2017-12-11, 12:41
Medlem
karlsoons avatar
Det lutar åt att Antonio Toledano Book är en riktig serievåldtäktsman. Undrar hur stort mörkertalet är med våldtagna barn och unga flickor som Antonio gett sig på?
Citera
2017-12-11, 12:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ymfar
Japp. Är fler tjejer som har vågat anmäla nu.

Karln är ju en skamfläck! Det bästa vore att låsa in honom och kasta bort nycklarna för det här kommer troligen att eskalera ju äldre han blir
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-11 kl. 12:54.
Citera
2017-12-11, 12:53
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ymfar
Ja jag har för mig att brottsrubriceringen var så. Ingen våldtäkt i alla fall.
Är det mål B 4516-17?
Senast redigerad av Justitiemord 2017-12-11 kl. 12:55. Anledning: stavning
Citera
2017-12-11, 14:21
Medlem
ymfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Är det mål B 4516-17?

Det vet jag tyvärr inte. Hörde att förhandlingarna börjar imorgon och det inte skulle röra sig om våldtäkt utan sexuellt ofredande mot barn.
Citera
2017-12-11, 23:25
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Är det mål B 4516-17?

Det målet är utsatt till två hela förhandlingsdagar. Har svårt att tro att han hunnit med något mer som kräver så mycket tid för huvudförhandling... men det kan ju förstås vara så att det är ett mål som rör fler gärningar och/eller personer. kan nån (kanske du Justitiemord? &#128522 begära ut stämningsansökan och kolla om det är detta mål? Jag får skylla på att jag tappat bort lösenordet till min anonyma mail, annars hade jag gjort det själv.
Citera
2017-12-12, 12:27
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Slängde iväg ett mail till Solna Tingsrätt och fick stämningsansökan inom fem minuter. Det rör sig om våldtäkt mot barn, sexuellt ofredande mot barn och olaga hot.

https://minfil.org/y7y7l3d1b9/Solna_TR_B4516-17_Aktbil_6.pdf
Citera
2017-12-12, 12:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Slängde iväg ett mail till Solna Tingsrätt och fick stämningsansökan inom fem minuter. Det rör sig om våldtäkt mot barn, sexuellt ofredande mot barn och olaga hot.

Inte våldtäkt mot barn. Sexuellt övergrepp mot barn.
Citera
2017-12-12, 16:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Antonio har alltså dragit fram kuken på en fritidsgård 😳
Citera
2017-12-12, 17:19
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Jösses! Jag trodde han skulle lämna sin kriminella karriär efter våldtäktsdomen i somras. Övergrepp i rättssak i augusti någon månad efter förra domen verkar mindre smart. Övriga brott var lite äldre, från 2015 och 2016, men att blotta sig och att föra in handen mot en 14-årig flickas underliv lär väl kosta en del igen utöver de 100000 han tvingas betala efter förra våldtäktsdomen. Antonio fyller 18 om ett halvår. Kanske läge att hålla sig på rätt sida om lagen? Straffen blir hårdare vid 18 års ålder och förhoppningen är ju att han liksom många av sina kamrater, ska skaffa ett vanligt hederligt arbete. I så fall underlättar det att inte ha för många domar för sexualbrott i bagaget.
Citera
2017-12-12, 18:51
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Lägger till detta i trådstarten.

/Mod
Citera
2017-12-12, 19:56
Medlem
Mooskys avatar
Så den präktiga lille snorvalpen är misstänkt för nya sexbrott. Mamma A som sade i tidigare ärende att det handlar om avundsjuka för att den lilla snorvalpen har så fina kläder. Nåväl det ser ut som att det handlar om en pojke med stora problem och kanske inte har klart för sig vad som är rätt och fel.

Citat:
SEXUELLT ÖVERGREPP MOT BARN
Målsäganden var då 14 år.

SEXUELLT OFREDANDE

OLAGA HOT
ÖVERGREPP I RÄTTSSAK
Observera att stämningsansökan innehåller tilltalad under 18 år. LULutredning
bifogas
Citera
2017-12-12, 20:36
Medlem
karlsoons avatar
Japp. Det är Antonio Toledano Book IGEN.
Han har redan massor av sexuella övergrepp mot barn på sitt samvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in