2015-06-12, 16:59
Medlem
Som rubriken, vart finns 5htp? Finns massa med sidor bara man googlar, men vill ha en seriös sida så man inte får nåt annat skit..
Något tips?
Mvh
Citera
2015-06-12, 17:33
Bannlyst
https://naturprodukter.se/forkylning/populara-varor/cytoplan-5-htp-plus-50-mg-60-kap-180-kap/
Citera
2015-06-12, 18:01
Bannlyst
http://www.healthspark.co.uk/5-htp.html

Väldigt billigt o bra!
Citera
2015-06-14, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuuuarkBraah
Som rubriken, vart finns 5htp? Finns massa med sidor bara man googlar, men vill ha en seriös sida så man inte får nåt annat skit..
Något tips?
Mvh
Jag kör mitt ifrån alphabrain.eu. Snabb leverans eftersom det skickas inrikes.
Citera
2015-06-15, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bouncer
Jag kör mitt ifrån alphabrain.eu. Snabb leverans eftersom det skickas inrikes.

Lita inte på detta, personen har bland annat skickat PM med mig om reklam för sidan, vilket jag inte ens varit intresserad av.
Citera
2015-06-17, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonyma-Klubben
Lita inte på detta, personen har bland annat skickat PM med mig om reklam för sidan, vilket jag inte ens varit intresserad av.
Kallar du att vara schysst och tipsa om ett ställe som har detta för reklam? Gå lägg dig.
Ville bara hjälpa dom då de varit schyssta mot mig och sprida att det fanns en inrikes shop som har 5htp.
Citera
2015-06-17, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bouncer
Kallar du att vara schysst och tipsa om ett ställe som har detta för reklam? Gå lägg dig.
Ville bara hjälpa dom då de varit schyssta mot mig och sprida att det fanns en inrikes shop som har 5htp.

Tror snarare att du försöker göra reklam för din bajssida. Tittat dina övriga trådar, du verkar vara en riktig jävla torsk.

Get the fuck outta my face.
Citera
2015-06-17, 15:47
Bannlyst
Försök hitta något positivt i ditt liv du är väldigt negativ. Torsk?? Ville bara hjälpa FuuuarkBraah och när du inte har erfarenhet av något ska du fan inte yttra dig. Min erfarenhet har som sagt varit positivt med deras shop och jag har heller inte sett någon skriva något negativt om dom.
Kommer inte kommentera mer här tråden handlar om 5htp.
Citera
2015-08-11, 14:09
Medlem
WangHaos avatar
alphabrain är gröna.
Citera
2017-12-12, 15:26
Medlem
Bump

Är det någon här som kan rekommendera en grön hemsida från Sverige som säljer denna produkten 2017?
har hittat en del sidor redan men hur vet man att det som säljs faktiskt är 5-htp och inte bara skit?

hur många dagar tar det innan man känner några förändringar?

har också läst att B6 hindrar upptagningen av 5htp..

skulle uppskattas!
Pm eller whatever
Citera
2017-12-13, 12:00
Medlem
Haploopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattheshit
Bump

Är det någon här som kan rekommendera en grön hemsida från Sverige som säljer denna produkten 2017?
har hittat en del sidor redan men hur vet man att det som säljs faktiskt är 5-htp och inte bara skit?

hur många dagar tar det innan man känner några förändringar?

har också läst att B6 hindrar upptagningen av 5htp..

skulle uppskattas!
Pm eller whatever

Jag kan tyvärr inte tipsa om någon svensk sida men de 2 gånger jag har beställt 5htp så har jag gjort det från nuunutrition.com. Det är en engelsk sida och jag fick min senaste beställning för 2 dagar sedan.
Det är också extremt billigt.
Citera
2019-01-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haploops
Jag kan tyvärr inte tipsa om någon svensk sida men de 2 gånger jag har beställt 5htp så har jag gjort det från nuunutrition.com. Det är en engelsk sida och jag fick min senaste beställning för 2 dagar sedan.
Det är också extremt billigt.

Väldigt bra 5htp därifrån tycker jag.
Dock så undrar jag om dessa aminosyror stoppas i tullen i Sverige nuförtiden?

Finns det ens några andra länder där 5-htp /tryptofan är förbjudet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in