2017-12-22, 21:56
Medlem
zorzes avatar
Vad värre är att realistbloggerskan också drabbats av hjärtinfarkt och är inlagd på sjukhus.

Något är pågång.

https://newsvoice.se/2017/12/21/realistbloggerskan-jennifer-cansington-ford-till-sjukhus-misstankt-hjartinfarkt/
Citera
2017-12-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Vad värre är att realistbloggerskan också drabbats av hjärtinfarkt och är inlagd på sjukhus.

Något är pågång.

https://newsvoice.se/2017/12/21/realistbloggerskan-jennifer-cansington-ford-till-sjukhus-misstankt-hjartinfarkt/

Nonsens. Jennifer Black har hispat upp sig i en veckas tid. Till slut tog hjärtat stryk. Men det är ingen som har förgiftat henne.
Citera
2017-12-22, 22:39
Medlem
Men alltså snälla nån... hur fan kan man seriöst tro att Aschberg, som haft 1000 ggr farligare människor emot sig än Bechir Rabani, skulle välja att döda just han??? Och vad är bevisen?
Citera
2017-12-23, 08:30
Medlem
Vad är beviset att RA inte gjort det?
Sionisterna är smarta på att manipulera vilseleda förvirra och hjärntvätta precis som många av deras sionistiska agenter gör i detta forum genom att skydda Aschberg och det korrupta systemet!!
Även om det visar sig att Bechir Rabani blev mördat med konkreta tekniska bevis, så kommer det aldrig att fälla Robban, för att detta är ett beställt mord som inte kan spåras vidare till Robban
Bechir blottade det sionistiska etablisemamget ganska rejält och hur korrupt det är.
Han avslöjade sambandet mellan Robban, EXPO, Bilderberg gruppen, George Soros, krigsindustri och bankernas inflytande över svenska marionettpolitiker som är köpta av finanseliten
Han avslöjade hur den korrupta lögnmedia hetsar till krig för att gynna krigsindustrin och bankerna och skapa kaos i världen
Bara ta en titt på den sionistiska tidningen DN och aftonbladet och hur de hetsar för att vi ska gå med i NATO och rysskräck nästan varje dag, för att lura och hjärntvätta svenska folket med falsk propaganda
Det är likadant med massinvandring som Robban och hans sionistiska lögnmedia propagerade för i decenier som visat sig vara en katastrof för Sverige ekonomiskt, socialt och kulturellt som drar Sverige ner till botten
Varför propagerar de inte för massinvandring och mångkultur i Israel godhetshyclare??!!
De har alltid manipulerat och hjärntvättat svenska folket att tro på deras patetiska lögner........
Sionisterna tjänar pengar på att skapa problem och konflikter i samhället, de gör sig feta och roffar åt sig på bekostnad av andras lidande
Mossad och CIA har alltid mördat människor genom hemliga agenter och kommer alltid att göra, detta är inte första gången och inte sista gången heller
Senast redigerad av Bengt66 2017-12-23 kl. 08:51. Anledning: stavfel
Citera
2017-12-23, 09:09
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt66
Vad är beviset att RA inte gjort det?

Ja omvänd bevisbörda fräscht. Antagligen har han väl ett alibi men det går ju aldrig bevisa med 100% att inte Robert, du eller jag åtminstone anstiftade det.

För övrigt blottade eller avslöjade Bechir bara saker han lyckats googla fram så förklara varför Robert eller någon annan skulle ens besvära sig?
Citera
2017-12-25, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Jag svarar direkt på rubriken: Hjärtfel eller en aortaruptur är med största sannolikhet dödsorsaken.

Förklara varför det måste vara det med störst sannolikhet?

För att någon sa det till dig?
Citera
2017-12-25, 08:52
Medlem
Kan någon snälla förklara för mig varför det vore så konstigt att en man med mycket pengar och politiskt inflytande skulle vara inblandad i ett mord på någon som har förnedrat honom?

Menar flera av er idioter här att det aldrig har hänt tidigare?

Tänk även utanför Sverige!
Citera
2017-12-25, 11:37
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vilka är dessa andra tre regimkritiker under 35 som dött i Sverige senaste tiden? Jag flaggar för skitsnack.
Ursäkta sent svar. Somliga har har annat för sig än konspiratrioneteorier. För det är exakt vad du sysslar med.

Du ropar efter logik!? BR var 33 år ung, tog inga droger och var till synes frisk och välmående. Hur stor är sannolikheten att en människa som gör hembesök hos en inflytelserik jude och avslöjar dennes skumma förslutna och nuvarandes makt, avlider?
Citera
2017-12-25, 11:44
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Ursäkta sent svar. Somliga har har annat för sig än konspiratrioneteorier. För det är exakt vad du sysslar med.

Du ropar efter logik!? BR var 33 år ung, tog inga droger och var till synes frisk och välmående. Hur stor är sannolikheten att en människa som gör hembesök hos en inflytelserik jude och avslöjar dennes skumma förslutna och nuvarandes makt, avlider?

Varför citerar du mig utan att öht beröra min fråga?
Citera
2017-12-25, 11:48
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Varför citerar du mig utan att öht beröra min fråga?
Möjligen för att din "fråga" är ett påstående?
Citera
2017-12-25, 12:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Möjligen för att din "fråga" är ett påstående?

Nej, det var en fråga. Vilka är de tre? Om du svarar på det så svarar jag på din fråga. Du minns leken från när du var liten; "visa din så visar jag min".
Citera
2017-12-25, 12:08
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Nej, det var en fråga. Vilka är de tre? Om du svarar på det så svarar jag på din fråga. Du minns leken från när du var liten; "visa din så visar jag min".
VAR har jag nämnt "de tre"?

Svara nu snällt på min fråga som du lovat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in