2017-12-06, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det kan inte bli ett lätt uppdrag för producenterna. Någon är helt försvunnen, en annan bor nerknarkad i en husvagn, en har bildat familj och slutat sjunga på färjan, en är väl riktigt sjuk på allvar, ett par tjockisar kör lastbil i Norrland och skulle inte orka gå till färdplatsen, några vet i fan var dom är och verkar helt bortblåsta ur minnet. Nämn gärna någon av dom ifall du kommer ihåg? Vad hette idolen? 10-tusenkronorsfråga. rätt svar Jay, haschpundarn ,pundare nr 2 som bodde i husvagn. Behöver hjälp att komma ihåg.

Visst ja. Kevin Borg, charmknutten och fotbollsliraren Kevin Walker som fick egna regler. Vem vill inte se och höra dom igen?

Likaväl som att höra Jessica Andersson, Charlotte Perelli som bara får jobb i typ Diggiloo. Perelli lever på at hon vann Euro-mello år 2000..
Citera
2017-12-08, 10:08
Medlem
Jaha, den stora finalen i Globen ikväll då . Hoppas nu Hanna vinner alltihop!! Hon har goda förutsättningar för att kunna göra det!
Citera
2017-12-08, 11:04
Medlem
Chris kommer vinna lätt. Hanna kommer vi inte få se mer av efter idol. Kanske får hon va med i allsång på skansen eller nåt sådant, men det är nog allt.
Citera
2017-12-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Chris kommer vinna lätt. Hanna kommer vi inte få se mer av efter idol. Kanske får hon va med i allsång på skansen eller nåt sådant, men det är nog allt.

Hanna har väl också goda chanser att vinna? Tycker hon är duktig och har stjärnglans.
Citera
2017-12-08, 17:09
Medlem
MuscleSharks avatar
Har inte följt idol alls i år, men av det jag sett så tror jag som många andra är inne på att Chris kommer ta det.
Hanna är väl helt ok, men finns inget där som står ut direkt. Låter lite som alla andra popartister typ.
Får se om jag ser finalen eller inte, men jag såg att Chris ska sjunga imagine igen. Om vinnarlåten passar honom så blir det nog en "walk in the park".
Kan bli svårslaget! Men vi får se.
Citera
2017-12-08, 19:18
Medlem
Spelar det någon roll när man sjunger? Vad jag vet går Chris först ut och Hanna tvåa.

Är det bättre att sjunga först alltså etta eller tvåa? Eller spelar det ingen roll alls?
Citera
2017-12-08, 20:01
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Spelar det någon roll när man sjunger? Vad jag vet går Chris först ut och Hanna tvåa.

Är det bättre att sjunga först alltså etta eller tvåa? Eller spelar det ingen roll alls?

Jag tror inte att det spelar någon roll, folket vet redan vem de ska rösta på
Citera
2017-12-08, 20:03
Medlem
Mikeyjamess avatar
Erika borde fått göra ett eget shownummer istället för att dela den med alla andra
Citera
2017-12-08, 20:05
Medlem
Ormhunds avatar
Negressen sjunger ju för lågt, riktigt risigt!!
Citera
2017-12-08, 20:06
Medlem
ninjutsus avatar
Vem var snyggingen som sjöng i början, var det Erika?
Citera
2017-12-08, 20:06
Medlem
Ormhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vem var snyggingen som sjöng i början, var det Erica?
Ah måste vart Erika Bitanji?
Citera
2017-12-08, 20:07
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vem var snyggingen som sjöng i början, var det Erica?

Japp, och bara blivit sexigare Hon dansade ju fan bättre än husdansarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in