2017-12-17, 01:38
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Var har jag menat att Lotta aldrig fällde den kommentaren?

Bechir säger att han är där för att inte får tag på Robert, att det är anledningen till varför de är där. Det blir skrattretande hur desperat du är att du förvränger faktiska ord som kom ur Bechirs mun för att det inte passar din agenda.

Skrattretande.

Du skrev i några inlägga ovan att det är samma nonsens som att hon vet vem han är. Kommentaren var inte nonsens utan den ägde faktiskt rum samt att det inte går att utröna ifall polletten inte faller ner till slut i slutet av samtalet. D v s vem Bechir är. Inte att hon ska känna igen hans ansikte från någonstans utan att hon kopplar ihop händelserna som inträffat.

Tycker du för övrigt att när någon presenterar sig som "medborgarjournalist" att man då får som svar att man hotar med att trycka på polislarmet?
Citera
2017-12-17, 01:39
Medlem
Honeytraps avatar
Citat:
Skulle jag ha betett mig som Åsa på sociala medier, då hade jag förväntat mig betydligt jobbigare situationer än att få behöva stöta på Aschberg. Aschberg beter sig inte som en mobbare, han läxar däremot upp Åsa vilket är rättfärdigat med tanke på hur Åsa beter sig på sociala medier och vilken dynga hon faktiskt sprider. Hennes uppmaning att "skäggbarnen" som demonstrerade bör skjutas är vardagsmat för denne "patriot". Gråt lite mer över hur elak Aschberg är mot stackars Åsa som uppmanar folk att skjuta afghaner.

Jag vet inte heller varför Bechir har dött, tycker det är tråkigt när så unga människor dör.

Tyvärr har Robban spårat ur totalt, han är en clown som tror han besitter sanningen. Det gick snabbt utför sedan den gode Stenbeck försvann.

Robert skärp dig! Vill du besöka andra som ej vill ha besök så får du tåla samma sak själv fegis, samma gäller ärkefegisen expressens Tomas Mattson. Ja PK-media är inget annat än Fake News med en politisk agenda, Trump har rätt!
Citera
2017-12-17, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLW77
Om Bechir Rabani dog på grund av yttre omständigheter orsakade av någon för att tysta honom så ville uppdragsgivaren inte göra ett "statement" utan endast låta Bechir Rabanis röst tystna för att sen låta den sakta dö ut till han blir bortglömd.

När mord utförs med skapade dödliga sjukdomsfall som hjärtattacker etc, olika former av olyckor vill uppdragsgivaren ha bort problemet och att det ska glömmas bort så fort som möjligt. Att MSM vägrar nämna något om fallet kan ha med det att göra.

Hade uppdragsgivaren varit intresserad av att göra ett "statement" skicka en tydlig varningssignal till dom som förstår vilka som ligger bakom för att hota och visa vad som händer med dom som inte följer order. Bechir Rabani hade i så fall sprängts, skjutits på ett spektakulärt vis, på samma sätt som t.ex. Olof Palme och JFK blev avrättade på.

Åh, galenskaperna fortsätter.
Bechir var inte en medialt intressant person, de 4 största tidningarna har totalt skrivit 9 artiklar där hans namn nämns varav majoriteten inte ens hade honom som huvudperson i artiklarna utan endast korta notiser.

Som en jämförelse, bara på Aftonbladet hade den obskyre "Big Brother"-deltagare Rodney Da Silva hela 39 artiklar där hans namn nämndes, då var han med i för 6 år sedan.

Bechir var inte medialt känd i Sverige, ni får det att låta som att media tystar hans död, han var aldrig vidare het för media till att börja med.
Citera
2017-12-17, 01:47
Medlem
Citat:
Bechir var inte en medialt intressant person, de 4 största tidningarna har totalt skrivit 9 artiklar

Sanningen är ju den att stora mediehus inte har något förtroende längre. Vem bryr sig hur mycket dom skrivit om Bechir? Är väl bara titta på intresset på FB hur populär denna journalist var.
Citera
2017-12-17, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Du skrev i några inlägga ovan att det är samma nonsens som att hon vet vem han är. Kommentaren var inte nonsens utan den ägde faktiskt rum samt att det inte går att utröna ifall polletten inte faller ner till slut i slutet av samtalet. D v s vem Bechir är. Inte att hon ska känna igen hans ansikte från någonstans utan att hon kopplar ihop händelserna som inträffat.

Tycker du för övrigt att när någon presenterar sig som "medborgarjournalist" att man då får som svar att man hotar med att trycka på polislarmet?

1. Hon frågar flertalet gånger gällande vem han är och vilken organisation han representerar. När hon får höra att han är "medborgarjournalist" så märker hon vad hon har att göra med. Hade hon vetat vem han var, då hade hon inte frågat om och om igen vem hon har att göra med.

2. Bechir säger att han är där för att han inte har lyckats få tag på Aschberg, att då tro att Aschbergs fru ska ha någon aning om vem fasiken han var, ja, det är skrattretande.

3. Ja, jag tycker det är fullt legitimt att trycka på polislarmet när en främmande man kräver att få prata med ens familjemedlem utan att vilja introducera sig själv och vad ärendet gäller.
Citera
2017-12-17, 01:50
Medlem
Intellectuss avatar
Citat:
Bechir var inte en medialt intressant person, de 4 största tidningarna har totalt skrivit 9 artiklar där hans namn nämns varav majoriteten inte ens hade honom som huvudperson i artiklarna utan endast korta notiser.

Som en jämförelse, bara på Aftonbladet hade den obskyre "Big Brother"-deltagare Rodney Da Silva hela 39 artiklar där hans namn nämndes, då var han med i för 6 år sedan.

Bechir var inte medialt känd i Sverige, ni får det att låta som att media tystar hans död, han var aldrig vidare het för media till att börja med.
Detta säger väl ännu mer om medias agenda att fördumma folket och låta saker som big brother vara livets höjdpunkt. Media väljer helt enkelt att inte rapportera sakligt då media endast är ett politiskt organ med massa människor som skyr ljuset. Det Bo i detta fallet gjort är att gått ut och uppviglat till att man ska göra samma sak "att alla kan". Han visar på hur enkelt det är att egentligen föra fram dessa i ljuset. Sen dör han lägligt....
Citera
2017-12-17, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Sanningen är ju den att stora mediehus inte har något förtroende längre. Vem bryr sig hur mycket dom skrivit om Bechir? Är väl bara titta på intresset på FB hur populär denna journalist var.

Så varför skulle de stora mediehusen ha så stort intresse av just Bechir Rabani? För att han skrev konspiratoriska inlägg på nätet och knackade dörr hos journalister?

Så är man populär på FB bland högerextrema, vilket är en obetydligt liten andel svenskar, då ska man alltså nämnas i media konstant? Bechir var "stor" i en väldigt liten klick, bland vanliga civila lär inte ens en promille av gemene svensk ha koll på vem han var.
Citera
2017-12-17, 01:53
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Osmakligt i min värld är förenat med att en person, i detta fallet Åsa, på sociala medier skriver att "skäggbarn" bör skjutas, det är osmakligt. Det är komiskt hur mån du är om Åsas integritet och att hon inte ska få sina känslor sårade när hon har skrivit extremt grova saker om människor.

Detta är liksom problemet med er foliehattar, ni bortser från allt era "egna" gör och rättfärdigar den skiten med idioti. Nu när Bechir har dött så blir plötsligt hans död Robert Aschbergs fel, ni beskyller allt och alla för alla möjliga absurda saker, det är tragiskt.

Jag tillhör inte några "egna" åt något håll. Beskyller ingen. Vill enbart ha fram fakta. Däremot är det övertydligt att du tillhör den ena falangen. Fattar du inte vad jag skriver? Jag är mån om vårt rättsväsende och ett samhälle utan pöbelvälde. Det har ingenting med att göra att jag vill skydda någon från att bli sårad. Det är kriminellt att agera som Aschberg, det kallas ofredande och är ett mobbarbeteende.

Sedan tycker jag Bechir var osmidig när han ville få till en intervju och ringde på hos Aschberg. Han skulle självklart ha presenterat sig med namn och ärende, men han gick inte över gränsen och hotade eller försökte tränga sig in i lägenheten, han skrek inte heller (till skillnad från vissa andra).
Citera
2017-12-17, 01:53
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Bechir Rabani blev mördad av Mossad-agenter (Säpo) med medel som orsakar hjärtinfarkt. Samtidigt har man säkerligen injicerat preparat som kanske anabola eller andra droger i hans kropp för att smutskasta honom efter hans död så folk inte tar Bechir Rabani på allvar.

Bechri Rabani var fullt frisk och ser inte alls ut att ha gått på några droger. Knappast anabola heller. Så stor var han inte.

Men kom igen.....are you for real? Mossad? Tror du på allvar att Aschberg kan kommendera Mossad?

Förstår du inte att en typ som Robert Aschberg, som är så ANTISIONISTISK och antiisraelisk (trots sitt judiska ursprung - det har inget med sionism att göra), är precis motsatsen till vad Mossad är?

De skulle aldrig gå hans ärenden (de vet inte vem han r, han är en nobody för dem). Hans propaganda och agenda är ju för fan helt i opposition till Mossad och Israel.
Citera
2017-12-17, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectus
Detta säger väl ännu mer om medias agenda att fördumma folket och låta saker som big brother vara livets höjdpunkt. Media väljer helt enkelt att inte rapportera sakligt då media endast är ett politiskt organ med massa människor som skyr ljuset. Det Bo i detta fallet gjort är att gått ut och uppviglat till att man ska göra samma sak "att alla kan". Han visar på hur enkelt det är att egentligen föra fram dessa i ljuset. Sen dör han lägligt....

Korkat inlägg.
Media och tidningar drivs av efterfrågan, hade efterfrågan för Bechir Rabani varit stort, ja, då hade han varit ett populärt föremål för media. Du tror väl knappast att svenska media är förtjusta i Trump? Trots det nämns han dagligen i media. Varför? Jo, för att svenskar är intresserade av att läsa om Trump.

Att ni verkar tro att en vanlig svensk ute i det civila ens har en anledning till att veta vem Bechir var, det säger mer om hur vansinnigt långt från det faktiska samhället ni är.
Citera
2017-12-17, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Jag tillhör inte några "egna" åt något håll. Beskyller ingen. Vill enbart ha fram fakta. Däremot är det övertydligt att du tillhör den ena falangen. Fattar du inte vad jag skriver? Jag är mån om vårt rättsväsende och ett samhälle utan pöbelvälde. Det har ingenting med att göra att jag vill skydda någon från att bli sårad. Det är kriminellt att agera som Aschberg, det kallas ofredande och är ett mobbarbeteende.

Sedan tycker jag Bechir var osmidig när han ville få till en intervju och ringde på hos Aschberg. Han skulle självklart ha presenterat sig med namn och ärende, men han gick inte över gränsen och hotade eller försökte tränga sig in i lägenheten, han skrek inte heller (till skillnad från vissa andra).

Jaha, du är mån om ett samhälle utan pöbelvälde, du bry dig dock inte om att Bechir var ett fan av "Granskning Sverige" som hänger ut folk för banala påståenden de själva vräker ut sig. För att sedan lägga ut på sociala medier för att folk ska hetsa mot deras offer.

Bechir gapade rejält under Almedalsveckan, att han inte skrek sist var nog mer på grund av att hon hade att göra med Lotta istället för Robert.

Nu har vi en hög med konspirationsteorier att Robert och Lotta är bakom Bechirs död, det är skrämmande. Du pratar om pöbel, massvis med högerextrema ligger nu och trycker på att Aschberg skulle vara skyldig för att Bechir tragiskt nog har gått bort. Du påstår dig inte tillhöra någon falang, du är dock väldigt selektiv i dina val av sidor.
Citera
2017-12-17, 02:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
exakt! den här mannen tog inga droger, han gjorde en video dagen innan och dagen efter skulle han varit i livesändning skulle han då ta knark mellan där.. skitsnack
Exakt. Dessutom var han nybliven pappa eller hur? En ung familj att ta hand om. Då knarkar man inte gärna, inte om man är sån som han visat att han är som person på filmerna. Stackars hans lilla barn o ev fru
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in