Citat:
Ursprungligen postat av
finanshajen-
Jag var inte där när tjejerna på Zara Larssons koncert blev våldtagna heller, ändå förmodar jag att det är glasklart för oss båda att anklagelserna är falska.
Blir man våldtagen så anmäler man. Varför gjorde inte denna det? "Buhuu det var så jobbigt"
Så ska jag säga nästa gång jag hamnar i en bilolycka där ett fyllo kör in i min bil. Det första jag tänker tänka på är att jag är kränkt och chockad, och anmälan och utredningar sätter jag igång med först några år efter händelsen. Sedan gråter jag ut i media när jag blir dumförklarad av befolkningen utan att ens fatta det.
Jag känner Findel, inser ni att ni förstör en mans karriär och framtid med dessa anklagelser? Eller förvisso, ingen är dum nog att ta detta seriöst (han sitter t.ex. kvar), men om det blir en för stor grej av denna lögn så blir det tillslut för tungt för SD att släpa med sig, och får han kicken så blir anklagelserna genast automatiskt sanna, med modifikation.
Hade det funnit ett uns av bevis, så hade jag varit den första som hade slagit den här jäveln gul och blå, då jag även vet vem offret är, efternamnet är på tre bokstäver. Jag hatar våldtäktsmän och kvinnoofredare mer än dig, MEN NU ÄR NI FEL UTE[/b].
Det där argumentet håller definitivt inte. Bylund blev anmäld i September, i december är han fortfarande vara kvar i partiet. Flera kvinnor har offentligt vittnat om vad han gjort, tom en känd twitterprofil i sd rörelsen.Han har gjort massvis med kvinnofientliga saker, inte minst mot tjejer kring 18-20. Varför har inte han kastats under bussen? Tom en högt uppsatt kvinna har han försökt våldta. Gullvantar på och han fick ett tala ut reportage i Aftonbladet till att tala ut.
En kille som sades ha misshandlats en chef inom partiets flickvän fick åka hem på direkten därifrån och lämna partiet och dennes uppdrag på direkten. Han är inte anklagad av någon ytterligare person för detta beteende. Han har framförallt inte ens misshandlat henne. Killen karaktärsmördades.
Även Pavel Gamov kickades på ett par timmar. Rättssäkert?
En tjänsteman sägs ha våldtagit en kvinna nyligen, han avskedades fort från sina uppdrag. Utan att ens en utredning i gång.
Findel sägs ha utsatt TVÅ olika tjejer för detta. Ena har haft högre uppdrag och är ett välkänt ansikte, den andra en partilojal som råkade ut för våld av honom har anpassat sin story nu och vill inte delta i FU. Sjukt då man som Sverigedemokrat borde värna om lag och ordning.
Summa summarum, Dom som är garanterat värst dvs har en historik av att ha misshandlat/våldtagit/förgripit sig på flertalet kvinnor får vara kvar medans vaga anklagelser mot annat folk leder till att dom kickas på direkten. Oavsett om folk är dömda för grova våldsbrott också för den delen så får dom vara kvar, se flera i riksdagsgruppen. Med en lojalitet till Mattias Karlsson kommer du långt, hur ohederlig och omoralisk du än må vara!