2017-12-13, 08:29
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Enklaste sättet att tysta hysteriska personer är att inte bry sig. Vi jobbar på och håller oss undan i väntan på att stormen blåser över.

Håller med låt dem rasa av sig! Man kan inte lägga sig i, man vet ju inget om enskilda fall så låt dem som vet göra jobbet. Finns allt från våldtäkt till en ovälkomna ord. Allt från omotiverat, överdrivet och falskt till värt dödsstraff. Dras inte med i pöbelupploppen, ligg lågt.
Citera
2017-12-13, 08:30
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterljuvt

Kan ni kvinnor, som gör er till offer, SLUTA! Ni tar fokus från dom verkliga offren som finns där ute, som både kvinnor och män vill skydda! Ni lägger skuld på generationer av oskyldiga män för något ni, om ni hade haft ett uns självrespekt och integritet, hade kunnat projicerat och sagt ifrån gentemot, dom gånger dessa orättvisor dykt upp och gett fan i att generalisea"
_____

Tycker ni kvinnor, att det är rimligt att en Hollywoodkampanj ska stjäla fokus från gruppvåldtäkter, övergrepp inom familjen osv. för skit som "han tog mig på rumpan på julfesten""han flåsade i mitt öra" och ännu sjukare: "vi var tillsammans men jag anser ändå att han begått någon form av hittepå övergrepp för 27 år sedan"?
Tror vi är många kvinnor som helt och hållet håller med dig. Tyvärr är det inte såna som oss som kommer till tals särskilt ofta i media. Kanske är det polarisering mellan man och kvinna som är syftet?
Citera
2017-12-13, 08:55
Medlem
nordicwraths avatar
Grejen är den att det bara är snälla killar som drabbas. Svinen bryr sig inte och de 10% som raggar på allt och alla är de som får ligga med majoriteten kvinnor, de belönas alltså av sitt beteende och kommer att fortsätta. Om du matar en hund var tionde gång den bajsar på mattan så kommer den inte sluta även om den inte blir matad de andra nio gångerna.

Jag säger ifrån öppet och killarna i klassen där jag går är så trötta %MeToo att man säger att man inte bryr sig längre om en tjej säger att hon blivit sexuellt överfallen, för det kan betyda allt från att hon faktiskt blivit våldtagen till att hon ångrat sig dagen efter eller haft sex fast hon inte vill, vilket hon inte visat på något sätt och därför bär ansvaret. Saken är den att om kvinnor inte kan ansvara för sina handlingar måste vi ju börja omyndigförklara kvinnor och det vill säkert inte någon av oss.

Jag har blivit utsatt för en kvinnlig psykopat och kommer därför aldrig acceptera eller tolerera en gapig och skrikig våldsam feminist som projicerar massa skit på mig. Jag har blivit misshandlad nog, och det där är också misshandel.
Senast redigerad av nordicwrath 2017-12-13 kl. 09:01.
Citera
2017-12-13, 09:10
Medlem
Metoo är fel på ett moraliskt plan, men det struntar jag i så länge det är eliten som drabbas. Jag har insett att jag genuint avskyr i stort sett hela svenska kändis, media, kultur och politiska eliten. De är alla delaktiga i det förljugna samhälle och det sociala förtrycket. En del är direkt med och driver på som Soran Ismail som byggt sin karriär på rätt åsikter och rätt sorts hat, medan andra sitter tysta. De senare är också skyldiga för de tillåter de andra att hållas och är tillräckligt PK för att överleva.

För att alls tillhöra eliten idag så måste man vara förljugen, annars hade man blivit utstött och/eller flippat (vilket hänt med en del).

Jag ser Metoo som PKismens sista dödsryckningar. När den börjar angripa sig själv och de sina. Jag ser det som en naturlig utveckling när svinen börjar använda sina vapen mot sig själva och samtidigt avslöjar vad lögnen gör med en kultur. Det är ingen slump att Virtanen och Ismail m.m. avslöjas som vidriga svin. De har kunnat göra sig en karriär på sin avsaknad av moral och deras karaktär har märkts i sättet de angriper sina meningsmotståndare.

Det är helt naturligt att om inträdeskravet till en grupp är brist på moral så blir det också en kultur av övergrepp och vidrigheter.

Om något så borde vi nyttja detta tillfälle när samhället skicktats till att rensa ut de människor som flutit upp till toppen av samhället. Med sociala medier så kan vi rycka upp ett helt nätverk av människor som är av dålig karaktär och göra oss av med dem. Rensa nationen från dessa parasiter och infektioner.
Citera
2017-12-13, 09:19
Medlem
Varför ska man ens ta åt sig över att bli generaliserad på det sättet? Orden har bara makten man själv ger dom. I mitt fall ingen makt alls. När jag indirekt blir anklagad för att bidra till våldtäktskultur så skrattar jag bara gott. Jag vet att manshatarna har tappat kontrollen. Jag vet att det är dem som mår dåligt.

Jag skrattade så mycket att jag nästan skämdes över att radikalfeministerna var så taggade på att uppmärksammas i riksdagen, och det blev ett totalt fiasko. Där har jag min vedergällning.

Ska bli intressant med protester i norra Botkyrka som dem nu talar om. Ännu ett fiasko förväntas inom snar framtid.
Citera
2017-12-13, 09:20
Medlem
För att de flesta kvinnor valt detta själva. Ni får stå ert kast. Jag kommer givetvis enbart att försvara min kvinna, skiter generellt i andra.
Citera
2017-12-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterljuvt
Det gör jag, men det är knappast en debatt som pågår. Jag är en kvinna, som verkar omgiven av kvinnor som alla verkar ha slutit upp med lynchmobben.

Problemet är att alla män är omgivna av kvinnor också, finns ingenstans där inte kvinnan styr nu.

Svenska män är ute för räkning, du blir av med arbete, barn, hem om du ens försöker yttra dig. Du tystas direkt med anklagelser om pedofili eller våldtäkt.

Och de ger sig på barn, familj, arbetskollegor, chefer, grannar.

Och visst är det endast en liten grupp som driver detta hat, men de har "folket", lagarna och myndigheterna på sin sida.
Senast redigerad av Dolche 2017-12-13 kl. 09:26.
Citera
2017-12-13, 09:26
Medlem
Låt dem hållas. De tröttnar snart och flyttar fokus till något annat.
Det bästa med metoo måste ändå vara att män helt plötsligt är män igen och att alla de 62 olika könen som det tjatades om innan är som bortblåsta...
Citera
2017-12-13, 09:29
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattkast
Varför ska man ens ta åt sig över att bli generaliserad på det sättet? Orden har bara makten man själv ger dom. I mitt fall ingen makt alls. När jag indirekt blir anklagad för att bidra till våldtäktskultur så skrattar jag bara gott. Jag vet att manshatarna har tappat kontrollen. Jag vet att det är dem som mår dåligt.

Jag skrattade så mycket att jag nästan skämdes över att radikalfeministerna var så taggade på att uppmärksammas i riksdagen, och det blev ett totalt fiasko. Där har jag min vedergällning.

Ska bli intressant med protester i norra Botkyrka som dem nu talar om. Ännu ett fiasko förväntas inom snar framtid.

Ett mycket bra inlägg som stämmer helt med min världsbild samt inställning och reaktion till saken.

Är kvinnorna så satans verklighetsfrånvända samt inte ser orsak-verkan så är de inte mitt problem att hantera.
Problemet accelererar dessutom i samhället med hur kvinnor/ feminister/ batikhäxor väljer att driva/ påverka politiken angående "mångkultur".

Jag kan gärna ge hjälp till självhjälp men åt dessa fanatiska kvinnor finns den ingen hjälp att ge.

Jag skyddar de mina och även de kvinnor som ingår i det nätverket för det är riktiga kvinnor som har det mesta djävligt klart och tydligt för sig.
De ser och förstår orsak-verkan i alla dimensioner dessutom.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2017-12-13, 09:34
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Män är välkomna att starta vilken # som helst, garanterat gjort för övrigt. Men vet du, den lär inte alls få samma "uppbackning" förmodligen av det enkla skälet att män som grupp bär inte på motsvarande massiva erfarenheter av tafsande, respektlöshet, kränkningar från kvinnor som tvärtom.
Män behöver inte metoo.
1) Vi säger till direkt när vi inte gillar tafsande, och så slutar det.
2) Vi gillar tafsandet, och då kan det fortsätta.
3) Vi ältar inte en oförätt i fem år innan vi skriver en tweet.
Citera
2017-12-13, 09:35
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurum79
Låt dem hållas. De tröttnar snart och flyttar fokus till något annat.
Det bästa med metoo måste ändå vara att män helt plötsligt är män igen och att alla de 62 olika könen som det tjatades om innan är som bortblåsta...

Hahahahahaha!
Vilken djävla kommentar men ack så klockren och fullständigt "spot on".
Tack för den reflektionen angående alla kön som vi av någon djävla anledning tycks ha i Sverige?
Var det inte Danmark som hade problem med grundvattnet och på tok för mycket med rester ifrån mediciner och P-piller så dansken började bli "svag"?
Fan, det svenska grundvattnet måsta vara det mest kontaminerade i världen pga att vi utvecklar så satans många olika kön här.
Tack för ditt inlägg!

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2017-12-13, 09:47
Medlem
Svenskar,världens mest konflikträdda människor.
Den som höjer rösten det minsta anses som mycket besvärlig,om det inte är en chef,för då fjäskas det så maximalt att man baxnar.

Får jag reda på att någon jvel har gjort något mot någon jag känner så åker jag dit och letar reda på muppen.Inte konstigt att vissa fruntimmer blir knasiga när man ser hur små fega "män" uppför sig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in