2017-11-26, 02:26
Medlem
Drozds avatar
Undrar hur mycket MP får för sin "insats" för bet365.com? Körs dag och natt, har han horat för att betala droger och herrgården?
Citera
2017-11-26, 12:18
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Undrar hur mycket MP får för sin "insats" för bet365.com? Körs dag och natt, har han horat för att betala droger och herrgården?

Jag skulle gissa på mer än 10 milj mindre än 15.
Citera
2017-11-30, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickkgur
Jag tror det handlar om prostitution. Mannen kan göra vad han vill till viss del så länge han betalar för ens livsstil, att man slipper jobba. Vissa av dessa kvinnor är passivt delaktiga i männens kladdande. De som har lite hjärna, vet sitt värde och vad det innebär att ens man dumpas av sin publicist/agentur dumpar mannen på en gång. Som Wanksteins fru. Så fort det blev känt så flyttade hon ut. Det kan vara annorlunda i USA, att det finns ett äktenskapskontrakt i botten och att hon är garanterad en viss summa pengar men detta handlar också om pengar fast i detta läget tror jag att manska tolka det som att Sanna och de andra kvinnorna är medvetna om villken sexbrottsling ens man är. Det är omöjligt att hon inte vet om det men jag tror att Sanna är pengakåt, en prostituerad och att hon delar hans hoby, hon tycker om att höra vad han gör eller har gjort. Han är ett rovdjur, en sk "sexual predator".

Tror inte jag. Jag tror det handlar om att kvinnor blir attraherade av män som han, och när han är otrogen eller kladdar blir dem helt enkelt svartsjuka men hoppas bara att han kommer tillbaka. Eller: det där betyder inte så mycket det är mig han älskar egentligen osv.
Alla vet att svin har lätt att få kvinnor.
Citera
2017-11-30, 20:37
Medlem
Velourias avatar
Vem fan vill läsa Persbrandts självbiografi? Hur ser förlagets tilltänkta demografi av bokköparna ut egentligen? En normal knegare har noll intresse av en dramatendivas liv, en kultursnobb har noll intresse av en Beck-skådis liv, en deckarläsare forsätter att läsa sina deckare inte någon trist självbiografi om en självupptagen kulturman.
Citera
2017-11-30, 20:54
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Sydsvenskan totalsågar hans bok.
Jag citerar sista meningen i recensionen: "Bonniers gör nämligen samma misstag som kvällspressen och Dramaten på sin tid: nyttjar ett tragiskt livsöde som kassako."

Länk: https://www.sydsvenskan.se/2017-11-24/forlaget-anvander-ett-tragiskt-livsode-som-kassako

Recensionen slår fast att han bara är sinnessjuk och inte så mycket mer. Det är bra.

"Han kommer för sent, han kommer knappt avtänd, han hoppar av mitt i en spelperiod. När teatern till slut säger stopp menar Persbrandt att de agerade fel: de gjorde sig av med honom mitt i en kris."

”'Mikael Persbrandt – Så som jag minns det' är ett exempel på hur en skådespelare, som sent i livet fick diagnosen bipolär sjukdom och tack vare medicinering nuförtiden lever drägligare, används av en institution för att locka publik."

Han är en sorts vandrande freak show.

Citat:
Ursprungligen postat av Velouria
Vem fan vill läsa Persbrandts självbiografi? Hur ser förlagets tilltänkta demografi av bokköparna ut egentligen? En normal knegare har noll intresse av en dramatendivas liv, en kultursnobb har noll intresse av en Beck-skådis liv, en deckarläsare forsätter att läsa sina deckare inte någon trist självbiografi om en självupptagen kulturman.
Jag skulle tro, de personer som vill veta hur mycket Gunvald han är i privatlivet. Osäkert om de är särskilt många.

De som vill veta vad han går för bör kanske hellre läsa tråden om mordbranden i Visby. Där blottas han i all sin fjantighet och sitt vansinne.

(FB) Kvinnlig läkare häktad för grov mordbrand på Gotland (häktad 27/7-13).
Citera
2017-11-30, 21:52
Medlem
Kimbo7s avatar
Citat:

Han är kändis. Och ganska populär ändå, som filmskådespelare?
Det kan nog sälja - såtillvida alla skriverier i skandalpressen inte redan gjort folk proppmätta.
Citera
2017-12-03, 20:37
Medlem
Mikeyjamess avatar
Nämner han Amanda Renberg i boken?
Citera
2017-12-03, 21:17
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Citat:

Hahaha, du driver väl?
Citera
2017-12-04, 22:53
Medlem
Pearsagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Nämner han Amanda Renberg i boken?
Vad var det med Renberg och Persbrandt?
Citera
2017-12-05, 19:40
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pearsaga
Vad var det med Renberg och Persbrandt?

Strax efter framgången med Hip Hip H*ra så hade Renberg och Persbrandt en flyktig romans. Media fläkte ut det på löpsedlar vilket dödade hennes karriär, det tog 10 år att komma tillbaka för henne och göra sig ett eget namn igen.

Vill veta om han nämner henne och hur hans tankar isåfall ser ut om det.
Citera
2017-12-24, 16:17
Medlem
Persbrandt och Sanna Lundell ska få barn.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EopOX5/sanna-lundell-gravid
Citera
2017-12-24, 16:28
Medlem
Golonkas avatar
Det här förhållandet begriper jag mig inte på.... Sanna Lundell är högprofilerad vänsterfeminist som varit med i TV o pratat ut om hur det var att växa upp i ett missbrukarhem. Här är hon ihop med Stockholms alfahanne med missbruksbakgrund o en riktigt grisig sockenknullare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in