Det kan inte bli ett lätt uppdrag för producenterna. Någon är helt försvunnen, en annan bor nerknarkad i en husvagn, en har bildat familj och slutat sjunga på färjan, en är väl riktigt sjuk på allvar, ett par tjockisar kör lastbil i Norrland och skulle inte orka gå till färdplatsen, några vet i fan var dom är och verkar helt bortblåsta ur minnet. Nämn gärna någon av dom ifall du kommer ihåg? Vad hette idolen? 10-tusenkronorsfråga. rätt svar Jay, haschpundarn ,pundare nr 2 som bodde i husvagn. Behöver hjälp att komma ihåg.
Visst ja. Kevin Borg, charmknutten och fotbollsliraren Kevin Walker som fick egna regler. Vem vill inte se och höra dom igen?
Likaväl som att höra Jessica Andersson, Charlotte Perelli som bara får jobb i typ Diggiloo. Perelli lever på at hon vann Euro-mello år 2000..
Chris kommer vinna lätt. Hanna kommer vi inte få se mer av efter idol. Kanske får hon va med i allsång på skansen eller nåt sådant, men det är nog allt.
Chris kommer vinna lätt. Hanna kommer vi inte få se mer av efter idol. Kanske får hon va med i allsång på skansen eller nåt sådant, men det är nog allt.
Hanna har väl också goda chanser att vinna? Tycker hon är duktig och har stjärnglans.
Har inte följt idol alls i år, men av det jag sett så tror jag som många andra är inne på att Chris kommer ta det.
Hanna är väl helt ok, men finns inget där som står ut direkt. Låter lite som alla andra popartister typ.
Får se om jag ser finalen eller inte, men jag såg att Chris ska sjunga imagine igen. Om vinnarlåten passar honom så blir det nog en "walk in the park".
Kan bli svårslaget! Men vi får se.