Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Nej, jag ljuger inte och jag avgör själv vad för ord jag använder. #jagärhär är en vänlig mjukisorganisation. Några åsiktsterrorister är det definitivt inte. Medlemmarna kommer från alla samhällsklasser och har därmed olika åsikter. Huvuduppgiften är att visa hur man kan föra sig i skrift.
När NI använder ordet VI när ni pratar om ER sekt, så talar varje enskild person för gruppen. Så när varje enskild person gör bort sig så är det representativt för gruppen. Då gör gruppen bort sig. Ni kan inte sluta och börja vara ett VI när det passar.
Jo, ni är åsiktsterrorister. Ni har era favoritmål och det är människor som Bali, Janouch, Lamotte, Heberlein, samt människor med liknande åsikter och trådar där invandringskritik KAN uppstå. Om ni verkligen var en grupp mot hat, så hade ni funnits överallt och inte enbart där det handlar om migration. Alltså åsiktsterrorism. Stänga ner, tysta, kväsa folk som har "fel åsikter." Ni finns fan inte där barn och ungdomar blir mobbade eller där invandrare kallar svenskar för "horor" t.ex.
Och att era medlemmar kommer från olika samhällsklasser och med olika politisk inriktning är knappast ett försvar. Invandringskritiker har försökt tystas av alla som inte är Sverigedemokrater.
Och ni kan inte föra er i skrift. Ni är värdelösa på att samtala och debattera. Ni väljer ju hellre att blocka folk och när ni väl pratar så låter ni som förprogrammerade sekterister som säger samma skit, ljuger och förnekar precis ALL kritik ni får. NI är ointelligenta drönare.
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Vi tror inte alls att alla "går i takt", det är till och med inte önskvärt eller ens möjligt att alla går i takt.
Däremot är vi alla för att uttrycken på nätet måste rensas från avarter och det gör gruppen med att visa exempel.
Det är NI som framstår som avarter. Ni framstår bara som förbannat obehagliga när ni drevar in i en tråd för att skriva samma dynga om och om igen och trycka på gilla och det tycker även "vanligt folk." För det ser inte normalt ut. Alla fattar att ni organiserar. Ingen blir stärkt av detta, förutom ni själva.
Det borde vara önskvärt att alla går i takt om man startar en grupp som ska "rensa bort hat" på nätet. Man måste kunna lita på att precis ALLA gör ett bra jobb och att precis ALLA vet hur man för en dialog och ett korrekt samtal för att man ska kunna göra faktisk nytta. Man kan inte ha människor som bara yrar om "rasism" och "konspirationsteorier" och som själva hånar och hatar. Om man hade en väl kontrollerad grupp med ett litet antal människor - DÅ skulle man kunna göra något bra. Men om man släpper lös 75k dårar varav knappt någon har någon som helst förståelse för psykologi och god dialog, då gör man ingen nytta. Det enda man är bra till då är att dreva, anmäla, kväsa och trycka på gilla. Och jag tror att Mina Dennert fattar detta själv. Hon säger en sak, men hon godtar uppenbarligen all förbannad idioti som ni tillför på nätet.
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
För det första uttrycker Katerina Janouch sin åsikt väldigt utmanande, onödigt utmanande. Vad hon syftar med det vet bara hon själv men jag tror helt enkelt att hon är rädd för främmande kulturer.
Vi tycker inte det är rasism att vara motståndare vare sig till den förda invandrarpolitiken eller annat. Rasism visar sig tydligt där den dyker upp. Oftast är det småpojkar som inte vet bättre eller vill glänsa i sin lilla grupp. Vi "attackerar" ingen oavsett orsak, vi vill bara visa exempel på det goda ordet. Vår debatteknik är ju så klart individuell precis som omdömet om det är.
Så vad är problemet med att uttrycka sig "utmanande"? Det är tillåtet att uttrycka sig hur fan man vill, så länge man inte uttrycker tydlig rasism och tydliga hot, men ändå är det personer som henne ni drevar mot och har som favoritmål. Och jag tror att hon har betydligt bättre kännedom om "främmande kulturer" än vad den klara majoriteten har i ER sekt, som med all sannolikhet består av förbannat vita uttråkade godhetsknarkare som sätter småkakorna i halsen när de ser en svordom på internet.
Du använder dig av "smygrasism"-argumentet, vilket innebär att man varken behöver säga eller göra något rasistiskt, för om man bara misstänker att någon är rasist, så är den personen rasist. Och det är ett förbannat fördomsfullt idiotargument. Hon skrämmer er. Det är problemet. Hon är en av få i det här förtrycka jävla landet som faktiskt vågar prata om t.ex. migrationsproblemen och hon skiter blankt i vad såna som NI kallar henne. Den här förbannade åsiktskorridoren måste sprängas. Man måste kunna säga sin förbannade mening om den gravt misslyckade migrationspolitiken och alla problem som det medför, UTAN att bli tystad med "rasist!" Svenskar behöver det. Invandrarna behöver det.
Hur mycket mer bevis behöver NI för att Sverige har stora jävla problem på den fronten? Men NI tycker inte om såna som henne, såna som Lamotte, som Bali, som Tino, osv, osv. De ska tystas och speciellt nu när det snart är valår. Ni är så förbannat rädda för att förlora makten i ord som "rasism" och "hat" för det är det enda ni har och ni svingar orden så ofta så att det förlorar all sin mening. Gör lite förbannad riktig nytta istället, för ni är inte goda, ni gör ingen nytta och ni polariserar och gör folk än mer förbannade och de kommer aldrig försvinna, hur mycket ni än anmäler och svärmar.
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Det finns inget dolt mål, det är fakeuppgifter som du och många andra förut för att ni är livrädda för att den vanlige människan skall återta nätet.
Ni är inte vanliga människor. Den vanliga människan har aldrig behövt vara rädd på nätet och om den har blivit utsatt, så kan den vanliga människan anmäla själv. Ni är politiska åsiktsterrorister som riktar era attacker mot specifika politiska mål - inte "hat" i allmänhet. Visst, anmäl hot och annat som är illegalt - det säger jag inget om. Det finns helt klart idioter både åt höger och vänster och däremellan, varav väldigt många som har letat sig in i er sekt. Erfarna mobbare med mindre smickrande bakgrund. Men alla vet vad ni sysslar med. Alla vet att Mina Dennert försöker smöra sig in i politiken för att påverka lagar. Det finns bevis för detta. Alla förstår att de vill tjäna pengar på detta. Och ni är bara drönare som gör deras jobb och ger henne legitimitet i form av 75k medlemmar - som inte är speciellt imponerande i sig. Men om man har kompisar inom politik och media så kan man få publicitet och bli kända och bli prisade, trots att man inte har utfört något vettigt.