2017-12-24, 23:17
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikdenhalte
Jag beklagar innerligt och djupt för Dina barn och barn....

Du är ute och "cyklar och trollar"..

(rekommenderar att tänkande människor negligerar dig..)
Citera
2017-12-24, 23:18
Medlem
MA ser förmodligen att inom en inte allt för avlägsen framtid har den sjukt stora obalansen mellan plus och minus i statskassan blivit ännu mer uppenbar.
Svält, panik, omfattande våld från import-kriminella och mitt i allt detta inte ett öre för varken resurser till polis, försvar eller sjukvård
Allt som finns kvar av polis-verksamhet är att hindra vanliga människor att försvara sina hem, sin mat och sina liv.
På brutalaste tänkbara sätt lär den fördummade Svensken nyktra till inför konsekvensen att lägga sitt land under styre från tusentals och åter tusentals importerade yrkeskriminella rashatare.
Som helt fritt kunnat importera enorma mängder militära vapen, sprängmedel o ammunition sen mitten på 1990-talet.

MA ser nog att hon i Sverige (hela världen?) lär vara hatad i minst hundra år precis som hennes kollegor. En slags symbol för inkompetens och förräderi mot fattiga skötsamma människor.
Vi kommer se större delen av Regeringen, Riksdagen och Media-Redaktionerna försvinna från landet på några veckor. Deras byggnader kommer att stå mer eller mindre öde. Kriminella får inte sina vanliga bidrag motsvarande kanske 2-5 personer/ st, Inga pensioner betalas ut. Företagen plundras och slutar fungera på några veckor-månader. Kanske småföretag kan fungera under kriminellas "beskydd" några månader? Folk vågar helt enkelt inte ta sig till sina jobb..
De som kan försöker ta sig till grannländerna.

Vad gör SÄPO nu när det är "Nazistiskt" ("Vit-Makt-Rörelsen") att vilja ha ett fritt och självständigt Sverige ?
Jag gissar att de förbereder landsflykten för hela PK-Cancern när det oundvikliga slutet kommer!
Ska vi gissa att de förberett boenden över hela världens olika semesterparadis.
Massmördade Svenskar är ju "inte deras problem"...

Ma vet att hon riskerar avsked. Hon måste ha starka skäl att våga prata sanning.
Jag tror det hennes ångest över landets konkurs och dem moraliska domen därefter?
Hon blir lite som den Tyske Militärbefälhavaren som förväntades spränga Paris i luften 1944.
MA har börjat tänka på sitt eftermäle och vill inte spela med i den mentalsjuka PC-Cancerns propaganda?

den 1:a militärmakt som sen kommer hit lär hyllas som befriare. Ryssar, NATO, Kineser? Eller om de vill slippa förluster: Beväpna vanliga Svenskar!
I värsta fall kommer även Jihadister på fartyg från hela Världen?

https://www.reddit.com/r/sweden/comments/7e7eif/japansk_ekonom_pratar_om_sverige_b%C3%B6rjar_0105/
Citera
2017-12-24, 23:18
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Tidigare sade man saker som alla människor är lika värda och att Sverige behöver mer invandring för att klara framtiden.
Citera
2017-12-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Du är ute och "cyklar och trollar"..

(rekommenderar att tänkande människor negligerar dig..)

Tackar ödmjukast.
Citera
2017-12-24, 23:27
Medlem
Citat:
Du har goda poänger.

Det finns ju en parallell med antikens Rom. Hur man upphöjde kockar, sportstjärnor (gladiatorer mm) och betalde de som gudar. Detta skall ha varit början till slutet för Rom..

Samma sak med den Spanska guldåldern.., hur man lät "främmande" komma in och jobba.

Jag vet inte vad framtiden bär, förutom att mina ev. barn-barn kommer att ha det betydligt kämpigare än vad jag hade det..

Ånyo ...tackar ödmjukast för att jag trollar och cyklar.Ber om ursäkt.
Citera
2017-12-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Tidigare sade man saker som alla människor är lika värda och att Sverige behöver mer invandring för att klara framtiden.

Sa verkligen S det?
Dem stod ju inte direkt på barrikaderna och var emot invandringen. Men med det sagt, så startade all denna (galenskap) när M i maskopi med MP (och övrig "allians") började samarbeta efter valet 2006. Allt för att gör samhället större och i förlängningen ekonomin större. Sen är det mindre viktigt om land och folk går på knäna, så länge det finns pengar att tjäna.
Som sagt, S har väl inte varit dem största motståndarna till detta. Men man ska inte lyssna på alla som skriker om sossar hit och dit. M begick det största folksveket i modern tid, glöm aldrig det.
Senast redigerad av Risig 2017-12-24 kl. 23:31.
Citera
2017-12-24, 23:32
Medlem
Citat:
Du har goda poänger.

Det finns ju en parallell med antikens Rom. Hur man upphöjde kockar, sportstjärnor (gladiatorer mm) och betalde de som gudar. Detta skall ha varit början till slutet för Rom..

Samma sak med den Spanska guldåldern.., hur man lät "främmande" komma in och jobba.

Jag vet inte vad framtiden bär, förutom att mina ev. barn-barn kommer att ha det betydligt kämpigare än vad jag hade det..

Tackar ödmjukast att jag är bara ute och trollar samt cyklar.
Citera
2017-12-24, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 227
MA ser förmodligen att inom en inte allt för avlägsen framtid har den sjukt stora obalansen mellan plus och minus i statskassan blivit ännu mer uppenbar.
Svält, panik, omfattande våld från import-kriminella och mitt i allt detta inte ett öre för varken resurser till polis, försvar eller sjukvård
Allt som finns kvar av polis-verksamhet är att hindra vanliga människor att försvara sina hem, sin mat och sina liv.
På brutalaste tänkbara sätt lär den fördummade Svensken nyktra till inför konsekvensen att lägga sitt land under styre från tusentals och åter tusentals importerade yrkeskriminella rashatare.
Som helt fritt kunnat importera enorma mängder militära vapen, sprängmedel o ammunition sen mitten på 1990-talet.

MA ser nog att hon i Sverige (hela världen?) lär vara hatad i minst hundra år precis som hennes kollegor. En slags symbol för inkompetens och förräderi mot fattiga skötsamma människor.
Vi kommer se större delen av Regeringen, Riksdagen och Media-Redaktionerna försvinna från landet på några veckor. Deras byggnader kommer att stå mer eller mindre öde. Kriminella får inte sina vanliga bidrag motsvarande kanske 2-5 personer/ st, Inga pensioner betalas ut. Företagen plundras och slutar fungera på några veckor-månader. Kanske småföretag kan fungera under kriminellas "beskydd" några månader? Folk vågar helt enkelt inte ta sig till sina jobb..

Vad gör SÄPO nu när det är "Nazistiskt" ("Vit-Makt-Rörelsen") att vilja ha ett fritt och självständigt Sverige ?
Jag gissar att de förbereder landsflykten för hela PK-Cancern när det oundvikliga slutet kommer!

Ma vet att hon riskerar avsked. Hon måste ha starka skäl att våga prata sanning.
Jag tror det hennes ångest över landets konkurs och dem moraliska domen därefter?
Hon blir lite som den Tyske Militärbefälhavaren som förväntades spränga Paris i luften 1944.
MA har börjat tänka på sitt eftermäle och vill inte spela med i den mentalsjuka PC-Cancerns propaganda?

den 1:a militärmakt som sen kommer hit lär hyllas som befriare. Ryssar, NATO, Kineser? Eller om de vill slippa förluster: Beväpna vanliga Svenskar!

https://www.reddit.com/r/sweden/comments/7e7eif/japansk_ekonom_pratar_om_sverige_b%C3%B6rjar_0105/

Magdalena Andersson, högersosse (civ.ek) samt påbörjad doktorandutb (lund), samt finansminister med 1100 st extremt potenta medarbetare på finansdepartementet som kan varje decimal om vårt konungarike.

När en sån person skriker ut i DN Debatt budskapet;

"hjälp, hjälp, hjälp hjälp".

Då tycker jag vi alla borde lyssna. (Även du Casey)
Senast redigerad av peheis666 2017-12-24 kl. 23:40.
Citera
2017-12-24, 23:45
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankletarn
I helvete att dom har!

Precis!
Lika stor rätt som vi har att få allt serverat på silverfat i ex Italien, Frankrike, UAE, Japan etc.
Som om vi skulle ha samma rättigheter i andra länder patetiskt och hejdlöst naiv inställning
Citera
2017-12-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
De har lika mycket rätt som du att bo här. Lägg ner rasistsnacket nu.

Vad säger du! Ok, då kan du som är så präktig betala mer skatt! Och skita i sjukvård, pensionärer mm... Som idag inte får den ersättning som de är värda.

Vänligen skicka din adress så vi kan skicka dom till dig.
Citera
2017-12-25, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Vad säger du! Ok, då kan du som är så präktig betala mer skatt! Och skita i sjukvård, pensionärer mm... Som idag inte får den ersättning som de är värda.

Vänligen skicka din adress så vi kan skicka dom till dig.

Säker på att du ej vågar, ta hand om de som kommer. utan orsak!!! De som vill jobba är välkomna...
Citera
2017-12-25, 00:20
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 227

Om du hade skrivit att det enbart är taktik inför valet hade du besparat dig en uppsats av meningslöst dravel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in