Citat:
Ursprungligen postat av
Liliththewitch
Hmm, frågan är om han försöker hålla skenet uppe... Fått lite mer info att Tommie Eriksson och Christofer har lämnat Thomas, oklart varför. Thomas ska nu stå mer eller mindre ensam vad jag hört. Förvånad eftersom Thomas varit något av en kultfigur. Vad kan ha hänt där?
Verkar också som Thomas är den som lagt rabarber på lokalen på Gyllenborgsgatan, så nu står väl utbrytargänget utan lokal vad jag förstår.
Gyllenborgsgatan? Är det deras gamla lokal? För dom har som sagt bytt lokal nu i sommar. Vet inte var den nya finns. Jag tror inte han är ensam nu, tvärtom så verkar han ha en bra period. Men det kan vara så att han har nytt folk runt sig nu. Han verkar satsa rätt hårt på att knyta kontakter och hänger en del på herrklubben Sällskapet eller vad det kallas.
Men det kan absolut vara så att det har skett ett större avhopp i och med alla förändringarna han driver igenom.
Lite i det han har sagt pekar väl på det, han har nämnt en del om att ordern passar inte alla och förändringarna föll inte alla i smaken osv.
Men jag har faktiskt sett att åtminstone en gammal medlem har varit med aktviteterna nyligen.