Har länge funderat på denna fråga. Självklar finns det mycket kriminalitet i skåne pga invadringen som drabbat landskapet. Men något jag knappt läser om är våldtäckter osv. Har pratat med vänner ang detta och många håller med, min egen känsla säger att det sker mindre sådant här eftersom skåningarna är med hårda, man vågar säga vad man tycker, inte lika mycket daltande här nere som övriga sverige.
Vad säger ni andra är det något ni känner igen?
Och till er invandrare, ser ni skillnad på skåningar och övriga svenskar när det gäller acceptans och dylikt?
Har du läst tidningen senaste tiden, det har skett flera våldtäkter i Malmö senaste året.
Iofs vet jag inte ursprung på de som våldtagit men ryktet säger att det är blattar iaf om man ska tro fb.
Har länge funderat på denna fråga. Självklar finns det mycket kriminalitet i skåne pga invadringen som drabbat landskapet. Men något jag knappt läser om är våldtäckter osv. Har pratat med vänner ang detta och många håller med, min egen känsla säger att det sker mindre sådant här eftersom skåningarna är med hårda, man vågar säga vad man tycker, inte lika mycket daltande här nere som övriga sverige.
Och till er invandrare, ser ni skillnad på skåningar och övriga svenskar när det gäller acceptans och dylikt?
"Vanliga" svenskar kan inte förstå skåningar med deras skånska. Invandrarna kanske blir för konfunderade av dem för att kunna förutsäga hur hämndbegärliga de är..?
😂😂😂 vilken trådstart😂😂😂 varför skulle invandrarna ha mer respekt för folk som går omkring med gröt i munnen? Nej du framförallt muslimerna ser ner lika mycket på Skåningar som de gör på övriga svenskar! Dem gruppvåldtar en skånska lika gårna som en småländska eller en kvinna från norrbotten. Finns det inga kvinnor att våldta så duger en man lika bra!