2017-12-10, 15:30
Avslutad
https://m.youtube.com/watch?v=mQakZce3GhQ

We shall overcome! Det bara måste vi..
Citera
2017-12-10, 16:01
Medlem
RadioDDR1s avatar
Männen startar världskrig och kvinnorna inbördeskrig.
Citera
2017-12-10, 16:18
Medlem
Eroticon6s avatar
Någon som minns de svenska radikalfeministerna som inte kunde hantera att vi män är större och muskulösare,samt att vår genomsnittslängd är runt 13cm längre än kvinnans? Feministerna beskyllde oss män för att vårt patriarkala samhälle tilldelar sliddjur mindre föda, redan från födseln.
Det är ungefär så dem ser på saken.
Citera
2017-12-10, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Männen startar världskrig och kvinnorna inbördeskrig.

Och de som inte identifierar sig som man eller kvinna?

Kanske sitter de på svaret..
Citera
2017-12-10, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Någon som minns de svenska radikalfeministerna som inte kunde hantera att vi män är större och muskulösare,samt att vår genomsnittslängd är runt 13cm längre än kvinnans? Feministerna beskyllde oss män för att vårt patriarkala samhälle tilldelar sliddjur mindre föda, redan från födseln.
Det är ungefär så dem ser på saken.

De får väl fråga Holland vad de gjorde som var rätt.
Citera
2017-12-10, 19:11
Medlem
messiasibids avatar
Ja detta går ju stick i stäv med feminismen. Men samtidigt gör det något? Jag kan iafl skilja på saker och ting. Behandla dem som vilken människa som helst det vill säga med respekt på kontoret och i andra sammanhang. Sedan behandla dem som kvinnor i sovrummet och penetrera dem hårt.

Bara för att de (flesta) vill bli dominerade i sovrummet behöver det nödvändigtvis inte betyda att de vill bli överkörda i lönesamtalet.
Citera
2017-12-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Mannen är den som penetrerar dig.
Ljuvligt.
Citat:
Mannen är den fysiskt starkare.
DET svider i stoltheten, men som kvinna får man lära sig att kompensera så gott det går för det genom att tänka till istället. Om det inte hjälper så har jag som kvinna tillgång till enorma mängder extern muskelmassa bara genom mitt leende.
Citat:
Mannen är oftare den roligare.
Jasså?
Citat:
Mannen "tar det" om det skiter sig.
Vill du ha något sagt, be en man.
Vill du ha något gjort, be en kvinna.
Citat:
Råkar du i problem på stan löser mannen det i första hand.
I 98 fall av 100 så föredrar jag att inte ha en man med mig vid problem på stan. Jag kan lugna de flesta, men det är avsevärt mycket svårare om man har en man med sig. I de resterande 2 fallen så är det däremot en fördel att ha ett stridspaket med muskler vid sin sida, men långt ifrån alla män kvalar in som det.
Citat:
Mannen har ett högre IQ - de allra smartaste är män, männen är där åtminstone "överrepresenterade".
Vissa män har högre IQ, andra mön har lägre IQ, män finns i både toppen och botten av IQ-listan.
Citera
2017-12-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
Undrar ibland ifall jag borde ha tänkt mig mera för innan jag skulle födas här att denna värld är full med så många obildade dioter med såna trångsynta idéer att man hoppas nästan på att en komet slår ner så livet får börja om.
Inget kön är mer överlägsen. Ni som har problem med andra könet kan ju börja knulla sina egna.

Är det inte just för att man har "problem" med det andra könet som man knullar det? Vari ligger det roliga i att ge KUK åt någon du inte "hatar" liksom...
Citera
2017-12-11, 21:17
Medlem
Jag är inte feminist, men jag är inte heller attraktiv för män. Så jag försöker hitta andra sätt att överleva.
Citera
2017-12-11, 22:57
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattyxne
Jag är inte feminist, men jag är inte heller attraktiv för män. Så jag försöker hitta andra sätt att överleva.

Ja alltså mannens penetration behövs ju inte för att du ska kunna bli 86 så vidt jag vet. Så du behöver inte leta efter något substitut.
Citera
2017-12-11, 23:01
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CChristian
Är det inte just för att man har "problem" med det andra könet som man knullar det? Vari ligger det roliga i att ge KUK åt någon du inte "hatar" liksom...

Jag undviker kvinnor jag hatar och håller mig till att ha sex med dem jag fattat tycke för.

Jag vet inte om roligt är rätt ord för att beskriva vad man upplever under en sexualakt.

Men man känner sig bra mäktig när man har det. Just då är man kung.
Citera
2017-12-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Du ser för mycket på tv. Det är inga män som löser något på stan i det här landet.

När du skriver att de tar det när saker skiter sig antar jag att du syftar på hemlösa män?

Måste hålla med dig! Svenska "män" sitter på fb och skriver buhu våra kvinnor våldtas och våra gamla får dö för att vi lägger pengarna på "flycktingar" ist buhu.

Maken till syltryggat folkslag kan inte finnas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in