2017-12-19, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon har väldigt liten mun. I och för sig kanske hon kan gapa stort?

I podden sexsnack deluxe så låter hon väldigt rättfram och rakt på vad gäller sex. Hon säger rakt ut att hon gillar hård sex och inte massa trams och förspel. Gillar nog både det ena och det andra och verkar verkligen gilla sex. Skulle tror att hon är riktigt härlig i sängen. Tar såsen i munnen och gärna i tvåan också.
Citera
2017-12-19, 16:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
I podden sexsnack deluxe så låter hon väldigt rättfram och rakt på vad gäller sex. Hon säger rakt ut att hon gillar hård sex och inte massa trams och förspel. Gillar nog både det ena och det andra och verkar verkligen gilla sex. Skulle tror att hon är riktigt härlig i sängen. Tar såsen i munnen och gärna i tvåan också.
Ja, hon verkar ha fullt upp. Mamma Pernilla har varit utan i åratal och får bara titta på?
Citera
2017-12-19, 16:54
Bannlyst
Citat:

Ja, hon verkar vara riktigt kinky. Någon som kan bekräfta?
Citera
2017-12-19, 17:04
Medlem
Totalt ointressant person. Självaste definitionen av "basic bitch".
Citera
2017-12-19, 19:02
Medlem
Hon lät lite dum i huvudet:
Citat:
Bianca Ingrosso medverkade nyligen i talkshowen "Hellenius hörna" där hon intervjuades av David Hellenius.
I sin podcast riktar Bianca Ingrosso nu skarp kritik mot hur hon framställdes – hon hävdar att programmet är orättvist klippt till hennes nackdel.
"Sen var det en gång när David frågade mig en sak och jag svarade ett annat svar, som jag egentligen hade sagt till en annan fråga, så jag lät lite dum i huvudet" säger realityprofilen.

https://www.expressen.se/noje/biancas-vrede-efter-fula-knepet/
Citera
2017-12-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Ja, hon verkar vara riktigt kinky. Någon som kan bekräfta?

I de poddar och intervjuer jag hört så bekräftar hon det själv.
Citera
2017-12-22, 06:59
Medlem
submariners avatar
Hej,

Fast Bianca har nog inga större betänkligheter för att vräka ur sig vad som helst på valfri plattform/blog/pod så länge det uppehåller antalet klick och intresset för henne - cashen ska trots allt in...
Citera
2017-12-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Fast Bianca har nog inga större betänkligheter för att vräka ur sig vad som helst på valfri plattform/blog/pod så länge det uppehåller antalet klick och intresset för henne - cashen ska trots allt in...

Nej men som jag fattat det så är hon väldigt väldigt väldigt på i sänghalmen ......Sugen på det mesta
Citera
2017-12-22, 20:27
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Citat:
Nej men som jag fattat det så är hon väldigt väldigt väldigt på i sänghalmen ......Sugen på det mesta

Håller med submariner här. Tror hon låter käften gå. Hon vinner aldrig Nobelpriset i IQ men hon begriper att klickbaitet hon förekommer i måste kunna sätta klickbaitiga rubriker. Alltså måste hon häva ur sig något om sexvanor eller toalettvanor. Skit samma om det är sant eller inte - fårskocken ska ha sitt om Bianca ska får ett par sponsrade skor.

Om ni mår bra av att tro att hon kräver att få den i tvåan och dricka av det gula guldet så är det okej med mig.
Citera
2017-12-22, 21:44
Medlem
this isn't mes avatar
Hon tar den INTE i tvåan

https://nyheter24.se/noje/882566-har-rakar-bianca-ingrosso-avsloja-sexhemligheten
Citera
2017-12-23, 17:18
Medlem
Citat:
Bianca Ingrosso har haft en tuff höst, både i privatlivet och gällande jobb.
Det har dock inte stoppat henne från att tjäna mycket pengar.

Citat:
Det har dock inneburit att hon behövt vara orolig över pengar. Siffror från Skatteverket visar att realitystjärnan drog in hela 895 200 kronor under 2016, skriver Nyheter 24.
Bianca Ingrosso har snarare blivit mer känd än mindre, så den summan kan man förmoda ha stigit något. Mångsysslaren ska även ha stora summor sparat i sitt bolag som hon inte plockat ut själv.

https://www.expressen.se/noje/ingrossos-miljonklipp-sa-mycket-tjanar-hon-/
Citera
2017-12-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
https://www.expressen.se/noje/ingrossos-miljonklipp-sa-mycket-tjanar-hon-/

När man tänker hur en sådan som Bianca kan dra i en miljon om året (sannolikt betydligt mer) blir man lite fundersam över vad som värderas idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in