Citat:
Ursprungligen postat av
OliverCromwell
Folk bland kommentarerna på Megafonerna har påstått att Bechir Rabani hade fått information om Aschbergs inblandning/koppling till en pedofilhärva.
Några av kommentarerna hittar jag inte längre. Men det kan så klart vara ren påhitt.
Men om det är så att Rabani var på väg att avslöja något sådant, riktigt stort som en pedofilhärva där Aschberg kan kopplas till, så kan man ju förstå varför hans sista reportage om Aschberg inte kunde publiceras.
Intressant är även att Rabani lät Aschberg se på reportaget i förväg.
Om man ska tro på Megafonerna så är familjen Rabani väldigt kritiska till alla konspirationsteorier som sprids just nu. Ett minst sagt märkligt beteende från familjen. Jag utgår från att de blivit hotade.
Haha...ja, vem fan hade INTE blivit blivit upprörd om ett skitforum på nätet med många användare samt diverse sidor börjar spekulera i hans död. Anta att han t ex. har dött av naturliga orsaker, droger eller av självmord (vilket är mest sannolikt), familjen VET om orsaken. I deras sorg får de samtidigt veta om hur mycket idiotiska konspirationsteorier som haglar runt. Judiska komplotter, Expo och RB ligger bakom ett "mord" på en no-name kille (all heder till Rabani dock) som är vagt känd på typ youtube och liknande.
Det är väl för fan troligare att det föreligger så, än att RB har anlitat en torped som använder sig av "agentgift" som inte syns vid obduktion osv? Han har ju inte ens avslöjat något nytt...alls! Ringt på dörren hemma hos RB, sedan efteråt snackat i allmänhet om RB i en video. Det allra mest är tveklöst sant, men även välkända fakta sedan evigheter. Haha....ja, jösses...folk är fan inte kloka...
Ok om Snowden hade blivit mördad, för då finns det fog för det. Men en amatörjournalist som har ringt på RB:s dörr. Hahahaa....jag skrattar ihjäl mig!