2017-12-16, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Bechir Rabani blev mördad av Mossad-agenter (Säpo) med medel som orsakar hjärtinfarkt. Samtidigt har man säkerligen injicerat preparat som kanske anabola eller andra droger i hans kropp för att smutskasta honom efter hans död så folk inte tar Bechir Rabani på allvar.

Bechri Rabani var fullt frisk och ser inte alls ut att ha gått på några droger. Knappast anabola heller. Så stor var han inte.
Så är det. Succinylklorid (horse tranqualizer) som förlamar offret som kvävs och dör. Preparatet syns inte vid obduktion. Tror knappast att den som utför obduktionen letar efter nålstick.
Citera
2017-12-16, 23:57
Medlem
jugbandbluess avatar
det går givetvis att inducera hjärtinfarkt, på otaliga sätt. hur många samtal bort aschberg är från sådana kompetenser kan man bara spekulera om
Citera
2017-12-17, 00:00
Medlem
bernad_laws avatar
Herrejävlar, regel 0.06 GÄLLER.

Vill man klaga på modereringen får man ta detta på därtill avsedd plats eller räkna med varningar. /Mod
Citera
2017-12-17, 00:14
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Situationer som denna, som är oerhört tragisk, är när jag älskar Flashback som mest, när folk inte bara är naiva på ett sätt som verkligen har utnyttjats hos det svenska folket (egentligen en bra egenskap) så ♡ i detta sorgliga besked..

Kolla Ekeroth, den lilla kaxiga juden.
Bechir Rabanis kropp har inte ens hunnit kallna, och han hittar, i bästa Aftonbladet/DN/Expressen/SVT Agenda, smutskastning. På Facebook, jag har inget konto där, så jag tog en screenshot: bildlänk men så blev han knappast svensk pristagare, enda "svensk" mig veterligen, som vunnit Herzl Award på World Zionist Organization: https://s8.postimg.org/7nuub4cad/Herzl_Award_Ekeroth.jpg

Hursomhelst, DETTA MÅSTE NI SE!!

Av Bechir 9 december 2017, nån vecka sen alltså. Han visar ju precis vilka svin de är, "De Goda Människorna", drar ner brallorna totalt på dem! Sett halva, fram till där han förklarar varför tidningar som tex. Aftonbladet ljuger så in i helvete om Syrien, och efter att ha följt kriget där kan jag lova att det han säger är 100% sant!
Aschberg - Ett Annat Ansikte (40 min)
https://www.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc

Detta är Facebook tror jag..?

Bildlänk

Och de är inget svårt att ordna en död som en hjärtattack, de är tom. ett av de sätten som inte är helt uppenbara, och används ofta av judarna. Ett exempel är hur ryska diplomater dog i hjärtattacker, en efter en. Så ser verkligheten ut, tyvärr, en artikel i mängden som visar:
Spy games: Is 'heart disease' really killing Russian diplomats?
https://www.alaraby.co.uk/english/comment/2017/10/12/spy-games-is-heart-disease-really-killing-russian-diplomats eller Washington Post: August 24, 2017: Russian ambassador Mirgayas Shirinskiy is seventh Russian diplomat to die since November/
Bechir var 41 dagar från fylla 34 år, knappast överviktig eller pundare. Död i hjärtattack, i detta sammanhanget... 1+1 = The Usual Suspects!

Viktigast: Kolla på hans senaste film om Aschberg!

Sjukt bra inlägg.

Zionismen lever starkt.
Citera
2017-12-17, 00:20
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMysteriis
Finns det några som helst indicier som tyder på mord förutom att någon eventuellt skulle kunna tänkas ha ett motiv?

Nej.
Citera
2017-12-17, 00:21
Avstängd
OliverCromwells avatar
Folk bland kommentarerna på Megafonerna har påstått att Bechir Rabani hade fått information om Aschbergs inblandning/koppling till en pedofilhärva.

Några av kommentarerna hittar jag inte längre. Men det kan så klart vara ren påhitt.

Men om det är så att Rabani var på väg att avslöja något sådant, riktigt stort som en pedofilhärva där Aschberg kan kopplas till, så kan man ju förstå varför hans sista reportage om Aschberg inte kunde publiceras.

Intressant är även att Rabani lät Aschberg se på reportaget i förväg.

Om man ska tro på Megafonerna så är familjen Rabani väldigt kritiska till alla konspirationsteorier som sprids just nu. Ett minst sagt märkligt beteende från familjen. Jag utgår från att de blivit hotade.
Citera
2017-12-17, 00:22
Medlem
Jösses, det verkar som att varenda fullblodsdåre har hittat in till tråden om alla trådar om Bechir. Nu tar jag det på fullaste allvar att man ej ska tala illa om de döda. Bechir var på sin höjd en högljudd och enkel kritiker som belyste en del viktiga ämnen, dock knappast särskilt "djuplodande" i sitt tänk.

Jag faller ju baklänges åt de som på allvar tror på en foliehattsteori om att RB eller Expo har mördat Bechir. Det handlar inte om sensationsjournalistik som watergate eller Snowden, utan om en kille som bl a. har ringt på RB:s dörr och ställt helt meningslösa frågor. Sen följt upp med en video där han tar upp saker som att RB umgås med typ välbärgade/framgångsrika personer, hans kontakter, att han tjänar pengar osv. Inget av det är nytt eller särskilt häpnadsväckande alls.

Tror man på allvar att det är skäl för att ta ihjäl någon är det skrämmande. Får jag gissa så blev han nog mer irriterad i efterhand över påringningen än videon (om han ens har sett den).

Att dö vid så pass ung ålder ÄR ovanligt. Dock är det inte på något sätt unikt. Hjärnblödning, hjärtinfarkt, droger eller självmord är de i mitt tycke största sannolikheterna.
Citera
2017-12-17, 00:28
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkman74
Jösses, det verkar som att varenda fullblodsdåre har hittat in till tråden om alla trådar om Bechir. Nu tar jag det på fullaste allvar att man ej ska tala illa om de döda. Bechir var på sin höjd en högljudd och enkel kritiker som belyste en del viktiga ämnen, dock knappast särskilt "djuplodande" i sitt tänk.

Jag faller ju baklänges åt de som på allvar tror på en foliehattsteori om att RB eller Expo har mördat Bechir. Det handlar inte om sensationsjournalistik som watergate eller Snowden, utan om en kille som bl a. har ringt på RB:s dörr och ställt helt meningslösa frågor. Sen följt upp med en video där han tar upp saker som att RB umgås med typ välbärgade/framgångsrika personer, hans kontakter, att han tjänar pengar osv. Inget av det är nytt eller särskilt häpnadsväckande alls.

Tror man på allvar att det är skäl för att ta ihjäl någon är det skrämmande. Får jag gissa så blev han nog mer irriterad i efterhand över påringningen än videon (om han ens har sett den).

Att dö vid så pass ung ålder ÄR ovanligt. Dock är det inte på något sätt unikt. Hjärnblödning, hjärtinfarkt, droger eller självmord är de i mitt tycke största sannolikheterna.

Din naiva, blåögda dumma jävel!!!

Tror du på riktigt inte att politiska mord sker i Sverige?! Tror du Aschberg har rent mjöl i påsen? Har du ens kollat på videon där han inte bara åker hem till Robban, utan EXPONERAR SKITEN ur han.

VAKNA!!!
Citera
2017-12-17, 00:33
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:

först ska vi ha det på det klara att han gjorde mer under sina år som journalist för landet än vad du och din pissiga släkt någonsin kommer göra under flera generation så ha respekt din jävla smutskastare, sitta och snacka om droger när du inte vet ett piss!

Med ditt tänk kan det aldrig ske något som inte är vanligt för det är ju ovanligt... hör du inte så dumt det låter?
Citera
2017-12-17, 00:35
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:

Jag tror kommentaren som Lotta Aschberg fäller innan hon stänger dörren, d v s "Du ska få stå för det här", är menad som en kommentar av materialet som Robert (och säkert även hon själv) fått se i förväg. Det är bara när även gemene man får se vad det var Bechir hade skapat som man egentligen kan värdera sannolikhetsgraden av anstiftan till mord.
Citera
2017-12-17, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Folk bland kommentarerna på Megafonerna har påstått att Bechir Rabani hade fått information om Aschbergs inblandning/koppling till en pedofilhärva.

Några av kommentarerna hittar jag inte längre. Men det kan så klart vara ren påhitt.

Men om det är så att Rabani var på väg att avslöja något sådant, riktigt stort som en pedofilhärva där Aschberg kan kopplas till, så kan man ju förstå varför hans sista reportage om Aschberg inte kunde publiceras.

Intressant är även att Rabani lät Aschberg se på reportaget i förväg.

Om man ska tro på Megafonerna så är familjen Rabani väldigt kritiska till alla konspirationsteorier som sprids just nu. Ett minst sagt märkligt beteende från familjen. Jag utgår från att de blivit hotade.

Haha...ja, vem fan hade INTE blivit blivit upprörd om ett skitforum på nätet med många användare samt diverse sidor börjar spekulera i hans död. Anta att han t ex. har dött av naturliga orsaker, droger eller av självmord (vilket är mest sannolikt), familjen VET om orsaken. I deras sorg får de samtidigt veta om hur mycket idiotiska konspirationsteorier som haglar runt. Judiska komplotter, Expo och RB ligger bakom ett "mord" på en no-name kille (all heder till Rabani dock) som är vagt känd på typ youtube och liknande.

Det är väl för fan troligare att det föreligger så, än att RB har anlitat en torped som använder sig av "agentgift" som inte syns vid obduktion osv? Han har ju inte ens avslöjat något nytt...alls! Ringt på dörren hemma hos RB, sedan efteråt snackat i allmänhet om RB i en video. Det allra mest är tveklöst sant, men även välkända fakta sedan evigheter. Haha....ja, jösses...folk är fan inte kloka...

Ok om Snowden hade blivit mördad, för då finns det fog för det. Men en amatörjournalist som har ringt på RB:s dörr. Hahahaa....jag skrattar ihjäl mig!
Citera
2017-12-17, 00:39
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Haha...ja, vem fan hade INTE blivit blivit upprörd om ett skitforum på nätet med många användare samt diverse sidor börjar spekulera i hans död. Anta att han t ex. har dött av naturliga orsaker, droger eller av självmord (vilket är mest sannolikt), familjen VET om orsaken. I deras sorg får de samtidigt veta om hur mycket idiotiska konspirationsteorier som haglar runt. Judiska komplotter, Expo och RB ligger bakom ett "mord" på en no-name kille (all heder till Rabani dock) som är vagt känd på typ youtube och liknande.

Det är väl för fan troligare att det föreligger så, än att RB har anlitat en torped som använder sig av "agentgift" som inte syns vid obduktion osv? Han har ju inte ens avslöjat något nytt...alls! Ringt på dörren hemma hos RB, sedan efteråt snackat i allmänhet om RB i en video. Det allra mest är tveklöst sant, men även välkända fakta sedan evigheter. Haha....ja, jösses...folk är fan inte kloka...

Ok om Snowden hade blivit mördad, för då finns det fog för det. Men en amatörjournalist som har ringt på RB:s dörr. Hahahaa....jag skrattar ihjäl mig!

Du menar att en levnadsglad person som honom skulle tagit sitt liv? Det är ju du som spottar på honom när han är död. Inte vi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in