Citat:
Ursprungligen postat av
nickkgur
Jag tror det handlar om prostitution. Mannen kan göra vad han vill till viss del så länge han betalar för ens livsstil, att man slipper jobba. Vissa av dessa kvinnor är passivt delaktiga i männens kladdande. De som har lite hjärna, vet sitt värde och vad det innebär att ens man dumpas av sin publicist/agentur dumpar mannen på en gång. Som Wanksteins fru. Så fort det blev känt så flyttade hon ut. Det kan vara annorlunda i USA, att det finns ett äktenskapskontrakt i botten och att hon är garanterad en viss summa pengar men detta handlar också om pengar fast i detta läget tror jag att manska tolka det som att Sanna och de andra kvinnorna är medvetna om villken sexbrottsling ens man är. Det är omöjligt att hon inte vet om det men jag tror att Sanna är pengakåt, en prostituerad och att hon delar hans hoby, hon tycker om att höra vad han gör eller har gjort. Han är ett rovdjur, en sk "sexual predator".
Tror inte jag. Jag tror det handlar om att kvinnor blir attraherade av män som han, och när han är otrogen eller kladdar blir dem helt enkelt svartsjuka men hoppas bara att han kommer tillbaka. Eller: det där betyder inte så mycket det är mig han älskar egentligen osv.
Alla vet att svin har lätt att få kvinnor.