2017-12-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Är detta bara något du själv TROR eller hört någon säga eller har du empiriskt stöd på att de är riktiga judar? Varför är inte någon partiledare idag jude då, om vi ska prata politik?
Vet du vad, jag kan inte och vill inte sitta och leta upp vilka som är judar, så jag hänvisar till radioislam, finns på nätet med information om judar, läs där så är du insatt.
2017-12-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Så du tycker dessa 3 judar sammanfattar alla judar?

Jag gillar inte Soros, men det är för han är så vänsterextrem, inte för att han är jude. T.o.m. Israel har sagt ifrån om honom. Att Peter Wolodarski på DN är jude spelar väl knappast någon roll, Thomas Mattsson på Expressen är minst lika korkad. Men ja, Jerzy Sarnecki förnekar invandrarbrottsligheten, men jag tror inte det beror för att han är insatt i konspirationen om hur judarna styr hur muslimerna ska kaoza sönder Europa...

Så klart sammanfattar dom inte alla judar, däremot sammanfattar dom varför folk hatar judar.

Precis som att t.ex. araber som våldtar, mördar, rånar m.m. sammanfattar varför man hatar araber.

Bara för att inte alla ur en viss folkgrupp är farliga betyder det inte att man ska lita folkgruppen i stort.

De skadliga araberna är så pass skadliga att det är värt att slippa även de bra.
Samma med judar.

Det finns många exempel på judar i diverse positioner inom finans, politik, media som är direkt skadligt för oss svenskar därav blir man skeptisk till hela folkgruppen.

Har t.ex. inte stött på en artikel skriven av en jude som diskuterar svenskar och deras rätt till trygghet i sitt eget land. Däremot har man sett judarnas rättigheter i Sverige diskuteras åtskilliga gånger, nu senast av Adam Cwejman i GP (mitt tidigare inlägg).

Det är helt enkelt så att man drar alla över en kam, kan tyckas orättvist men för att komma åt de "judeproblem" jag ser så är det så man måste göra. Detta är ej begränsat till just judar heller.

Med det sagt så skulle jag inte hata en helt vanlig person för att han är jude eller något annat, däremot så ogillar man folkgruppen. Lite paradoxalt kanske men hoppas ni kan förstå poängen.
Senast redigerad av Adolf.Rockefeller 2017-12-20 kl. 12:56.
2017-12-20, 12:53
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Rätt av trådstartaren att fråga.
Det är faktiskt inte de judiska folken som orsakar eländet. Det är en liten grupp som kallas Zionister.

Men det tycker jag trådstartaren skulle ha med i sin trådstart.
En liten klick som tagit de judiska folken som gisslan.

Här demonstrerar judar mot Zionisterna. Dom säger bl.a. att Israel är det värsta landet på jorden för en jude att vara i. etc.

Vart är alla Judiska anti-zion grupperingar? De har fattat vikten av att INTE hata sig själv.

Det är vita mot Juden och hans hantlangare.
2017-12-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Rätt av trådstartaren att fråga.
Det är faktiskt inte de judiska folken som orsakar eländet. Det är en liten grupp som kallas Zionister.

Men det tycker jag trådstartaren skulle ha med i sin trådstart.
En liten klick som tagit de judiska folken som gisslan.

Här demonstrerar judar mot Zionisterna. Dom säger bl.a. att Israel är det värsta landet på jorden för en jude att vara i. etc.
Haha värsta landet för en jude att vara i, jo svårt att hitta någon att utnyttja, då det i deras heliga skrift står att de bara får förslava ickejudar. Judar ska man ge en vettig lön.
Det är som att sätta alla zigenare/roomer i ett land.
2017-12-20, 12:55
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Rockefeller
Så klart sammanfattar dom inte alla judar, däremot sammanfattar dom varför folk hatar judar.

Precis som att t.ex. araber som våldtar, mördar, rånar m.m. sammanfattar varför man hatar araber.

Bara för att inte alla ur en viss folkgrupp är farliga betyder det inte att man ska lita folkgruppen i stort.

De skadliga araberna är så pass skadliga att det är värt att slippa även de bra.
Samma med judar.

Det finns många exempel på judar i diverse positioner inom finans, politik, media som är direkt skadligt för oss svenskar därav blir man skeptisk till hela folkgruppen.

Har t.ex. inte stött på en artikel skriven av en jude som diskuterar svenskar och deras rätt till trygghet i sitt eget land. Däremot har man sett motsatsen åtskilliga gånger, nu senast av Adam Cwejman i GP (mitt tidigare inlägg).

Det är helt enkelt så att man drar alla över en kam, kan tyckas orättvist men för att komma åt de "judeproblem" jag ser så är det så man måste göra. Detta är ej begränsat till just judar heller.

Med det sagt så skulle jag inte hata en helt vanlig person för att han är jude eller något annat, däremot så ogillar man folkgruppen. Lite paradoxalt kanske men hoppas ni kan förstå poängen.

Du har rätt. Jag tror inte folk vet vad som väntar Juden när röken har lagt sig nästa gång.

The Goyim Know
2017-12-20, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Ska över 99,9% av svenskarna gasas? Hur ska ni lyckas med det? Och kommer det då inte bli svårt att driva landet med inte ens 10 000 invånare?
99,93% av oss ska tydligen gasas ihjäl...

Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
Du tror verkligen det är så få till antalet? Jag kan berätta att du har fel. Alla som genomgått den svenska skolan har ett automatiskt svar på specifika frågor som ingick i hjärntvätten, när man skalat av de lagren i en intim atmosfär byggd på tillit så kommer den ocensurerade sanningen fram.

Om dina siffror stämmer så går det att återpopulera landet Sverige med frivilliga från resten av Europa.

edit: Ett sätt istället för att gasa är att sätta Sverige i blockad och låta befolkningen välja mellan att svälta ihjäl eller mörda alla judar inom landets gränser.

service guarantees citizenship
Hur många röster fick Svenskarnas Parti? 4189 st...
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/rike/index.html

De lade ner sen för att de fick för få röster. Nils-Eric Hennix på plats 44, trodde ju på allvar att han skulle komma in i Riksdagen för SvP...

Men visst, enligt hälften av Nordfronts besökare, så är det ju NMR som kommer överraska i valet 2018...
https://www.nordfront.se/den-storsta-overraskningen-i-nasta-ars-riksdagsval.smr

EDIT: SD är ju inte ett alternativ. Det är ju det värsta sionistpartiet! PS. Jag skänkte en tjuga till kollekten vid Alla helgon-helgen, som gick till SKMA.
Senast redigerad av Mulla Krekar 2017-12-20 kl. 13:00.
2017-12-20, 12:59
Medlem
VinskaBinnens avatar
Appropå det som sker just nu i samhället med att folk vaknar upp till juden så finns det beskrivet i biologin.

Host–parasite coevolution is a special case of coevolution, which is defined as the reciprocal adaptive genetic change of two antagonists (e.g. different species or genes) through reciprocal selective pressures. In the particular case of host–parasite coevolution the antagonists are different species of host and parasite.[1]
https://en.wikipedia.org/wiki/Host%E2%80%93parasite_coevolution

Fattar man inte att juden är en ond sadistisk parasit så tillhör man inte den delen av befolkningen som utvecklats och man bör helst inte skaffa barn. Man är inte en del av "The fittest" i darwins värld helt enkelt.
2017-12-20, 12:59
Medlem
VinskaBinnens avatar
Citat:
99,93% av oss ska tydligen gasas ihjäl...

Hur många röster fick Svenskarnas Parti? 4189 st...
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/rike/index.html

De lade ner sen för att de fick för få röster. Nils-Eric Hennix på plats 44, trodde ju på allvar att han skulle komma in i Riksdagen för SvP...

Men visst, enligt hälften av Nordfronts besökare, så är det ju NMR som kommer överraska i valet 2018...
https://www.nordfront.se/den-storsta-overraskningen-i-nasta-ars-riksdagsval.smr

Vad i hela helvete snackar du om? Vart har jag snackat om NMR/SD/Blabla osv... ? Du verkar inte helt frisk.
2017-12-20, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
Vad i hela helvete snackar du om? Vart har jag snackat om NMR/SD/Blabla osv... ? Du verkar inte helt frisk.
Jag tog exemplet på folket i Sverige som hatar judar.

Men visst, vänstern hatar också judar...
2017-12-20, 13:03
Medlem
skruxs avatar
Folk här på Flashback är offer den högerextrema masspsykosen som drar över västvärlden. Har ingenting alls göra med judendomen i sig. Generell xenofobi i kombination med dammiga nazistiska konspirationsteorier.

Själv ogillar jag judendomen eftersom jag principiellt är emot religiös dogmatism. Förvisso något helt annat än vad TS åsyftar. Judar som etnisk grupp har jag inga problem med.
2017-12-20, 13:06
Bannlyst
Citat:
Men visst, vänstern hatar också judar...
Muslimerna är ju dom som hatar dom mest
2017-12-20, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Muslimerna är ju dom som hatar dom mest
Det är sant!

Men ändå (enligt den stora konspirationen), är det judarna som orsakar massinvandringen till väst. O så klagar de att de utsätts för hatbrott i Malmö o på andra ställen? O det är nästan aldrig nazister som står för hoten eller trakasserierna, det är muhammedaner.

Men den stora massförstörelsen av icke-judar, drabbar ju judar över hela världen? Visst, jag vet att man som jude är välkommen att bli Israelisk medborgare, men ingår det i planen att alla judar ska flytta till Israel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in