Citat:
Ursprungligen postat av
Mia-Rovy
Jag gillar Robert Aschberg. Och inte ens chans i helvetet att han skulle lägga sådan möda på en okänd random filur som denna.
Aschberg är inte kababel för du gillar Aschberg? De var en något vag anledning får jag nog säga..
Släkten Aschberg har byggts upp på fiffel och kriminalitet, vet du tex. vad hans mor/farfar gjorde år de Judiska Bolsjevikerna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mia-Rovy
Så Googla på "Solvallakungen". Mannen hittades död, ett skott i tinningen. Några månader efter att Robert krävt tillbaka pengar från ett bedrägeri han utsatte Robert för. Om jag uppfattar det rätt.
https://www.expressen.se/nyheter/solvallakungen-hittad-dod/
Å andra sidan hade Solvallakungen med all rätta väldigt många fiender efter hans miljinbedrägerier
De där Solvalla grejen var väl Aschberg som blev blåst när han försökte köpa ett scoop om Palmes mördare om jag inte minns fel.
De är nog inte Aschberg som mördade honom för hämnd. Grejen med hjärtinfarkt och journalister är att de ett vanligt sätt att tysta journalister, inte i Sverige, men överlag.
Nu hade Bechir nått på Aschberg, och när de skulle släppas avlider han, 33 år gammal i hjärtinfarkt.
De är fan inte helt Kosher, och oavsett vad personlig åsikt man har om Aschberg så är det suspekt.
Utred Aschberg och hans Sionistiska Maffia som
eXpo och allt vad de är.. och hjärtat kanske stannar.