2017-12-22, 00:28
Medlem
vitapumpss avatar
Naturligtvis blev några som väntat sura på mej för att jag håller på Zara L. Det gör jag inte enbart för att hon som jag är tjej utan för att hon har mod att säga ifrån med besked. Instämmer helt i hennes omdöme om Bard.
Citera
2017-12-22, 00:30
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Naturligtvis blev några som väntat sura på mej för att jag håller på Zara L. Det gör jag inte enbart för att hon som jag är tjej utan för att hon har mod att säga ifrån med besked. Instämmer helt i hennes omdöme om Bard.
Jag blir inte sur för att du håller med vem som helst. Det enda argumentet du gav var för att hon är tjej.
Citera
2017-12-22, 00:43
Avslutad
Även om Bard iallafall kan vara underhållande och intressant ibland, så faller de ju ärligt talat båda under kategorin "provokatörer med hybris". Bard har mest att förlora på det hela då han framstår som överdriven, det känns under hans nivå. Å andra sidan skiter ju han i sånt, vilket jag respekterar.
Citera
2017-12-22, 00:49
Medlem
LucioFontanas avatar
Alexander Bard han är definitivt INTE dum i huvet, det ska ni ju bara ha jävligt klart för er. Zara Larsson är bara en jävla sketen produkt som inte har gjort ett skit för o komma nånstans av egen maskin. Som ett jävla paket bubbelgum. Tugga till smaken försvinner, spotta ut på gatan så nån annan jävel trampar i det, köp ett nytt. Osv. Jag vid något tillfälle fått frågan om henne och då funderat på vad det är för ett jävla nyfött luder? De prata om denna människa som nån gåva till mänskligheten? Vem är hon?
Citera
2017-12-22, 00:57
Medlem
Om ni inte gjort det redan så tycker jag ni ska lyssna på Schulman show när Zara är där. Tyckte programmet var kul, speciellt ett kul inslag med Alex dotter Charlie. Även Flashback frågorna var bra.
Citera
2017-12-22, 01:22
Medlem
Lydans avatar
En liten tonåring som lever i sin skyddade värld, så nära lyxprostituerad man kan komma, som klagar över hur hon hatar alla män, är nog ingen man ska lyssna på oavsett.

Dock är det väl delvis sant att Bard är en nolla. Han har sina bra stunder, men det här nya han gör är ju bara destruktivt. "Kändissubba"? Tror han har fått lite för mycket smak av mansrättsaktivism. Han beter sig inte mycket bättre än vad ZL gör.
Citera
2017-12-22, 01:27
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Det vore intressant att se hur länge popsnärtan skulle klara sig på egen hand utan alla män runtomkring henne. Men då får hon ju också alla pengar själv, vilka nog är anledningen att dessa män befinner sig omkring henne.

Hennes framgångar och kändisskap är helt beroende av andra. Till och med publiken kommer i sista hand, även om det är just den som kommer med pengarna.

Bard är knepig, men inte knäpp eller en klen tänkare.
Citera
2017-12-22, 01:27
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Alexander Bard är inte en man som saknar hjärnceller, han är tvärtom för det mesta mycket intelligent, men i det här ämnet är han tyvärr bara extremt puckat gubbslem.

Titta på hela den här videon så kommer ni förstå:

https://m.youtube.com/watch?v=RXqrqFPTqc4

Så jag ger Zara rätt.
Citera
2017-12-22, 01:41
Avslutad
Ointelligent är väl bara hennes förnamn..
Citera
2017-12-22, 02:03
Medlem
Fascistoids avatar
Alexander Bard må vara en perverterad Freudian men någon idiot är han inte.
Citera
2017-12-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps

Ja, heja Zara Larsson, för hon står ju helt utan skuld i denna frågan. Hon är ju kvinna och då har man frikort för att spy hat över halva jordens befolkning helt utan grund.

Heja Zara Larsson! Mer av Hata, hata, hata män.
Citera
2017-12-22, 02:24
Medlem
Naknekejsarens avatar
Att en sådan stereotyp fjortis fått en megafon för att skrika ut det lilla hon lyckats förstå - om den ideologi där hon hjärntävttas - i dagens Sverige, det säger väl allt om hur illa ställt saker är i detta land. Tror inte folk utomlands tar typ Justin Biebers politiska åsikter på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in