkin då det uppenbarligen var ett ganska dåligt beslut så här i efterhand.
Om vi utgår ifrån att du har rätt i att det var ett mord - varför menar du att det var ett dåligt beslut? (Iofs är de väl alltid ett uselt beslut att mörda någon, men jag antar att di har mågot särskilt i åtanke här?)
Citera
2017-12-25, 18:18
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Om vi utgår ifrån att du har rätt i att det var ett mord - varför menar du att det var ett dåligt beslut? (Iofs är de väl alltid ett uselt beslut att mörda någon, men jag antar att di har mågot särskilt i åtanke här?)

Huruvida det var ett bra eller dåligt beslut går såklart inte att säga, vem vet vilken storm Bechir hade tagit sig an härnäst.

Kanske var det ur deras perspektiv trots allt ett bra beslut, det lär vi aldrig få veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in