2007-06-22, 16:02
  #61
Medlem
Robert_Goatses avatar
Nu har hon blivit mamma.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1101527,00.html
Citat:
– Jag har kommit hem för ett par dagar sedan med en mycket liten son som jag tar hand om just nu.

Vad det nu betyder, folk har iaf sagt att hon hade blivit riktigt tjock.
Citera
2007-06-22, 21:33
  #62
Medlem
Zypers avatar
Förutsatt att tjejen är korrekt citerad så säger man ju inte så när man nyss fött barn och kommit hem från BB. Varför betona att sonen är "mycket liten" eller välja orden "som jag tar hand om nu" om man fött själv, då är det ju rätt självklara saker båda två.

Tror absolut att hon hakat på adoptionstrenden, det kan ju vara så att hon faktiskt föredrar tjejer och "gjort en Michelle Pfeiffer".
Citera
2007-06-23, 00:13
  #63
Medlem
Iceladys avatar
Haha....

Citat:
Ursprungligen postat av Icelady
Såg precis Guldbaggegalan och Eva. Antingen är hon inne i ett gravt matmissbruk eller så är hon gravid. Någon som vet?

Ja, jag såg rätt. Hon hade inte tryckt i sig för mycket godis....!
Citera
2007-06-23, 01:35
  #64
Medlem
Zypers avatar
Länken leder till en intervju från 28 mars i år. Inte ett ord om att hon skulle vara gravid. Då skulle hon ju varit i typ sjätte månaden eller nåt om sonen i fråga är hennes biologiska barn. Skumt.

http://www.alltomfilm.se/ArticlePages/200703/28/20070328143634_DVD661/20070328143634_DVD661.dbp.asp
Citera
2007-06-23, 10:58
  #65
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icelady
Ja, jag såg rätt. Hon hade inte tryckt i sig för mycket godis....!
Luktar adoption! Om man läser texten:"Annika Lantz frågade skådespelerskan vad hon gjort sedan sist och Röse berättade bland annat om resor till Indien, Sydafrika och Florida" Så gör man inte det med en bebis i magen! Klart hon har adopterat...
Citera
2007-06-23, 11:12
  #66
Bannlyst
Men kära nån....

Ulvena och jag har ju skrivit redan den trettionde MARS att hon var gravid. Och nu har hon fått barn. Hon och hennes kille = pappan är lyckliga.
Hon kanske inte vill gå ut med det hela i pressen - hon har alltid hållit låg profil på det sättet.

Lägg NER snacket om adoption nu.
Citera
2017-03-06, 12:32
  #67
Medlem
Teleslingas avatar
Handlar denna tråd om allmänt skvaller relaterat till Röse? I så fall vill jag inflika att jag tycker hon verkar jävligt otrevlig och konstig. Allt som oftast sur och otrevlig i diverse intervjuer. Grymt osexigt.
Citera
2017-12-23, 13:55
  #68
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Handlar denna tråd om allmänt skvaller relaterat till Röse? I så fall vill jag inflika att jag tycker hon verkar jävligt otrevlig och konstig. Allt som oftast sur och otrevlig i diverse intervjuer. Grymt osexigt.
Kan bara hålla med! Hon lever på att hon är "snygg" men fan vad hon verkar otrevlig. Dryg som få.

Såg på TV4 nyhetsmorgon idag och hon orerade riktigt otrevlig om hur alla som firade jul utan att skänka pengar till UNHCR var egoistiska. Kan ju säga att ska man försöka samla in pengar till någon organisation så brukar ju inte tillrättavisningar och aggressivitet vara så bra. Hon satt där och tillrättavisade hela svenska folket! Snacka om att man INTE vill skänka pengar i det läget.

Dessutom är ju en sån där klassisk vänsterryp som anser att alla ensamkommande "barn" ska stanna och ingen av dessa är kriminell.

Något som man alltid "glömmer" upplysa folk om är hur många kronor per hundralapp som verkligen når fram till de behövande.
Citera
2017-12-23, 14:00
  #69
Medlem
GalenRyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Handlar denna tråd om allmänt skvaller relaterat till Röse? I så fall vill jag inflika att jag tycker hon verkar jävligt otrevlig och konstig. Allt som oftast sur och otrevlig i diverse intervjuer. Grymt osexigt.

Jag reagerar också på det. Hon ger ett allmänt otrevligt intryck. Eva och David Hellenius var med på nyhetsmorgon idag och gjorde reklam för UNICEFs gåvoshop. Hennes aggressiva uppträdande där hon nästan angriper tittarna personligen för att få donationer till UNICEF var obehagligt att se. Hur tänkte man när hon valdes till språkrör för UNICEF?

EDIT:
Såg att ovanstående inlägg hann postas innan jag var klar med mitt. Kul att man inte var ensam om att reagera på hennes otrevlig stil imorse.
__________________
Senast redigerad av GalenRygg 2017-12-23 kl. 14:02.
Citera
2017-12-23, 14:14
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kan bara hålla med! Hon lever på att hon är "snygg" men fan vad hon verkar otrevlig. Dryg som få.

Såg på TV4 nyhetsmorgon idag och hon orerade riktigt otrevlig om hur alla som firade jul utan att skänka pengar till UNHCR var egoistiska. Kan ju säga att ska man försöka samla in pengar till någon organisation så brukar ju inte tillrättavisningar och aggressivitet vara så bra. Hon satt där och tillrättavisade hela svenska folket! Snacka om att man INTE vill skänka pengar i det läget.

Dessutom är ju en sån där klassisk vänsterryp som anser att alla ensamkommande "barn" ska stanna och ingen av dessa är kriminell.

Något som man alltid "glömmer" upplysa folk om är hur många kronor per hundralapp som verkligen når fram till de behövande.

Såg klippet nyss. Vilken otroligt hätsk, negativ och argsint stämning det var. Istället för att uppmuntra oss att skänka så skällde hon ut alla istället och klanka ner på julefriden. Vidrigt beteende och jag tror detta gav motsatt effekt.
Citera
2017-12-23, 15:21
  #71
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenRygg
Jag reagerar också på det. Hon ger ett allmänt otrevligt intryck. Eva och David Hellenius var med på nyhetsmorgon idag och gjorde reklam för UNICEFs gåvoshop. Hennes aggressiva uppträdande där hon nästan angriper tittarna personligen för att få donationer till UNICEF var obehagligt att se. Hur tänkte man när hon valdes till språkrör för UNICEF?

EDIT:
Såg att ovanstående inlägg hann postas innan jag var klar med mitt. Kul att man inte var ensam om att reagera på hennes otrevlig stil imorse.

Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Såg klippet nyss. Vilken otroligt hätsk, negativ och argsint stämning det var. Istället för att uppmuntra oss att skänka så skällde hon ut alla istället och klanka ner på julefriden. Vidrigt beteende och jag tror detta gav motsatt effekt.
Ja, himla kul att se att fler reagerade på detta. Hon påminner om både Läckberg och Book i sitt beteende. Jag, jag och jag och jag igen! Tycker man inte som mig så är man en idiot. Hon har ju spårat totalt! Hoppas organisationen hon nu verkar för tar sig en funderare, för sådana "ambassadörer" gör ju mer skada än nytta. Å andra sidan så är det ju ingen organisation som står så högt i kurs hos mig. Men det är klart, jag är ju bara en äcklig Flashbackrasist enligt dem.
Citera
2017-12-23, 15:31
  #72
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kan bara hålla med! Hon lever på att hon är "snygg" men fan vad hon verkar otrevlig. Dryg som få.

Såg på TV4 nyhetsmorgon idag och hon orerade riktigt otrevlig om hur alla som firade jul utan att skänka pengar till UNHCR var egoistiska. Kan ju säga att ska man försöka samla in pengar till någon organisation så brukar ju inte tillrättavisningar och aggressivitet vara så bra. Hon satt där och tillrättavisade hela svenska folket! Snacka om att man INTE vill skänka pengar i det läget.

Dessutom är ju en sån där klassisk vänsterryp som anser att alla ensamkommande "barn" ska stanna och ingen av dessa är kriminell.

Något som man alltid "glömmer" upplysa folk om är hur många kronor per hundralapp som verkligen når fram till de behövande.

Citat:
Ursprungligen postat av GalenRygg
Jag reagerar också på det. Hon ger ett allmänt otrevligt intryck. Eva och David Hellenius var med på nyhetsmorgon idag och gjorde reklam för UNICEFs gåvoshop. Hennes aggressiva uppträdande där hon nästan angriper tittarna personligen för att få donationer till UNICEF var obehagligt att se. Hur tänkte man när hon valdes till språkrör för UNICEF?

EDIT:
Såg att ovanstående inlägg hann postas innan jag var klar med mitt. Kul att man inte var ensam om att reagera på hennes otrevlig stil imorse.

Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Såg klippet nyss. Vilken otroligt hätsk, negativ och argsint stämning det var. Istället för att uppmuntra oss att skänka så skällde hon ut alla istället och klanka ner på julefriden. Vidrigt beteende och jag tror detta gav motsatt effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, himla kul att se att fler reagerade på detta. Hon påminner om både Läckberg och Book i sitt beteende. Jag, jag och jag och jag igen! Tycker man inte som mig så är man en idiot. Hon har ju spårat totalt! Hoppas organisationen hon nu verkar för tar sig en funderare, för sådana "ambassadörer" gör ju mer skada än nytta. Å andra sidan så är det ju ingen organisation som står så högt i kurs hos mig. Men det är klart, jag är ju bara en äcklig Flashbackrasist enligt dem.
Hm..intressant att min lilla spaning i våras om hennes lynne stämde med andras intryck. Mycket märklig människa, denna Röse. Arg, sur, bitter och tillrättavisande mot andra på ett sätt som endast kan jämföras med kungen av bitterhet: Stefan Sauk. Antagligen får de inga roller längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in