2017-12-21, 16:59
Medlem
KonungHonungs avatar
Alexander Bard är medborgarlöneförespråkare, och måste därmed sitta på ett respektabelt hjärncellsinnehav.

Zara har fin sångröst och utseende!
Citera
2017-12-21, 16:59
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Detta låter som ett svar från en 13- eller 14-åring. Hon borde vara mer orolig över sin egen hjärna. Vad fan betyder "noll procent hjärnceller"? Noll procent av vad?
Citera
2017-12-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag håller absolut med. Han är en fd knarkare som knarkat bort halva hjärnan, men han är fortfarande oändligt smartare än Zara. Något snällare kan inte sägas om Zara.
Bard går numera bananas på twitter med engelska rants som mer än hälften av hans följare inte förstår.
Bard börjar bli en joker, hovnarr.
Åtminstone tillför han något, om än lite kvinnohatande emellanåt.
Vad tillför Zara? Om hon har en fin sångröst är det DET hon ska hålla på med. Bard borde inte heller go full retard så ofta som han gör, han är heller ingen politiker, bara en "kändis".

Vi lever ju i en tid där kändisar ska uttala sig om precis allting, vare sig de har en aning om vad de snackar om eller ej, för att allt som kommer över en kändis läppar är guld. En dag, vågar jag tro och hoppas, kommer en kändis att plötsligt få en insikt och säga: "Men varför frågar ni MIG om det här? Vad i helvete spelar det för roll vad JAG tycker om detta? Varför frågar ni inte en vetenskapsman istället t.ex. eller någon som faktiskt är insatt i ämnet?" och hela mediavärlden stannar i fullständig chock. I två sekunder, sen frågar de nästa kändis som blir glad för att få vara med i TV och folk kan andas ut, gu vad skönt, man kan fortsätta läsa vad andra tycker och slipper sätta sig in i ämnen själv eller lyssna på någon tråkig expert, heja svart/vitt och bu för gråskalor!

Nä ja ä inte bittär!
Citera
2017-12-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Hade han inte använt sådana itryck skulle den här tråden inte finnas. Inte skulle hon öh få frågan. Dum är han inte herr Bard.

Det har du rätt i.
Citera
2017-12-21, 17:09
Medlem
Gregor-Samsas avatar
ZL har spenderat stora delar av sitt liv i en extrem SJW-bubbla där allt hon gjort och sagt höjts till skyarna av en närmast religiöst hängiven fan- och journalistskara. Dessutom är hon ung och obildad vilket förvisso inte ska förväxlas med ointelligent.
Och så kommer någon och kritiserar henne och allt det som är hennes verklighet... måste vara i det närmaste obegripligt för stackarn.
Citera
2017-12-21, 17:10
Medlem
Vilken svår fråga, vem är smartast? Bard eller Larsson? Haha. Larsson är något av det mest korkade som visats upp i TV. Bard kan vara rätt jobbig att lyssna på men han har rätt nio gånger av tio. Hur många kändisar har det?

Larsson, du är en trög och dryg manshatare. Det är ok om man är sångerska. Och håller sina åsikter för sig själv. Vi behöver inga fler hatförespråkare, ni bidrar inte till något. Bara för att ni från proffshatare från vänstern har frikort att spy er galla i pressen just nu betyder det inte att ni har rätt och i framtiden kommer det bli lika tydligt för er som för oss andra hur fel ni är ute.
Citera
2017-12-21, 17:15
Medlem
Zara är Carolas efterträdare.

Båda har fantastiska sångröster.

Men det bör stanna vid sång.

När de öppnar munnen och talar åker skämskudden fram.

Pinsamt korkade...
Citera
2017-12-21, 17:16
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
H

Det borde hon också, men jag tycker att hon har rätt att mogna och än så länge har en viss ursäkt i att hon är ung och dum. Vilken är hans?

Hur länge ska man skylla på att hon är ung? Tills hon är 25, 30 eller 50 år?

Finns tjejer i hennes ålder och till och med yngre som har fötterna på jorden och kan tänka till. Problemet med henne är att hon lever i en bubbla och enda kontakten hon har med omvärden är genom Twitter.
Citera
2017-12-21, 17:21
Bannlyst
"– Han är ju så dum, jag kan inte ta åt mig. Det är jättesorgligt. Gud vad tråkigt att han har noll procent hjärnceller, svarar Zara Larsson, 20. ...men jag kan inte sätta fingret på varför"

Ah men du då? Den som sade det kan va' det...liksom ba. Det gör fysiskt ont att läsa.
Citera
2017-12-21, 17:21
Medlem
Semenomore2s avatar
Den största frågan är fortfarande varför folk påstår att Zara Larsson är en duktig sångerska, visst hon kommer rätt när hon får digital hjälp men när hon sjunger utan hjälp är det alltid skämskudden som måste fram.
Citera
2017-12-21, 17:22
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
"Noll procent", vadå procent, i förhållande till vad? Hur många procent hjärnceller har Zara Larsson?
Det var exakt vad jag tänkte med när jag slösade min tid på att läsa fåntrattens åsikt om Bard.

Zara tror ju verkligen att hon är nån slags Beyonce, hon har ju snott hela stilen från henne. Så sjukt patetiskt.
Citera
2017-12-21, 17:24
Medlem
Finkans avatar
Det är ju inte direkt svårt och räkna ut att lilla Zara troligen varit med om något Weinsteineskt under sitt korta liv. Hon har antagligen blivit pimpad av sina föräldrar som så många andra barnkändisar. Hennes PR-folk utnyttjar hennes hjärnspöken för fullt och som giriga talmudaner vet man hur man ska kapitalisera på rådande samhällstrender - Manshat är ju som bekant hippt bland kidsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in