2017-12-23, 17:49
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hpyzk
Det är så sjukt att man inte skiljer på flyktingar och migranter. Att ta emot flyktingar är en sak, de har ju skyddsbehov, men att ta emot ekonomiska migranter utan några egentliga skyddsbehov är något helt annat. Ekonomiska migranter borde få söka sig hit som på 60 och 70 talet, kräv att de har anställning annars kommer de inte in.

Varför diskuteras inte det!

Därför att det inte är någon skillnad. Båda saknar skyddsbehov i EUROPA.
Citera
2017-12-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpyzk
Det är så sjukt att man inte skiljer på flyktingar och migranter. Att ta emot flyktingar är en sak, de har ju skyddsbehov, men att ta emot ekonomiska migranter utan några egentliga skyddsbehov är något helt annat. Ekonomiska migranter borde få söka sig hit som på 60 och 70 talet, kräv att de har anställning annars kommer de inte in.

Varför diskuteras inte det!

1) Hur många rumäner och muslimer har du tagit emot. Har du inte tagit emot någon men är för öppna gränser är du inte bara en hycklare utan ett avslum också.
2) Muslimer kan åka till länder runtomkring och behöver inte åka tvärs över hela världen för att ställa krav på vita bara för muslimerna är fulla med hat och fördomar. Muslimer, och rumäner får mer än de som bidrar. De kan pka hem och begå brott hemma i sina länder.
Citera
2017-12-23, 18:35
Medlem
Sam.Boyds avatar
https://www.expressen.se/nyheter/s-lovar-att-samarbeta-med-sveriges-muslimska-rad/

Internet har ett minne.
Så googlar man så kan man hitta förklaringar på hur vi hamnat här.
Och plötsligt så när islamisterna utropar inbördeskrig mot judarna i Sverige så konstaterar Maggan att det gått för långt.

Socialdemokraterna har hu sålt politiska platser och inflytande till den största grupp som inte ser integration ens på kartan.
Citera
2017-12-23, 18:44
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Någon som har tips hur man kommer förbi dn's betalvägg? Vill av princip inte betala DN hur billigt det än är.
Citera
2017-12-23, 18:51
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Smart uttalande, och med all säkerhet välplanerat och strategiskt.

Med tanke på all intern kritik blir S nu ett parti både för de som vill ha mer invandring och de som vill se restriktioner.

Det är valår!

Frågan är om man verkligen kan ha fötterna i två läger. S har ju länge varit extremt muslimgullande för att nu plötsligt vilja strama åt lite. Oj deras egen politik var misslyckad. Det kanske funkar pga deras extremt efterblivna väljare som ändå kommer ge dem sin röst. "Oj dom förstörde lander...höhö...nu röstar vi på dem igen...man måste ju rösta S..man é väl en knegare liksom...".

Många muslimväljare(hur många de nu är) kanske blir avtända när S pratar såhär.
Citera
2017-12-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
https://www.expressen.se/nyheter/s-lovar-att-samarbeta-med-sveriges-muslimska-rad/

Internet har ett minne.
Så googlar man så kan man hitta förklaringar på hur vi hamnat här.
Och plötsligt så när islamisterna utropar inbördeskrig mot judarna i Sverige så konstaterar Maggan att det gått för långt.

Socialdemokraterna har hu sålt politiska platser och inflytande till den största grupp som inte ser integration ens på kartan.

Om den där artikeln är sann så är det minst sagt skrämmande hur inkompetent etablissemanget är. Idiotin når ju helt nya höjder ifall dom verkligen ger bort makten till radikala muslimer. Är det ens lagligt att göra så där?

Det spelar ingen roll längre ändå, låt det gå åt helvete med musik, rösta på sossarna.
Senast redigerad av StupidMonkey 2017-12-23 kl. 19:04.
Citera
2017-12-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Javisst.
Med risk för att bli OT. Jag menar att hela det korrupta, värdelösa skitsystem som mycket riktigt pariaförklarat SD ska bytas ut mot ett helsvenskt traditionsbejakande ett. Helst ska även SD bytas ut.

Men om detta inte låter sig göras förtjänar inte svenskarna att leva. I så fall har de visat sig evolutionärt och historiskt odugliga, och ska dö. Så enkelt är det.

Vore kanske skäl i att förhöra sig med Anderssonskan? Statskupp ställer jag mig själv absolut inte avvisande till.

Intressant!
Äta eller att ätas ....det är frågan?
Människan är till sin natur ett rovdjur.....jag tror vi är överens om det . Närmast hjärta precis som alla andra djur...oavsett rovdjur eller bytesdjur så gäller samma princip för HOMOSAPIENS ...märk väl Sverige har inte varit i krig på 200 hundra år....Vi har här i Norden orgiserat oss bl.a. pga klimatet....då team work har gjort oss framgångsrika samt med determinism förstå att Vi är starkare tillsammans en ...ensam är stark... så under yttre omständigheter format oss på gott och ont till ett mer homogent folkslag i jmf med MENA LÄNDER som fler årtusende inte fått in en enda BINGORAD RÄTT!.....och de är dessa som Vi i parti och minut importerar och så fort dom kommit hit och det ställs krav... ....skriker vi har rätt till det Vi begär Vi lever i en DEMOKRATI....trots det som jag menar att för att Du ska kunna åberopa Dina rättigheter i landet måste Du uppfylla gängse samhällskontrakt för att åberopa ev. rättigheter. Så länge en nyanländ eller vad man ev. vill kalla dessa folk som kommer till VÅRT LAND och inte uppfyller samhällskontraktet som vi I VÅRT SVERIGE LEVER och verkar för.....så har DU ingen som helst talan.....Det här är vårt land vi som är infödda och lever här ...och flera generationer före oss....Du kommer hit ...jag ser Dig som en gäst och ser HUR Du uppträder som gäst i mitt HEM... MITT SVERIGE:::SVENSKARNAS LAND.
Citera
2017-12-23, 20:09
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikdenhalte
MITT SVERIGE:::SVENSKARNAS LAND.
Nåja, "mitt" och "mitt"; med sådana ledare behöver man kanske inget "eget land"? Det är en sak att bli lurad, en annan att vara dum.
Citera
2017-12-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Nåja, "mitt" och "mitt"; med sådana ledare behöver man kanske inget "eget land"? Det är en sak att bli lurad, en annan att vara dum.

Är DUM eller försöker Du vara oförskämd?
Citera
2017-12-23, 20:18
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Rör mig inte i ryggen, men vad jag sa var alltså att svenskar är korkade, därför är det rätt åt dem att deras land förstörs.
Citera
2017-12-23, 20:20
Medlem
Citat:

Ursäkta min inerta närvaro...Jag förstår Din poäng med pga flera din inlägg...DU är ENKOM HÄR FÖR ATT SÅ SPLITTRING::::i min enfald...naturligtvis ...och ödmjukast så hoppas jag med fler en mig ...ser åt vilken Din agenda lutar ut.
Citera
2017-12-23, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Ni som röstar SD eller planerar på att göra det. Spelar detta utspel någon roll för er? Eller moderaternas förslag om att stoppa tiggeriet? Kan ni tänka er att rösta S eller M istället för SD nu när ni ser att även dom börjar svänga?

Nej. Finns ingen anledning att rösta på M även om man är höger/konservativ. "Det spelar ingen roll om man röstar höger eller vänster" sade Hitler och han hade rätt på den tiden och han skulle ha rätt idag. Det är samma högt uppsatta intressen som gynnas.

Kommer alltid rösta på SD och när de blir för PK så får det blir mer radikala alternativ i protest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in