2017-12-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Äsch. Jag vill inte se nån dö. Jag är mer nyfiken på hur en värld där +++ ++ och + inte har inflytande kommer att se ut.

Smolket i glädjebägaren är ju att vårt kära land valt fel sida i konflikten. Det kommer eventuellt svida.

Samtidigt, kan vi se det som bekräftat att Q är på riktigt och att denna tråd ligger i fel forum?

Vad är +++, ++ och + för kod?
Citera
2017-12-21, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Vad är +++, ++ och + för kod?

Qanons sätt att beskriva Huset Saud, familjen Rothschild och Soros. Pyramidens tre sidor. Oljan, bankerna, media.

200 Saud-prinsar är fängslade. Vad som hände med Rothschild vete tusan. Soros verkar ha problem just nu.
Citera
2017-12-21, 23:26
Medlem
Nu händer det grejer minsann.

Trump har utfärdat nån slags arresteringsorder på folk som varit inblandade i övergrepp och korruption. Andas ju lite Podesta, Clinton och spirit cooking över det hela. Arresteringsordern ska kopplas till korruption och det som händer i utredningen kring Uranium One. Ser inte ut som att Hillary och Bill kan casha hem ryska rubels :-)

Länkar bara och uppmanar alla att läsa tweetsen under respektive - där skickas info till viktiga dokument att hålla ordning på.

1.
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/executive-order-blocking-property-persons-involved-serious-human-rights-abuse-corruption/
2.
https://twitter.com/tracybeanz/status/943906700842631168

Tracy Beanz kommer att binda ihop allt i nästa poddsändning.
Citera
2017-12-21, 23:48
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Äsch. Jag vill inte se nån dö. Jag är mer nyfiken på hur en värld där +++ ++ och + inte har inflytande kommer att se ut.

Smolket i glädjebägaren är ju att vårt kära land valt fel sida i konflikten. Det kommer eventuellt svida.

Samtidigt, kan vi se det som bekräftat att Q är på riktigt och att denna tråd ligger i fel forum?

Fast vårt land har inte valt fel sida. Vårt land är kidnappat av folk vars avsikter inte har svenskarnas bästa för sig. Folket håller på att vakna. Fler och fler för varje dag.

Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Nu händer det grejer minsann.

Trump har utfärdat nån slags arresteringsorder på folk som varit inblandade i övergrepp och korruption. Andas ju lite Podesta, Clinton och spirit cooking över det hela. Arresteringsordern ska kopplas till korruption och det som händer i utredningen kring Uranium One. Ser inte ut som att Hillary och Bill kan casha hem ryska rubels :-)

Länkar bara och uppmanar alla att läsa tweetsen under respektive - där skickas info till viktiga dokument att hålla ordning på.

1.
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/executive-order-blocking-property-persons-involved-serious-human-rights-abuse-corruption/
2.
https://twitter.com/tracybeanz/status/943906700842631168

Tracy Beanz kommer att binda ihop allt i nästa poddsändning.

Det blir intressant att följa.
Citera
2017-12-21, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Fast vårt land har inte valt fel sida. Vårt land är kidnappat av folk vars avsikter inte har svenskarnas bästa för sig. Folket håller på att vakna. Fler och fler för varje dag.

Det blir intressant att följa.

Du har helt rätt i det att svenskarna har blivit kidnappade av ett annat folk som inte vill oss väl. Etablissemanget tror att alla som har vaknat till liv yppar sina åsikter i sociala medier. Det stämmer inte. Jag känner många som bara säger det du och jag säger ansikte till ansikte.

När det gäller USA så ska George Soros vara den person som arresterades i Atlanta. Så visst händer det saker. Ska bli intressant att se vad som händer i Sverige när alla korruptionsanklagade sitter häktade. Våran Carl Bildt belönades ju med styrelsepost i en tankesmedja som George Soros håller i .....
Citera
2017-12-22, 00:04
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Du har helt rätt i det att svenskarna har blivit kidnappade av ett annat folk som inte vill oss väl. Etablissemanget tror att alla som har vaknat till liv yppar sina åsikter i sociala medier. Det stämmer inte. Jag känner många som bara säger det du och jag säger ansikte till ansikte.

När det gäller USA så ska George Soros vara den person som arresterades i Atlanta. Så visst händer det saker. Ska bli intressant att se vad som händer i Sverige när alla korruptionsanklagade sitter häktade. Våran Carl Bildt belönades ju med styrelsepost i en tankesmedja som George Soros håller i .....

Vågar man hoppas på att CB och FR också får fotboja?! Kanske inte eftersom de inte är amerikanare...
Citera
2017-12-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Vågar man hoppas på att CB och FR också får fotboja?! Kanske inte eftersom de inte är amerikanare...

Sverige är väl en vasallstat till USA? Vill Stefan Löfvén & Co vara med i leken så är det bara att böja rygg.

Jag har ställt frågan tidigare gällande utrensningarna i Saudiarabien: Vad kommer hända med Wallenbergarna som är associerade med alla rika prinsar och miljardärer som nu sitter i husarrest?

För det är ju det gamla gardet inklusive Wallenbergarnas kompisar som rensas ut nu i hela världen. Någon påverkan måste detta få på Sverige.
Citera
2017-12-22, 00:33
Medlem
Här är den senaste infon om Q...
Händelser i världen / US länkade till Q.

Dokumentet uppdateras kontinuerligt.

mycket nöje....

https://www.reddit.com/r/CBTS_Stream

https://www.youtube.com/watch?v=wWqyYu0a28w
Senast redigerad av natione-suecos 2017-12-22 kl. 00:50. Anledning: update
Citera
2017-12-22, 00:34
Medlem
Citat:
Sverige är väl en vasallstat till USA? Vill Stefan Löfvén & Co vara med i leken så är det bara att böja rygg.

Jag har ställt frågan tidigare gällande utrensningarna i Saudiarabien: Vad kommer hända med Wallenbergarna som är associerade med alla rika prinsar och miljardärer som nu sitter i husarrest?

För det är ju det gamla gardet inklusive Wallenbergarnas kompisar som rensas ut nu i hela världen. Någon påverkan måste detta få på Sverige.

Peddo skandalen kommer troligen till "våran" elit med...
Citera
2017-12-22, 01:06
Medlem
Felpost
Citera
2017-12-22, 03:21
Medlem
Tror ni att Bechir Rabanis död kan spela in på utvecklingen vi ser i USA? Dvs maktspelarna i Sverige försöker att göra allt från att bli exposed på samma sätt?
Citera
2017-12-22, 07:07
Medlem
Följ James Munder på youtube.

Lite dålig på att läsa rätt men han verkar ha hjärtat på rätt ställe i detta. Övedrivet insatt haha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in