Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Är det bara jag som tycker att Fjäll är skitjobbig och 'cringe' i 3-5-2? Hans evinnerliga malande om "kontinuitet" - senast exemplifierat med Potter och ÖFK kontra Blåvitt - begriper han inte att det Potter gör är något helt unikt? Det går knappast att kopiera med "kontinuitet" som mantra. Och grädden på moset: en elittränare i svensk fotboll tyckte att man skulle släppa lös 51%-frågan - Fjälls svar i podden "ah men Bayern München dåå?". Gunnar Larsson i IFK Göteborg drog han upp också.
Not tall enough for this ride.
Och nästan varje gång någon har sagt något mer eller mindre konklusivt om ett ämne så säger han "Fast...(fortsättning)". Så otroligt drygt.
Gillar med podden och har tidigare saknat en allsvensk pod som går igenom alla matcherna per omgång.
Obegripligt att radiosporten inte har sammandrag av de allsvenska omgångarna med tanke på hur mycket allsvenskan de bevakar.
På tal om Fjäll så stör jag mig mest på att han alltid ska komma in på att han känner spelare, sportchefer tränare osv. När jag snackade med X sa han....
Som när han spelade upp någon jättelång ganska intetsägande intervju med Elfsborgs avgående sportchef Bosse tex.