2017-12-22, 15:38
Medlem
Har länge funderat på denna fråga. Självklar finns det mycket kriminalitet i skåne pga invadringen som drabbat landskapet. Men något jag knappt läser om är våldtäckter osv. Har pratat med vänner ang detta och många håller med, min egen känsla säger att det sker mindre sådant här eftersom skåningarna är med hårda, man vågar säga vad man tycker, inte lika mycket daltande här nere som övriga sverige.

Vad säger ni andra är det något ni känner igen?
Och till er invandrare, ser ni skillnad på skåningar och övriga svenskar när det gäller acceptans och dylikt?
Citera
2017-12-22, 15:43
Medlem
Har du läst tidningen senaste tiden, det har skett flera våldtäkter i Malmö senaste året.
Iofs vet jag inte ursprung på de som våldtagit men ryktet säger att det är blattar iaf om man ska tro fb.
Citera
2017-12-22, 15:45
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southisland
Har länge funderat på denna fråga. Självklar finns det mycket kriminalitet i skåne pga invadringen som drabbat landskapet. Men något jag knappt läser om är våldtäckter osv. Har pratat med vänner ang detta och många håller med, min egen känsla säger att det sker mindre sådant här eftersom skåningarna är med hårda, man vågar säga vad man tycker, inte lika mycket daltande här nere som övriga sverige.

Och till er invandrare, ser ni skillnad på skåningar och övriga svenskar när det gäller acceptans och dylikt?

"Vanliga" svenskar kan inte förstå skåningar med deras skånska. Invandrarna kanske blir för konfunderade av dem för att kunna förutsäga hur hämndbegärliga de är..?
Citera
2017-12-22, 15:59
Medlem
Sheen999s avatar
Dom precis som alla andra håller sig nog så långt borta från skåningar som möjligt då deras dialekt ger allvarliga skador på trumhinnorna
Senast redigerad av Sheen999 2017-12-22 kl. 16:09.
Citera
2017-12-22, 16:10
Medlem
😂😂😂 vilken trådstart😂😂😂 varför skulle invandrarna ha mer respekt för folk som går omkring med gröt i munnen? Nej du framförallt muslimerna ser ner lika mycket på Skåningar som de gör på övriga svenskar! Dem gruppvåldtar en skånska lika gårna som en småländska eller en kvinna från norrbotten. Finns det inga kvinnor att våldta så duger en man lika bra!
Citera
2017-12-22, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southisland

Skåningar mer hårda?
Citera
2017-12-22, 16:39
Medlem
Ducadreams avatar
Till att börja med: Definiera "invandrare".
Citera
2017-12-22, 16:54
Medlem
truthwillouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Till att börja med: Definiera "invandrare".

Är du bränd eller bara PK-feministnazist? Vad tror du egentligen?
Citera
2017-12-22, 17:14
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truthwillout
Är du bränd eller bara PK-feministnazist? Vad tror du egentligen?

Det är en befogad fråga.
Citera
2017-12-22, 17:21
Medlem
truthwillouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är en befogad fråga.

Ja, om man är autistisk
Citera
2017-12-22, 17:26
Medlem
substitutes avatar
Undrar varför en invandrare skulle ha en respekt för skåningar?? Det är som att en dalmas skulle vara rädd för en mosbricka.
Citera
2017-12-22, 17:28
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truthwillout
Ja, om man är autistisk

Frågan var inte ens ställd till dig, varför kommer du med personangrepp?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in