Citat:
Nu är det ju inte bara den svenska valutan eller bostadsmarknaden Soros har sänkt. I Ungern finns ett rejält Soros hat. Skolor som ägs av hans bolag har tvingats stänga och det går anti Soros kampanjer på Tv varje dag. Och jag tycker det faktisk är konstigt, efter att han har kostat många europeiska länder och företag samt privatpersoner enorma pengar, att han fortfarande lever. Om detta nu skall upprepas i hans namn är det än mer märkligt om han överlever. Vi får se.
Kanske får det fler att vakna och bli kritiska till att en liten klick människor som lagt beslag på majoriteten av pengarna styr våra liv i kulisserna och de har inte vårt bästa framför sig.
Citat:
Jag kan förstå dig men jag håller inte med dig.
Det Soros gör är att agera nålen som sticker hål på varbölden, att vara gnistan som tänder dunken.
Det är så han alltid gör, och självklart tjänar han på det.
Men han är enbart skyldig till att inleda kriserna. Den underliggande varbölden har han ingen skuld till, och han har gång och annan påpekat just dumheten i att folk låter sig ledas blinda till samma situation åter och åter igen.
Många av oss VET att ekonomiska områden går i bubblor periodvis. Andra förnekar detta varenda gång det sker.
Det Soros gör är att agera nålen som sticker hål på varbölden, att vara gnistan som tänder dunken.
Det är så han alltid gör, och självklart tjänar han på det.
Men han är enbart skyldig till att inleda kriserna. Den underliggande varbölden har han ingen skuld till, och han har gång och annan påpekat just dumheten i att folk låter sig ledas blinda till samma situation åter och åter igen.
Många av oss VET att ekonomiska områden går i bubblor periodvis. Andra förnekar detta varenda gång det sker.
Är inte han en av de huvudansvariga för massinvandringen till Europa? Finansierar och styr han inte vänsterextremister i västvärlden att ge sig på de som kritiserar samhällsutvecklingen?
Citat:
Låt oss hoppas att PK folk i innerstaden först får se sina 5-10 miljonerslägenheter halvera i värde för att sedan bli uppsagda när MSM går i KK.