Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Jag håller absolut med. Han är en fd knarkare som knarkat bort halva hjärnan, men han är fortfarande oändligt smartare än Zara. Något snällare kan inte sägas om Zara.
Bard går numera bananas på twitter med engelska rants som mer än hälften av hans följare inte förstår.
Bard börjar bli en joker, hovnarr.
Åtminstone tillför han något, om än lite kvinnohatande emellanåt.
Vad tillför Zara? Om hon har en fin sångröst är det DET hon ska hålla på med. Bard borde inte heller go full retard så ofta som han gör, han är heller ingen politiker, bara en "kändis".
Vi lever ju i en tid där kändisar ska uttala sig om precis allting, vare sig de har en aning om vad de snackar om eller ej, för att allt som kommer över en kändis läppar är guld.

En dag, vågar jag tro och hoppas, kommer en kändis att plötsligt få en insikt och säga: "Men varför frågar ni MIG om det här? Vad i helvete spelar det för roll vad JAG tycker om detta? Varför frågar ni inte en vetenskapsman istället t.ex. eller någon som faktiskt är insatt i ämnet?" och hela mediavärlden stannar i fullständig chock. I två sekunder, sen frågar de nästa kändis som blir glad för att få vara med i TV och folk kan andas ut, gu vad skönt, man kan fortsätta läsa vad andra tycker och slipper sätta sig in i ämnen själv eller lyssna på någon tråkig expert, heja svart/vitt och bu för gråskalor!
Nä ja ä inte bittär!