Citat:
Ursprungligen postat av
Clinto
Nej du din lilla niggerlover, en familjefar är en hårt arbetande och ansvarstagande man som gör allt för sina barn. Denna var ute och söp på sin unges födelsedag och sen våldtog och dödade Elin.
Jodå den där bögen från DN satt och gnällde på Julia Caesar för att hon skrivit sanningen om vad som hänt, tex att Reinfeldt bär en del av ansvaret för detta.
DN-bögen beklagade sig så över Julia påstod att Elin var vit och blond och mördaren var ett svart monster, inte ens en människa.
DN-bögen tycker Julias helt sanna analys var ett värre brott än niggerns.
Eller hörde jag fel?
Du ska ge helvete i att kalla antyda saker om mig.
Visst, visst. Du kan definera familjefar hur du vill. Den här killen va ute och söp en tid på dygnet då hans barn troligtvis inte är vakna. Det är det nog många i det här landet som är. Han hade dessutom ordnat födelsedagskalas åt sina barn tidigare på dagen. Du vet ingenting om hur hårt han arbetade eller hur mycket ansvar han tog för sina barn.
Du bara påstår en massa saker om dokumentären som du inte kan backa upp. Det är ingen som sitter och gnäller om Julia Caesar, däremot har de låtit Barbro själv läsa upp sin egen text. Nej, Reinfeldt bär inte ansvaret för att Elin är död. Mördaren är precis lika mycket människa som du och jag, och det är inte en åsikt utan ett faktum som du kan tycka vad fan du vill om, det slutar ändå inte vara så.
Du hörde fel, och det är nog snarare du som är en grinolle och en lipsill. Du kallar andra för bög och niggerlover, men själv blir du lite putt så fort någon kallar dig för vad du är; en hörselskadad rasist som inte klarar av att lyssna på en dokumentär utan att uppfatta andras åsikter som ett personligt angrepp. Jävla ollonhud.