2017-12-12, 14:22
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
Zuber IF, dödlig som CM
Ja det kan jag tänka mig. Han låg för hälften av priset förut innan youtubers började prata om honom.

Nån som hört nåtnom futmas? Ändå den 12e nu. Har för mig man fick veta i förväg förra året. Började 16e då.
Citera
2017-12-12, 14:35
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
vilka lag kommer ikväll i mm? köpt på mej jävla massa kort från danska ligan

är det kl 19 de kommer
svensk tid
??

Var det inte danska ligan ganska nyligen? är det FC Midtjyllan vs Köpenhamn du tänker på eller? tror fan inte dem kör den asså.

Om jag får gissa blir det typ

Arsenal - West Ham alt / Tottenham - Man City
Lyon - Marseille
Club Brugge - Anderlecht
Bilbao - Sociedad
Grasshoppers - Basel
Parma - Cesena
Feyenoord - Sparta
Sydney - Melbourne

4 av dem blir det troligtvis....skadar ju inte att samla lite discards
Citera
2017-12-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Var det inte danska ligan ganska nyligen? är det FC Midtjyllan vs Köpenhamn du tänker på eller? tror fan inte dem kör den asså.

Om jag får gissa blir det typ

Arsenal - West Ham alt / Tottenham - Man City
Lyon - Marseille
Club Brugge - Anderlecht
Bilbao - Sociedad
Grasshoppers - Basel
Parma - Cesena
Feyenoord - Sparta
Sydney - Melbourne

4 av dem blir det troligtvis....skadar ju inte att samla lite discards

Har ju redan läkt en bild på MM. Äkta eller inte, priserna är jävligt höga på vissa där redan.
Så tror jag hoppar denna veckas MM investering och fyller upp med fler discard IF till Futmas.
Citera
2017-12-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
han har 2 specialkort på marknaden redan

tror du özil e kass eller ?

Skulle absolut säga att özil är kass.
Nog många som skriver under på det.
Citera
2017-12-12, 14:53
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Har ju redan läkt en bild på MM. Äkta eller inte, priserna är jävligt höga på vissa där redan.
Så tror jag hoppar denna veckas MM investering och fyller upp med fler discard IF till Futmas.

Länk till läckt MM? Läge att sälja kort nu före det släpps isf.
Citera
2017-12-12, 14:57
Medlem
Har precis investerat i Schneiderlin (83) kort för 2k styck inför futmas. Även ett par Carvalho (83) för samma pris. Vad tror ni om det? Lär ju stiga när eventet drar igång. Ska jag fortsätta investera eller vad säger ni som är insatta?
Citera
2017-12-12, 15:02
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf

Jag såg det , gjorde väldigt fin profit på mina spelare från cracovia och Wisla , satt på runt 23 kort..men den bilden är ju så fake så det visslar om det..så sälj om ni har...kommer den matchen med så kommer det förmodligen endast krävas spelare från polska ligan överlag, men tror fan inte den matchen är med.

Jo det e sant sitter ju själv med hel full tradepile för futmas och klubben är knökfull av kort ...men MM är samtidigt bra för att spara packs...då vill man ju va ute i god tid och få gjort den så billigt som möjligt börje.
Citera
2017-12-12, 15:03
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyst
Har precis investerat i Schneiderlin (83) kort för 2k styck inför futmas. Även ett par Carvalho (83) för samma pris. Vad tror ni om det? Lär ju stiga när eventet drar igång. Ska jag fortsätta investera eller vad säger ni som är insatta?

Jag säger att alla traders i hela communityt lagt IF och 82-84-kort på hög. Eftersom EA vet detta och gärna kastar lite skruvbollar, kan det nog bli nånting annat som blir the shit i år. Kanske PtG, OTW eller ToTGS kommer krävas? Många PTG som ligger lågt, TOTGS ligger på discard.

Jag tror du kommer göra vinst på korten men inga garantier. Jag tror inte heller på samma sanslösa prisutveckling som i fjol, när discard IF gick för 25k i slutet av futmas.
Citera
2017-12-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja det kan jag tänka mig. Han låg för hälften av priset förut innan youtubers började prata om honom.

Nån som hört nåtnom futmas? Ändå den 12e nu. Har för mig man fick veta i förväg förra året. Började 16e då.

Jasså... Jag upptäckte han för ganska längesen, kört han på 10 chem och har spelat 171 matcher, 75 mål och 59 assist, som CM. Helt stört faktiskt...

Då var de därför priset gick upp såpass. Jag satt typ fundera länge på vad de kunde bero på haha
Citera
2017-12-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyst

https://www.youtube.com/watch?v=n-dIQE7GdgU

Kolla på denna inför FUTMAS, han går igenom vad man ska investera i och hur man ska tänka. Egentligen är det bra att samla på sig så många IF som möjligt men definitivt IF mellan 83 och uppåt. De mest attraktiva FUTMAS-korten krävde höga IF i FIFA 17. Sen alla ratade över 83 är bra att samla på. Så du har investerat helt rätt, de kommer antagligen gå upp två till tre tusen när FUTMAS kör igång.
Citera
2017-12-12, 15:21
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
Jasså... Jag upptäckte han för ganska längesen, kört han på 10 chem och har spelat 171 matcher, 75 mål och 59 assist, som CM. Helt stört faktiskt...

Då var de därför priset gick upp såpass. Jag satt typ fundera länge på vad de kunde bero på haha
Hur kan du köra han som CM på 10 i kemi? Det går inte. Enligt EA får avbytare 6 i kemi men oklart vad som stämmer (skrev ett inlägg ang. detta här tidigare)
Citera
2017-12-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hur kan du köra han som CM på 10 i kemi? Det går inte. Enligt EA får avbytare 6 i kemi men oklart vad som stämmer (skrev ett inlägg ang. detta här tidigare)

https://www.futbin.com/18/squad/1639074

Byter formation ingame till 4-1-2-1-2, men spelar inte just de laget just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in