2017-12-15, 10:33
Medlem
Marcus borde kontakta Helene igen om han inte redan gjort det. Där har han en kvinna som passar honom och som kommer vara honom trogen.
Citera
2017-12-15, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Marcus borde kontakta Helene igen om han inte redan gjort det. Där har han en kvinna som passar honom och som kommer vara honom trogen.

Det är väl inte så optimalt att börja dejta en 42-årig kvinna om man vill ha barn..?
Citera
2017-12-15, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det är väl inte så optimalt att börja dejta en 42-årig kvinna om man vill ha barn..?
Visst men alla som vill ha barn får inte det, är inte så att det är en mänsklig rättighet på något sätt. Han får rätta mun efter matsäcken som alla andra. Malin tycker jag han också kunde kontakta igen men i första hand Helen.
Citera
2017-12-15, 12:03
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Tror han grusade sina chanser med dom andra efter detta. Han visade hur himla omogen han är ännu.
Citera
2017-12-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tror han grusade sina chanser med dom andra efter detta. Han visade hur himla omogen han är ännu.
Jag tror på Marcus och Helene iaf. Hon är singel enligt FB. Erika blev bara råfel och det märktes i det senaste avsnittet.
Citera
2017-12-15, 13:09
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jag tror på Marcus och Helene iaf. Hon är singel enligt FB. Erika blev bara råfel och det märktes i det senaste avsnittet.
Kanske. Jo..Det var ju helt väntat. En tjej som Erica är ingen realistisk partner för honom. Men Marcus måste börja tänka med hjärnan som klär en snart 40-årig man och inte med kuken. Då blir han inte så blind för signaler.
Citera
2017-12-15, 16:17
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Nu är ju verkligen inte Liselott någon favorit hos mig men att vara andrahandsval kan ju verkligen inte vara kul så där förstår jag henne helt och fullt att hon drog.

Jag kanske det eller att han har liten penis. (Snacka om att vi går händelserna i förväg . Vi har ju inte ens sett dem ihop på tv och så pratar om varför de gjort slut, men ryktena brukar stämma.)
Citera
2017-12-15, 17:58
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag kanske det eller att han har liten penis. (Snacka om att vi går händelserna i förväg . Vi har ju inte ens sett dem ihop på tv och så pratar om varför de gjort slut, men ryktena brukar stämma.)
Ja..Alltså varför inte? Vi kan ju säga såhär. Det någonting med Dennis som Annie inte hade tänkt på/lagt märkte till på gården som hon blev varse om på resan som hon hängde upp sig på.

OM nu Liselott kom tillbaka och trotsallt blev ihop med Dennis ett tag (trots att hon redan då var "andravalet")..jag tror inte att hon helt plötsligt kom på efter ett tag.."Aj, fan..jag är ju andravalet. Jag gör slut". Utan det sannolika är att hon också stört sig på något hos Dennis.
Senast redigerad av Steff83 2017-12-15 kl. 18:04.
Citera
2017-12-15, 18:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja..Alltså varför inte? Vi kan ju säga såhär. Det någonting med Dennis som Annie inte hade tänkt på/lagt märkte till på gården som hon blev varse om på resan som hon hängde upp sig på.

Eller rättare sagt något som hon inte kunde hänga upp sig på.
Citera
2017-12-15, 21:08
Medlem
En analys av några av årets deltagare

Erica en ond kvinna som inte kunnat hantera sitt förra förhållande och kasta sig in hos Marcus enbart av egoistiska själ talade även illa om sina rivaler

Marcus hopplös lantis med dåligt självförtroende som fall pladask för Ericas sjuka beteende

Dennis en snäll kille men också en riktig lantis som än har mycket att lära om kvinnor

Lise-Lott egentligen snäll men omogen och sårad av trasiga familjerelationer

Annie en klassisk småstadstjej utan större djup väldigt grund förmodligen levt en väldigt skyddad uppväxt

Joakim en ung stilig man med mycket charm verkar genuint trevlig hade jag sett honom på stan hade jag nog tänkt att han var dryg men han verkar ha fått en uppfostran som ändå gjort honom jordnära

Carro K en tjej som gillar och ha kul och som har mycket karisma som Jocke fall för även om han skulle teoretiskt hittat en tjej med mer fördelaktigt utseende

Jörgen en man med mycket machoideal men som egentligen som flera antytt har en annan mjukare sida under det

Erik fortfarande omogen och kommer inte hitta sin livskärlek tror jag på många år

Therese tror hon har allvarliga relateringsproblem till andra människor som hon måste jobba med

Wille en väldigt fin man tror och hoppas han hittar kärleken snart
Citera
2017-12-15, 21:17
Medlem
Citat:

Varför skulle han dejta Helene, attraktion är viktigt och jag kan inte tänka mig att Marcus finner henne speciellt attraktiv. Dessutom är hon 42 år och Marcus vill ha barn. Det finns ju faktiskt fler kvinnor än de som är med i serien. Jag tror Marcus kommer hitta kärleken till slut, många som kollade på serien tycker säkert han verkar snäll och kontaktar honom om han nu blir singel igen.
Citera
2017-12-15, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Varför skulle han dejta Helene, attraktion är viktigt och jag kan inte tänka mig att Marcus finner henne speciellt attraktiv. Dessutom är hon 42 år och Marcus vill ha barn. Det finns ju faktiskt fler kvinnor än de som är med i serien. Jag tror Marcus kommer hitta kärleken till slut, många som kollade på serien tycker säkert han verkar snäll och kontaktar honom om han nu blir singel igen.
Om han inte är attraherad varför bjöd han då in henne till gården? Utöver det så sa han att de tre som fick åka hem var fantastiska kvinnor.

Erica är han inte kompatibel med, varken mentalt eller utseendet. Han är väl 12 år äldre än Erica men hon verkar bra mycket mognare än honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in