2017-12-18, 17:46
Medlem
Fizzlors avatar
Sverige har i många decennier varit ett land där du knappt behövt kämpa alls för att överleva.
Blev du sjuk, arbetslös, hemlös, skadad så fanns det sociala skyddsnätet alltid där. Vi har inte haft krig eller större konflikter inom landet på över 200 år. Den största prövningen vårt land har haft de senaste 50 åren var 90-talskrisen, och även den tog vi oss igenom utan större problem om man jämför med andra länder i likvärdiga situationer.

Svensken har länge levt i ett system där rättvisa skipas utav "någon annan". Blir du utsatt för brott, orättvisor eller kränkningar så har staten kunnat hjälpa dig. Du har således aldrig behövt ta lagen i egna händer. Tilltron till systemet har varit, och är till viss del fortfarande, enormt. Politikerna har, med hjälp av en genomrutten mediekår, lyckats hålla folket på mattan med Fake News och rena lögner.
Statistik som påvisar invandringens totala misslyckande mörkas, förvrids, förskönas. Brutala våldtäkter och rån rapporteras med absolut största försiktighet för att inte väcka folkets raseri.

(Minns ni hur man gick ut med bild på Ikea-negern i ambulansen då man trodde att han var ett offer, men snabbt tog bort bilden då det visade sig att han var misstänkt?

Minns ni hur DN mörkade övergreppen under WeAreSTHLM i ett halvår och inte sa ett enda ljud förrens NyheterIdag började rota i händelsen?)

Dagens Sverige ser dock inte ut som det gjorde förr. Kaosområderna växer och blir fler till antal för varje år. Trots världens högsta skattetryck så får vi konstanta neddragningar på allt från sjukvård till skola och polis. Vi förväntas arbeta längre och längre, samtidigt som lågpannat folk vi importerat knappt får ett riktigt jobb ens efter +10 år i landet.
Våldet som svenskar utsätts för blir råare, brutalare och osmakligare för varje år som går (tänker nu främst på 17-åringen i Malmö).

Kommun efter kommun visar röda siffror, Sveriges välfärdssystem kommer garanterat krascha inom några få år, troligtvis vid nästa lågkonjunktur. Utöver detta kommer vi även se en bostadskrasch som totalt utraderar majoriteten av svenskarnas tillgångar och sätter dem på bar backe med miljonskulder innan 2020 (prisfallet vi sett hittills är ingenting mot vad som kommer, vi snackar minst -70% från toppen)

Här någonstans får vi hundratusentals svenskar utan jobb, utan bostad, ingen chans till några som helst bidrag då de inte heter "Muhammed", och som gräddet på moset sitter många med en restskuld till banken på minst en miljon. Vad ska de ta sig till? Att rikta udden mot de styrande låter kanske som en självklarhet, men gemene man fungerar inte på det sättet. Berättelser om hur invandrare med barn kan plocka ut +20k skattefritt i månaden, om hur skäggbarn får massa pengar till nya jackor och iPhones var och varannan månad, sprids redan idag bland vanligt folk.

Jag vågar påstå att vi inom 5 år kommer se rena avrättningar av invandrare i Sverige. Grupper med svenskar som totalt sparkar skiten ur varje chokladtomte man ser. Svenskar som börjar terrorisera invandrare på samma sätt som de terroriserat oss de senaste decennierna. Svenskar som kartlägger vart alla kulturberikare i området bor och pangar deras rutor om nätterna.

Intressantast av allt - övriga svenskar kommer inte förfasas över utvecklingen. De kommer inte skriva massa bullshit på Facebook eller gråta ut i media. De kommer nicka medgivandet åt nyheterna att ännu ett asylboende blivit bränt till grunden. De kommer småle när de läser att maskerade jägare stryker runt i landet och knäpper kulturberikare på löpande band.

Varför tror jag då detta? Jo, för att svensken ogillar invandrare innerst inne, precis som alla andra folkgrupper. Även om man inte har något problem med enskilda individer så ÄR MENA-invandrare något som de flesta undviker som pesten. Den fanatiska antirasismen vi sett mellan början på 2000-talet och nu är till följd av det som inom psykologin kallas projektion:

Citat:
Projektion, en term som används inom psykologin för att beskriva en försvarsmekanism som en person begagnar sig av då den inte vill eller kan kännas vid sina egna svagheter tillskriver andra personer eller sin omgivning dessa egenskaper för att försvara sin självbild.

Det hat som vi sett svenskar rikta mot exempelvis Sverigedemokraterna är egentligen ett missriktat hat mot invandrare som man inte vågar stå för socialt. Några av de absolut mest rasistiska svenskar som jag någonsin träffat har, intressant nog, varit de som uttryckt sig mest antirasistiskt.

En undersökning visade att om andelen kulturberikare nådde så lite som 4% i områden så flyttade svensken. Vi vill, innerst inne, inte ha något med dem att göra:

(FB) Svensken flyttar när det blir 4% utomeuropeer i området

De svenskar som är mest pro-invandring är de som knappt känner eller umgås med några invandrare:

http://www.friatider.se/tva-av-tre-mp-kanner-inte-utomeuropeisk-invandrare

Citat:
Två av tre MP-väljare känner inte någon utomeuropeisk invandrare

Svenskens altruism, "allt åt alla"-mentalitet och gränslösa generositet som vi sett de senaste åren är påtvingad från ovan. Det är ett beteende som staten kan upprätthålla sålänge samhället rullar på och svensken har mycket att förlora på att gå emot, men den dagen då allt går åt helvete och staten inte längre håller hårt i kopplet så återgår svensken till att vara den kalla, individualistiska människan som vi faktiskt är i grund och botten.

Vad tror ni, kommer svensken sätta hårt mot hårt när stat och kommun kollapsar till följd av kostnaderna för skäggtomtarna? Eller tror ni att svensken kommer fortsätta tramsa runt med att "även vita män våldtar" när det inte längre finns någon överhet som kan kuva svensken socialt?
Citera
2017-12-18, 17:52
Medlem
XaoqcHs avatar
Nej, inte om fem år eller femtio år. Dina desillusionerade våldsfantasier är dock oroväckande: söker du hjälp mot dessa tankar?
Citera
2017-12-18, 18:06
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Nej, inte om fem år eller femtio år. Dina desillusionerade våldsfantasier är dock oroväckande: söker du hjälp mot dessa tankar?

Jag tror inte att TS pratade om miljöpartister, som du kanske delar åsikter med? Men jag tror att TS är inne på något som faktiskt skulle kunna hända i framtiden. Politikerna lyssnar inte på folket, och då finns det en risk att det kan sluta illa.
Citera
2017-12-18, 18:10
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Nej, inte om fem år eller femtio år.

Vad baserar du det på?

Tror du själv att svensken kommer fortsätta tolerera babiangäng även om statens förtryckarmaskin inte längre fungerade?

Citat:
Dina desillusionerade våldsfantasier är dock oroväckande: söker du hjälp mot dessa tankar?

Irrelevant. Det är inga fantasier, utan vad jag tror kommer hända baserat på:

- Svenskens (normala) rasism mot folk från efterblivna kulturer.
- Svenskens behov av att rätta sig in i ledet socialt. Senaste åren har det varit antirasism, den pendeln svänger snart om så att regelrätt rasism blir legitimt.
- Sveriges kommande ekonomiska kollaps.
- Det faktum att svensken gått emot sin sanna natur såpass länge och tvingats leka Moder Theresa "rädda hela jorden", "ge allt åt alla" när vi i själva verket är raka motsatsen i grunden.
- Svenskens irrationella hat mot "rasism" under senare år när det i själva verket varit "rasism" som räddat folk från att bli rånade/våldtagna/mördade av främlingar.
- Svenskens behov av pengar, hög levnadsstandard och materiell rikedom som inom kort försvinner helt till följd av invandringen.

Har du en annan åsikt får du gärna redogöra den utan att tramsa runt.
Citera
2017-12-18, 18:11
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Jag tror inte att TS pratade om miljöpartister, som du kanske delar åsikter med? Men jag tror att TS är inne på något som faktiskt skulle kunna hända i framtiden. Politikerna lyssnar inte på folket, och då finns det en risk att det kan sluta illa.

Gäsp. Att TS fantiserar om att mörda invandrare får stå för honom (och möjligen dig) då vanliga svenskar inte mördar folk för att de inte känner sig "hörda". Undantaget är givetvis nazister och liknande genier men de är redan avarter i samhället så jag inkluderar inte dem i gruppen vanliga svenskar.
Citera
2017-12-18, 18:15
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Gäsp. Att TS fantiserar om att mörda invandrare får stå för honom (och möjligen dig) då vanliga svenskar inte mördar folk för att de inte känner sig "hörda". Undantaget är givetvis nazister och liknande genier men de är redan avarter i samhället så jag inkluderar inte dem i gruppen vanliga svenskar.

Gäsp.
Jag fantiserar inte om att mörda människor, men det innebär inte att jag vill att landet ska kollapsa heller. Det enda jag säger är att om samhällsklimatet utvecklar sig till den nivån som TS påstår (vilket inte är helt omöjligt med tanke på dagens politik), så är det på grund utav alla politiskt korrekta.
Citera
2017-12-18, 18:19
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:

Det är nog du som behöver söka hjälp.

Nu håller jag inte med TS om att man ska mörda någon. Tycker mord är hemskt och oförlåtligt. Samtidigt så är hans analys dock väldigt träffsäker på vad som komma skall om makthavarna inte tar situationen på allvar. Det kommer att bli ett inbördeskrig utan dess like, det har många vetat om sedan länge.

Det enda som krävs i dagsläget är 2-3 fler år av extremvåld + ekonomisk kris så dras bidragen bort från Mohammad och Ali, då kommer de gå berserk över hur samhället "svikit", vad ska de göra när bidragen inte täcker längre? - Självklart kommer detta tas ut på svennen då allt är vita människors fel. Svennen kommer lida själv och då börja bli riktigt arg.

Till slut med tillräckligt många familjemedlemmar som dödats (jag har själv en vän som dödats av kulturberikare helt oprovocerat ute på stan - förmodligen känner alla någon som känner någon). Utredningarna läggs ner, ingen rättvisa - då brister det hela till slut även för den mest skonsamma och ärliga individen.

Vem som kommer levande ut vet vi inte idag, förhoppningsvis så är det svensken.

Detta problem skulle lätt kunna åtgärdas genom att deportera och skicka tillbaka stora mängder av de avvikande individerna - t.ex. de som inte har asylskäl, de som begår brott, de som kämpat för organisationer? Detta skulle vara ett trevligt sätt att fixa integrationen och göra alla glada osv.

Men tyvärr är allmänheten för blind för att fatta vad de går in i och jag måste tyvärr hålla med TS att inbördeskrig definitvt är på radarn.

Låter dramatiskt jag vet, men jag ser ingen assimilering av dessa individer inom snar framtid heller?

POLITIKER OM NI LÄSER FLASHBACK - GÖR NÅGOT FÖR HELVETE.
Senast redigerad av WheelofFortune 2017-12-18 kl. 18:30.
Citera
2017-12-18, 18:20
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Tidsfråga? 24 år sedan.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Ausonius
Citera
2017-12-18, 18:21
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen

Du förstår min poäng.

Politikerna skiter fullständigt i det faktum att svenskarna överlag har fått nog (de som inte fått nog än utgör antingen den minoritet med sinnessjuka marxister som aldrig någonsin kommer ändra sig, övriga bor skyddat och har ännu inte behövt möta mångkulturen). Gör man det tillräckligt länge så får det stora konsekvenser.

Tänk följande scenario:
Jag kommer och drar dig i håret varje dag, trots att du snällt säger ifrån och ber mig sluta. Det spelar ingen roll om du säger till chefen/fröken för inget händer och ingen bryr sig. Jag fortsätter dag ut och dag in med att dra dig i håret. Tillslut inser du att din absolut enda utväg är att ge mig en fet jävla smäll. Om jag då fortsätter?
Ja, tänk själv vad du skulle göra.

Svensken har dessutom en kuslig förmåga att tvärvända i frågor på väldigt kort tid. Vi går lätt från den ena extremen och tillbaka. Nu har den för oss onaturliga, gränslösa antirasismen varit på tapeten under såpass lång tid och varit så extrem att motreaktionen kommer bli mycket, mycket större än vad folk vågar ana.
Citera
2017-12-18, 18:22
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:

Fast du bekräftar själv TS teorier om våldshanteringen. "Undantaget är givetvis nazister"... alltså den folkgruppen som innan 90 talet faktiskt gick runt och slog ner folk för deras annorlunda åsikter, något gemene svensk funderade på att själv hantera med våld men som vi avstod ifrån för våran långt ingrodda konflikträdsla.
Den nazistgrupp har idag blivit en oerhört liten minoritet och istället tagits över av invandrargäng som går runt och beter sig idag värre än de tidigare nazistiska våldgrupper som misshandlade. En gammal nazist funderade nämligen sällan på att våldta tjejer i sin ungdom, något majoriteten av ensamkommande verkar ha som nationalsport.

Så jag tror lite som TS, risken kommer öka för mer extrema våldbrott riktade av svenskar mot invandrare om ett par år när förtroendet för rättsväsendet nått noll.
Citera
2017-12-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Vad tror ni, kommer svensken sätta hårt mot hårt när stat och kommun kollapsar till följd av kostnaderna för skäggtomtarna? Eller tror ni att svensken kommer fortsätta tramsa runt med att "även vita män våldtar" när det inte längre finns någon överhet som kan kuva svensken socialt?

Den överheten kan endast försvinna genom att svensken gör motstånd. Men det finns inte ens någon som frågar sig HUR man gör motstånd.

Våld leder ingen vart. Systemet har oändliga resurser för att bekämpa våldsamma svenskar. Man behöver bara marschera lite i gatorna i Gbg så kommer de manstarka och slår ner oss. Möjligt att några desperata och ursinniga män tar till våld. Så söker polisen upp dem med hjälp av 99 % av svenska folket. De buras in och så är det över.
Citera
2017-12-18, 18:24
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Tidsfråga? 24 år sedan.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Ausonius

Exakt så, ja. Bara det att den här gången så kommer det vara många fler, dåden kommer vara mycket personligare, och gemene man kommer inte sitta och förfasa sig över hur "hemskt" det är att 89 kebabtekniker strykt med senaste veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in